Автор Тема: Горещ резервоар  (Прочетена 542 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Lucifer 1

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 59
  • Кара: Suzuki TLS -2000г
Горещ резервоар
« -: август 04, 2017, 04:12:45 pm »
Здравейте
Вчера дкато карах забелязах че резервоара стана изключително горещ.Толкова мн че не можех да си опирам краката на него.Бях с къси гащо до коленета тип брезентови,и през тях толкова ми пареше на бедрата от вътрешната страна че чак се зачервиха.
https://m.louis.at/artikel/brandit-savage-vintage-shorts/209911?list=368789880 този тип къси гащи.
Та температура на мотора стигна до 103°,но е стигала и до 114° и не ми е парило толкова.Резервоара ми събира 17л,а в него има около 10-12л в момента.Знам че когато е малко бензинът,самият той загрява,но при мен нее чак толкова малко.Външната температура беше 38°,и аз карах градско.Случвало ли се и при някой др и дали това се дължи на жегата +загряване на бензинът в резервоара от излишният такъв който се връща обратно горещ или има нещо др от което може да се получи това толкова силно парене.Чак ми изгоряха „баджаците”.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2735
Re: Горещ резервоар
« Отговор #1 -: август 04, 2017, 05:06:27 pm »
Необходимо е да пуснеш линк и на типа долни къси гащи с които си карал за да установим що загрява резервоара. Или има модели при които при големи жеги са направени така, че  резервоара да помага на радиатора - лесно можеш да го установиш - когато ти загрее резервоара трябва да ти охлажда радиатора. Ако е така всичко е наред.


Неактивен Lucifer 1

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 59
  • Кара: Suzuki TLS -2000г
Re: Горещ резервоар
« Отговор #2 -: август 04, 2017, 05:12:24 pm »
Необходимо е да пуснеш линк и на типа долни къси гащи с които си карал за да установим що загрява резервоара. Или има модели при които при големи жеги са направени така, че  резервоара да помага на радиатора - лесно можеш да го установиш - когато ти загрее резервоара трябва да ти охлажда радиатора. Ако е така всичко е наред.
Линк съм пуснал,а и както казах моторът е стигал до 114° и не ми е парило толкова със същите къси гащи.

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 705
  • Кара: Kawasaki
Re: Горещ резервоар
« Отговор #3 -: август 04, 2017, 06:34:58 pm »
Задният цилиндър е високо горе под задната част на резервоара, изпускателните портове на главата са най-горещото място на един двигател, при 38° външна температура и градско каране е нормално да изпитваш дискомфорт.
Температурата на самозапалване на бензина е 430° така, че имаш голям толеранс, няма да избухнеш, само ще ти е топло особено градско - лятото.  :beer:

Друг е въпроса, ако охладителната система на мотора не функционира правилно и грее повече отколкото трябва.
"suburban biker wannabe"

Неактивен Lucifer 1

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 59
  • Кара: Suzuki TLS -2000г
Re: Горещ резервоар
« Отговор #4 -: август 04, 2017, 07:20:54 pm »
Еми в  града си загрява както казах преди до 114°е стигал.И малко бавно ги смъква,но на дълго каране стои 86-89°.Може би антифризът да е за смяна.Според мен си охлажда добре..
Ще карам и ще наблюдавам температурата и колко топъл става  Резервоара.

Псс.Май съм пуснал темата в грешен раздел без да искам.Ако модераторите сметнат че темата трябва да се премести моля да го направят.

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1081
  • Кара: изтребител
Re: Горещ резервоар
« Отговор #5 -: август 04, 2017, 09:10:25 pm »
едно е да загрее от трафика,а съвсем друго е да за загрее от трафика на 40 градуса.от така описаното не виждам място за притеснения.

