Не!
Нищо не трябва да сменя.
Батерията се продава в "сторидж къндишън", което ще рече заредена до 60-75%.
Батерията би трябвало да се зарежда по-бавно, заради вграденият балансер.
Затова има много логика, че с тази батерия моторът се нуждае от повече време, за да я зареди.
Май в сервиза са казали най-правилната диагноза.
Променям си първоначалното мнение, тъй като намерих допълнителна информация. Нямах представа, че колегата е сложил такава батерия! Евала за което!
Първо помислих, че е поставена правена батерия, но след като показа линка разбрах каква е работата.
Батерията има вграден балансер и сложна елетроника, следяща, зареждаща и разреждаща при нужда всяка клетка поотделно.
Батерията е от типа 4S1P - 4 клетки с номинал 3,2 волта в единичен паралел (демек свързани последователно).
http://www.shido-batteries.com/html/technical-specifications/Ако на някой му се чете, мога да обясня с подробности защо изисква повече каране.
Най-хубавото е, че след края на живота й (който ще е след минимум 7 години), може да се рециклира за 30-40$.