Автор Тема: Honda Cbr F4  (Прочетена 3387 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен faraway

  • HMP
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 243
  • Кара: Yamaha FZR
Honda Cbr F4
« -: септември 23, 2017, 12:02:43 am »
Здравейте имам странен проблем при моята Хонда, след като смених въздушен филтър, свещи с Ngk Iridium, бензинова помпа(имах проблем с нея) мотора вървеше доста прилично за годините си, но за кратко след това почна да губи тяга, прекъсваше та изпратих карбовете на KokoVmaxa взех ги мотора си пали добре държи равномерни обороти спря да прекъсва, но остана тая загуба на мощност на свободна мотора се рязка нормално но тръгна ли подавайки му рязко газ няма тази тяга да дръпне рязко, плавно си яскорява карах го с 240 но доста бавно се случват нещата, за пример давам преди да почне да ми прави проблеми щипка на съединителя 8 до 11к оборота и застава на кантар а сега дори от 8 до 13 да го щипна няма изправяне дори да се изправи няма сила да продължи да върви на кантар и пада.
Прегледах всички маншони по въздушната кутия и всичко е наред, бензин има, свещите са нови, филтъра е нов обикновен, та въпроса ми е от какво може да се получава това губене на мощност в движение, направо ме побърква, а и от двигателя не е проверявах му и хлабини на клапаните всичко е в норми.  :SOS: :SOS: :director:

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 556
  • Кара: TDM900
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #1 -: септември 23, 2017, 07:48:15 am »
Върни старите свещи за проба..другонзанкоето се сещам е помпата да няма тоя дебит който трябва
П.с.
Задръстен филтър също може

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2918
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #2 -: септември 23, 2017, 12:15:39 pm »
Ускорителни помпи?

Неактивен faraway

  • HMP
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 243
  • Кара: Yamaha FZR
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #3 -: септември 25, 2017, 10:43:18 pm »
Карбораторите са проверявани и всичко е ок, сменях също бензиновата помпа същата работа, филтъра на бензина е нов.

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #4 -: септември 26, 2017, 11:30:48 am »
Ускорителни помпи?

За да има ускорителни помпи , трябва да е с механични карбуратори , но оригинално модела не е с този тип карбуратори. Ако проблема е в карбураторите , които са вакумни , най-вероятно проблема е във вакумните мембрани които движат шибърите с иглите , спукани , напукани ,  бавно и трудно движат шибърите.  Та не е лошо да се проверят карбураторите отново един по един , всяка мембрана и всеки шибър.  Ако проблема не е в карбураторите , може да има други причини , загуба на компресия , разтегната  верига и променено газоразпределение , проблем с електрониката , .... А този мотор има ли клапа на изпускателната система?

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2918
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #5 -: септември 26, 2017, 04:25:11 pm »
Как така? Мембраните как компенсират първоначалния глад?
На мой мотор с кейхин вакуумен карбуратор си има отделна помпа, въпреки че е с мембрана.
Да няма откачен лост?
При мен помпата е интегрирана, но съм виждал и задвижвани чрез отделна тяга/лост.
Не знам точно какви са конкретните карбуратори, но описанието ми дава съмнения за глад само при рязко подаване на газ.

Неактивен faraway

  • HMP
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 243
  • Кара: Yamaha FZR
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #6 -: септември 27, 2017, 12:23:10 am »
Общо взето проблема се проявява в движение когато натоваря двигателя на свободен ход се рязка нормално, за ускорителна помпа липсва такава, карбураторите са проверени изцяло при KokoVmaxa който ми каза че рядко се срещат карбуратори в такова състояние на толкова годишен мотор, двигателя е в добро състояние единственото което е че веригата е поразтегната но съм с механичен оптегач и си я регулирам ръчно но доста често. Дали това би било проблема, а дали не е нещо по тея вакумчета.


Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2918
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #7 -: септември 27, 2017, 09:32:10 am »
Ако веригата е прекалено разтегната, таймингът отива на кино.
При мен (на автомобил) близо до интервала за подмяна на ангренажния ремък започна чукане като от аванс на Москвич... заради промяна на ремъка в края на експлоатационния му период. Промяната беше нищожна...
Дори милиметър разлика в общата дължина на веригата може да е фатална.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8451
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #8 -: септември 27, 2017, 06:19:24 pm »
Повече от милиметър ще трябва на веригата за да обърка тайминга. На колата ремъка беше прескочил с един зъб, а клапаните бяха останали почти без хлабини и вървеше сравнително добре.

Фарауей, а без капачка на резервоара прави ли проба? Има доста случаи при замърляне на отдушника на капачката да се появяват баш такива проблеми. Но не трябва да правиш кантари, че ще стане беля ;D
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен faraway

  • HMP
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 243
  • Кара: Yamaha FZR
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #9 -: септември 28, 2017, 02:26:28 pm »
И аз мисля че от разтягане на веригата едва ли ще е трябва доста по-голямо разстояние за да се разминат валовете че да има такава разлика, а и ще щрака доста а при мен цъка, когато я натегна спира но проблема си остава.
ivchotr това за капачката не съм го пробвал, но мога да го опитам, принципно бензиновия филтър е прозрачен и винаги си стои пълен, но нищо не ми струва да опитам :)

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #10 -: септември 29, 2017, 10:51:51 am »
При автомобилните двигатели , диаметъра на ангренажните колела е доста по-голям , и малките разлики не са проблем. При мотоциклетните двигатели , ангренажното задвижващо колело на коляновия вал е с много малък диаметър. И при 2мм. разтегната верига , коляновият вал се завърта с няколко градуса. Другата разлика е , че профила на гърбиците е по-различен от този при разпределителните валове при автомобилния двигател. При мотоциклетния , изпускателния клапан плавно отваря и много рязко затваря , а всмукателния , много рязко отваря и плавно затваря.  Всичко това допринася за намалено пълнене на цилиндрите при разтегната верига. Не казвам , че точно това е проблема при конкретният мотор , казвам , че разтегнатата верига променя работата на двигателя.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8451
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #11 -: септември 30, 2017, 01:25:26 pm »
Ами в такъв случай няма ли възможност да се провери центровката без голямо разглобяване? Така ще стане ясно дали таймингът е прецакан.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен faraway

  • HMP
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 243
  • Кара: Yamaha FZR
Re: Honda Cbr F4
« Отговор #12 -: октомври 30, 2017, 03:02:21 pm »
Центровкато е 6+, мисля че намерих от къде идва проблема от air solenoid vavle или по българейшан клапана за допълнителен въздух.
Ще взема да го сменя защото когато е в затворено положение пак пропуска въздух, което ми се струва странно, но на 99 процента съм сигурен че ми прави мизерии точно от това.