Автор Тема: BMW F800 S/ST/R/GS  (Прочетена 5317 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
BMW F800 S/ST/R/GS
« -: октомври 03, 2017, 07:50:37 am »
 ............. Kолеги с впечатления и мнения , коментари относно разходите по подръжка и използване ?
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен 5ров

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 382
  • Кара: стари мотори....
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #1 -: октомври 03, 2017, 10:32:36 am »
Лични впечатления нямам, но дано този клип ти даде някакви отговори на въпросите си https://www.youtube.com/watch?v=6ebo7LJKPHM , но като го изгледах разбрах, че такова БМВ няма да си купя
« Последна редакция: октомври 03, 2017, 10:34:53 am от spongi »
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #2 -: октомври 05, 2017, 01:42:03 pm »
 ... oбщо взето да ти кажа няма нищо такова , ама тоя е решил да прави филми и да трупа гледания
 Проблема с задния лагер си има Пълен Рекол ( безплатно отстраняване и привикване на всеки собственик на Ф800 С/СТ от модел 2006-2007 )
 Проблема с Блокиралите ДВИГАТЕЛИ са от тия дето карат със SAE50 масло ;)
 Други проблеми по тоя Мотор няма ............ а има Милионери едва ли не вече от тоя двигател
 Лично аз след много Проучвания и сметки Прецених че това е Мотора за ЕВТИНО Каране и поддръжка , обслужване и т.н.

 След като купих мотора покарах и направих пълна ревизия , пуснах темата ( повярвай ми лятото съм изгледал всеки един клип и съм прочел всяка една  тема във F800 Riders

 И как да кажа , някак си май по добро от европейското няма ......... като не броим старото Японско , но .........
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен 5ров

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 382
  • Кара: стари мотори....
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #3 -: октомври 05, 2017, 03:11:36 pm »
След като купих мотора покарах и направих пълна ревизия , пуснах темата ( повярвай ми лятото съм изгледал всеки един клип и съм прочел всяка една  тема във F800 Riders
 И как да кажа , някак си май по добро от европейското няма ......... като не броим старото Японско , но .........
Както са казали тези преди нас, няма лоши машини, има лоши стопани е на 100% вярно  :bravisimost: :headbang: :headbang: :headbang: Знам само, че както се отнасяш към машината, тя се отнася така и към теб :cheers:.
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #4 -: октомври 05, 2017, 08:43:59 pm »
повярвай ми

@kokoVmaxa, нищо лично, надявам се да не го приемаш като заяждане, защото не е такова, просто споделям мнение -
 точно на тебе аз няма как да повярвам, ти си професионален мото-механик, имаш си сервиз и клиенти (да ти се множат!) и в миналото сме виждали как клониш към продукти, от чиято употреба имаш полза (в което като цяло няма нищо нередно, все пак е бизнес). Дали си професионално обвързан с BMW Motorrad България ти ще си кажеш (ако искаш), ние можем само да си предполагаме.

БМВ, може да се представя добре, ако се кара леко и се поддържа маниашки, 90% от аудиторията, особено на G, F и R  серия, са хора, които са "чули","видели","разбрали", че БМВ е голямата работа, карали са някоя стара, японска бангия преди това или нищо и като се качат, карат със 60-70 км по 2000 км на сезон - за такава аудитория - ДА, но и ТИ и аз и много други хора знаем, че ако започнат да се натискат и да се карат джанлатската - умират много бързо и много скъпо.

Въпросната серия F - 2-паралел е тотален кенеф, поне да е R или K серия ...

ПС: Ти самият много добре знаеш, че този кенеф ще се разпадне много преди "милион" километра, така че няма нужда от такива общи приказки ...

И кое му е непонятното на по-горното видео, спорт-турист, натискал го е с 180-200 и за 50к км - тотал, ако бе карал с 60-80 км, като чичо БМВ-ист, щеше да "няма проблеми", ама то за 60-80 км/ч има 250 куб. мотори - 3 пъти по-евтини.

Успех с бизнеса, но не е начин да ги ловите рибите с бастун, те вече са в мрежата и не искат да излизат.  ^-^

Лека, нищо лично, надявам се да не се сърдиш !   :cheers:
"suburban biker wannabe"

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 431
  • Кара: TDM900
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #5 -: октомври 05, 2017, 08:50:06 pm »
Ако обсъждаме пича от клипа..не е меродавен един-единствен индивид за меродавна информация..лично аз съм бил свидетел как 2 автомобила на една и съща възраст, единия на 160000 км в идеален вид и състояние, другият на 45000 км пълен кенев отвсякъде!
Мотор или не,всичко опира до поддръжка, нищо че е купен нов ;)

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #6 -: октомври 05, 2017, 09:47:07 pm »
"Обсъждаме" всичките кенефи.
Представата за тях, много рязко контрастира с реалното положение, на клипа се вижда, това което ще се случи с един такъв кенеф, ако се кара яко.
Инженерните решения, изпълнението и качествения контрол са едни и същи за всички бройки, така че няма значение дали гледаш 1,2 или 100 бройки.
"suburban biker wannabe"