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
  • Кара: TDM900
Re: Горещ резервоар
« Отговор #6 -: август 05, 2017, 07:02:47 am »
Автора има лесно решение и то се казва "дълги панталони"
Отделно да си прегледа охладителната системА - кога включса вентилатора, добре лине монтирсн дифузьора, изожщо има ло антифриз и ако да, на колко градуса е.. отделно термостата ако е ленив, бавно ще огвсря/затваря

Неактивен Lucifer 1

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 59
  • Кара: Suzuki TLS -2000г
Re: Горещ резервоар
« Отговор #7 -: август 05, 2017, 12:24:25 pm »
Автора има лесно решение и то се казва "дълги панталони"
Отделно да си прегледа охладителната системА - кога включса вентилатора, добре лине монтирсн дифузьора, изожщо има ло антифриз и ако да, на колко градуса е.. отделно термостата ако е ленив, бавно ще огвсря/затваря
Дългите панталони не са решение колега защото резервоарът пари на бедрата,а къкъсите панталони с които бях са до коленете.И пари на бедрата през панталоните,които не са никак тънки.Единствено могат да помогнат кожените  „дълги панталони” както си казал,но нее мн удачно да ги облича човек при 38°и градско каране за около 10км в посока.Антифриз има,и перката се включва при 105°.Моторът охлажда съвсем нормално просто резервоарът нее парил толкова до сега.Това ми е странно.


Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1976
Re: Горещ резервоар
« Отговор #8 -: август 05, 2017, 05:20:51 pm »
В тези жеги е нормално. На мен дори ми е завирал бензина. Нормално. Резервоарът е върху двигателя. Отделно като се включи перката го обдухва със супер нагорещен въздух...
Просто избягвай да караш в жегите градско. То си е гадно...

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6744
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Горещ резервоар
« Отговор #9 -: август 09, 2017, 09:38:36 pm »
Един от вечните моторджийски лафове гласи, че ако е дошло време да се кара по къси гащи, значи е дошло време да се спира моторът.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 553
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Горещ резервоар
« Отговор #10 -: август 10, 2017, 10:42:21 am »
Е аз като карам по къси гащи та какво да не карам 5 месеца в годината ли. Да чакам хубаво да захладней.Хм...

Неактивен Мартин Чолаков

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 33
  • Кара: Yamaha FZR 600 3HE 1991 ; Honda CBR1000RR 2007
Re: Горещ резервоар
« Отговор #11 -: август 10, 2017, 11:31:54 am »
Прегледай колега охладителната система, колкото и да е жега навън и да го напече не трябва да ти пари чак толкова.
Аз също карам по къси панталони понякога и дори в задръстване не можем и да говорим за парене от към резервоара .

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6744
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Горещ резервоар
« Отговор #12 -: август 11, 2017, 03:31:56 pm »
Е аз като карам по къси гащи та какво да не карам 5 месеца в годината ли. Да чакам хубаво да захладней.Хм...

Ти можеш и гол да караш, ако така ти харесва. Примери има достатъчно ;D

Смисълът на лафа е, че карайки по къси гащи силно намаляваш протекцията и при евентуално падане ще имаш проблеми в повече. Сутринта един младеж се беше пуснал по къси гащи, без протектори. И аз карам по къс ръкав и къси гащи, ама слагам протектори. Не, че е кой знае каква защита, ама все пак...
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 553
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Горещ резервоар
« Отговор #13 -: август 11, 2017, 04:30:23 pm »
Виж гол не съм се сетил да карам още. Ще сложа протектор на молива да не се счупи ако падна .  :beer: :beer: :cheers:  ;D ;D ;D
Всеки си има акъл в главата за да преценя как да кара.
Чудно ми е на 40гр. как издържат с тия екипи.
Като не си екипиран по бавничко. А и аз попринцип карам 70-80-90 . Яваш както се казва на Български.
« Последна редакция: август 11, 2017, 04:34:19 pm от yamaha1100cc »

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
  • Кара: TDM900
Re: Горещ резервоар
« Отговор #14 -: август 11, 2017, 04:51:18 pm »
В тия жеги сутрин и в кр на работния ден,карам по тениска и къси гащи..
Мотора поццял ден го пече слънцето, случвало се е да се нагрее тошкова,че чак термометъра отчита някакви градуси по скалата!  ;D
Обаче,дори и при вентилатор, не ми грее реервоара!
П.с.
На стария въздухар имах термоизолационна гума с нещоси,която стоеше под резереоара върху карбовете.. каВам ти го като идея