Автор Тема: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора  (Прочетена 1640 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #20 -: септември 11, 2017, 11:44:49 pm »
Само да споделя днезка писах на този от ибей дето си купих батерията,казах му как седенят нещата че мотора сутрин трудно пали и.ткн.И пича ми отговори че преди да ползвам батерията трябва първо да заредя тази литиевойонна батерия със специално зарядно и така да го ползвам.Иначе така се е получавало батерията има 3 години гаранция.Но за съжалене старите зарядни не пасват и не стават така ми каза трябвало специално зарядно за тези батерии,които пък не са съвсем евтини.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6742
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #21 -: септември 12, 2017, 08:48:03 am »
...старите зарядни не пасват и не стават така ми каза трябвало специално зарядно за тези батерии,които пък не са съвсем евтини.

Вероятно ще трябва да смениш генератора и реле-регулатора на мотора с някакви специални, щото твоите със сигурност са мислени за обикновени акумулатори  ^-^ ^-^ ^-^
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1975
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #22 -: септември 12, 2017, 09:17:53 am »
Не!
Нищо не трябва да сменя.
Батерията се продава в "сторидж къндишън", което ще рече заредена до 60-75%.
Батерията би трябвало да се зарежда по-бавно, заради вграденият балансер.
Затова има много логика, че с тази батерия моторът се нуждае от повече време, за да я зареди.
Май в сервиза са казали най-правилната диагноза.
Променям си първоначалното мнение, тъй като намерих допълнителна информация. Нямах представа, че колегата е сложил такава батерия! Евала за което!
Първо помислих, че е поставена правена батерия, но след като показа линка разбрах каква е работата.

Батерията има вграден балансер и сложна елетроника, следяща, зареждаща и разреждаща при нужда всяка клетка поотделно.
Батерията е от типа 4S1P - 4 клетки с номинал 3,2 волта в единичен паралел (демек свързани последователно).

http://www.shido-batteries.com/html/technical-specifications/

Ако на някой му се чете, мога да обясня с подробности защо изисква повече каране.

Най-хубавото е, че след края на живота й (който ще е след минимум 7 години), може да се рециклира за 30-40$.
« Последна редакция: септември 12, 2017, 10:10:51 am от Гошко »

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #23 -: септември 12, 2017, 03:02:59 pm »
Така проблема се оказа наистиа че мотора го карам на къси разтояния,сутринта мотора запали почти от раз без да падне батерията но мисълта ми е че преди палеше още по бързо.Чудя се да ли да не му взема такова зарядно и да го напомпам до край както ми каза  продавача.Или да изчакам мотора да го зареди на?
И все пак съм благодарен на всички от форума и много безаварийни км.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1975
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #24 -: септември 12, 2017, 03:07:40 pm »
Няма нужда от зарядно. Щом си карал над час, балансерът е успял да смогне.

Просто карай чат-пат по-дълго.
Ако все пак решиш да си купуваш, препоръчвам това като бюджетен и надежден вариант:

https://m.ebay.com/itm/131149071190?_mwBanner=1

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #25 -: септември 12, 2017, 03:12:45 pm »
Колега жив и здрав благодаря ти за линка който си постнал гледах го заряднота в ибей,но това зарядно е до 6А няма ли да е проблем защото тази батерия е с капацитет 8,6А?

Неактивен yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 553
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #26 -: септември 12, 2017, 03:33:49 pm »
6 Ампера ако не бъркам спокойно зареждаш до 60 амперови акумолатори. Зарежда се с една десета от капацитета на акумолатора.

Неактивен Rossonero76

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: Kawasaki Versys 650 '09
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #27 -: септември 12, 2017, 04:27:55 pm »
Като алтернатива, когато караш на къси разстояния, можеш да си вземеш импулсно зарядно устройство. Да речем като това.
http://www.akumulator.pro/shop/bosch-C3-%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Боша често го има и на промоция в Метро.
В Лидл пускат и по евтин вариант. Колеги имат и са доволни.
В посочения от Гошко линк, в спецификациите, производителя на батерията изисква зарядното да не зарежда с повече от 15 волта, в какъвто и да било режим на зарядното.
Акумулатора ти е много хубав.


Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1975
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #28 -: септември 12, 2017, 04:58:17 pm »
Колега жив и здрав благодаря ти за линка който си постнал гледах го заряднота в ибей,но това зарядно е до 6А няма ли да е проблем защото тази батерия е с капацитет 8,6А?

Това е литиева батерия. Не се зарежда с 1/10.
Според вида си може да понесе от 2 до 10 пъти капацитета си.
Вграденият балансер ограничава заряда след достигане на 85% или преди това при големи разлики между клетките.

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #29 -: септември 13, 2017, 12:43:49 am »
Вече ме съмнява батерията че е дефекта или мотора ми не успява да я зареди напълно.
Днеска съм навъртял около 230км. след това отидох на работа и след 8/9 часа престой пак трудно запали.
« Последна редакция: септември 13, 2017, 12:52:23 am от ескинази »

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 278
  • Кара: TDM900
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #30 -: септември 13, 2017, 05:03:50 am »
Добре де...откачи го за престоя и преди да тръгнешш го закачи пак..ако пак е паднала батерията,проблема е в нея..ако завърти и запали, значи имаш утечка и най-накра ще посетиш еладжия

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #31 -: октомври 08, 2017, 09:19:22 pm »
Колеги може ли проблема да е от стартера че друго не знам,всичко си бачка както трябва но при студен старт само дето се мъчи доста да запали.Утре ще ходя в оторизиран сервиз на ямаха давидим те с какво ще ме изненадат.

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #32 -: октомври 23, 2017, 10:50:17 pm »
Значи ходих  в оторизиран сервиз на ямаха ,след като мотора седя няколко дена в центъра на ямаха ми каза ,че проблема е от батерията която при студени условия прави така.Но не може да е от батерията аз евентуално я върнах и си карам със старата батерия.Значи тоците са наред зарежда на 14.0v  преди палене го проверявам и мулти цета ми показва 12,88v.Като пробвам да запаля на студен двигател от раз не става сякаш тока не му стига и така на третия път запалва и стартера върти доста яко.Отписвам варианта да е с батерията защото ако нямаше сила въобще нямаше да дава признак да запали

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 278
  • Кара: TDM900
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #33 -: октомври 24, 2017, 06:33:30 am »
Проверо за слаби ел.връзки и разхлабен стартер..

Неактивен ескинази

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 30
  • Кара: yamaha r1 rn19
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #34 -: октомври 24, 2017, 10:00:52 am »
Здравейте отново днеска направих поредният тест с мулти цета.Значи след престой на мотоциклета около 12 часа, мулти цета отчете 12,87v  пробвах да запаля при което при завъртане на стартера мулти цета отчете 9,36v при което нямаше евентуалната сила да завари за да запали ,след това върнах ключа към изходна позиция.След това дадох на контакт и мулти цета отмери 12,36v но пък тогава запали и стартера завъртя доста мощно.Не мисля че има някъде хлабава връзка със стартера кабелите са здрави няма хлабави връзки вече се чудя дали да не сменя батерията както ме посъветваха в сервиза.....

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 278
  • Кара: TDM900
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #35 -: октомври 24, 2017, 10:34:32 am »
Уф..вземи един нормален,нов, акумулатор де!
Акони с него не пали, виж си стартера и ел.връзките!
От тях също може да имаш подобен пад на напрежението!
П.с.
амерваханли батерията с товарна вилка?

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6742
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Yamaha R1 rn19-проблем с акумулатора
« Отговор #36 -: октомври 26, 2017, 06:15:09 pm »
Може да е стартерът, може и стартерното реле. Или пък ключът да не дава контакт като хората. Поне за мен акумулаторът е наред според описанието, което дава колегата. Аз бих подал директно захранване на стартера при първоначален студен старт. Ако и тогава се мъчи, ще проверя стартера за евентуално разхлопани втулки, износени четки или някоя хлабава връзка вътре в него. Ако завърти нормално, ще проверя стартерното реле, като просто ще дублирам моста вътре в него с външен такъв (една отвертка между яките клеми ще свърши работа за завъртане). Ако запали нормално, ще потърся проблем из кабеляците, ключа, енджин килъра и т.н.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.