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7198
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #7 -: октомври 06, 2017, 06:21:19 pm »
Ама и онзи е подбрал тематична музика за клипа  ^-^ ^-^ ^-^

https://www.youtube.com/watch?v=BdK0jaLuJL8
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #8 -: октомври 18, 2017, 12:35:55 pm »
  F800 е най-популярната(продавана) серия Мотоциклети на БМВ
 Ф800 има много по над 500К км
 да съм Обвързан с БМВ ....... чул те господ , ама едва ли ще ми се отвори парашута толкова много
 Когато поработиш над мотоциклети повечко , ще разбереш , че ЕВРОПЕЙСКОТО си е ЕВРОПЕЙСКО , както и при колите - Японците имат Уникални Автомобили , много добри , горе доло надеждни и т.н. , но винаги нещо им липсва
 Относно Джалатско Каране и Неспособноста на БМВ да издържи на това.............  ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^
 Ако има По-бита марка мотоциклет в Света незнам .........
 Относно Модела има Огромен ФОРУм - Ф800Райдър се казва , там има F800S/ST на по 350-400К Мили , но и това не е всичко защото живота на Всички мотоциклети среден Клас е кажи речи еднакъв , въпроса е Усещането и всичко останало , един мотоциклет не е само пробег на двигателя преди Разпад
 Този Мотор си го купих за Мен и за Жената - за Разходки , споделих търсейки други с такива мотоциклети..........

 Относно Бизнеса - той е Перфектен , но със Спортните Мотоциклети , за жалост за БМВ-та само части по екстериора след падане , виж при Японките е добре ;)
 Относно цените на частите ............ ами на БМВ специално аз ако ми потрябват си ги купувам от АутоБавария и ми е най-изгодно , а цените на частите са Осезаемо по-евтини от Японските , ама това всеки сам може да го провери

 та така - ще игнорирам , някой неща и ще се опитам да се придържам към темата , като се опитам да я направя полезна , а не както аз се чудех от къде и как да получа информация !

 Та нека се върна на темата:
 Относно Мотоциклет BMW F800S
 Мотора е направен Невероятно Лек и прецизен с Перфектни спирачки ( визирам моят но всички са с еднакъв хардуер ) перфектно разпределение на масата , невероятен фар  ( както казах ползвам го за разходки )
 на База Сервиз:
 Мотоциклетите от този модел произведени преди 08.2007 ( GS-911 сервизна диагностика ) не поддържат много от функциите на моторите произведени след това , следователно , ако някой реши да си купува F800S/ST да избягва мотоциклети произведени преди 08.2007
 Относно обслужване - F800S е най-най-лесния и бърз за обслужване МОТОЦИКЛЕТ който съм обслужвал - Филтри (маслен и въздушен), Масло , Свещи час и половина и мотора е отново на пътя......
 Относно Ремъка - Ако ТРЪГНЕТЕ РЕШИТЕ или просто ви ХРУМНЕ да си КУПУВАТЕ Такъв Мотоциклет и той е произведен преди 04.2008 - Проверете VIN code на мотора при най-близкия дилър дали има изпълнен Recall за Задния Лагер и Щуцера на Резервоара
 Регулиране на Опънатостта на Ремъка - те тука е Греда , трябва специален инструмент............ ( Аунър Мануала е пълен Майтап )
 Клапани на Този мотоциклет се регулират на Всеки 20 000км
 Препоръчителният вискозитет на Масло за този мотор е SAE50 ( според БМВ ) според собствениците на този мотоциклет обаче , няма по добро от 15W50
 Двигателят събира 3 литра със Филтъра и Нивото на маслото застава точно на средата между Мин-Мах
 Свещите са две , препоръчват се Иридиумни , номер по DENSO - IUX24
 Маслен Филтър с код по Hi-Flo - HF165
 Спирачна течност DOT-4 ( предостатъчна като качества )
 ......... Разход , това за БГ е най-важната тема:
 Статистика на база 900км приблизително и Зареждане до горе ( тоест с грешките на колонката ) Бензини: Shell V-Power '95 , Luk-oil Ecto 95
 Смесен с двама човека - 4,3/100 , извънградско с Двама човека , Багаж и скорост 120-140 - 3,8/100
  Има и много други + , но сега малко и за Минусите
 НЕПОЗНАТ Модел/марка кафеджийски приказки колкото искаш...........
 Ляво Гърне - не е лесно ако решиш да подмениш гърнето си силно ограничен
 ПРЕДНИЦАТА - те това е Най-слабото место на Този мотор........... предницата е като предница на Колело , няма реглаж никакъв , нищо ............. Ако се търси по добра отзивчивост , там трябва да се инвестират около 400лв за Кит
 Ремък - Ако не си намерите Ремък , ще се наложи да се Изтръскате около 810лв от БМВ ............. хубавото е че има алтернативни доставчици на този ремък , Тук е местото да отбележа че ТОЗИ РЕМЪК Няма Двойник и няма Заместител , не все пак - CONTITECH Ремъка за мотора може да се закупи на цена от 355-360лв от Европа + скромна доставка и 50К км не се мисли
 За да смениш Крушки на Фара - се разглобява Цялата муцуна на мотора ( препоръчително е )
 Ако ви изгори Крушка по мотора светва Грешка на Таблото , която се трие от таблото на Мотора с Изключване на Акумулатора за 15 мин , но грешката остава в памета на компютъра , от там се трие само с Диагностичен инструмент
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #9 -: октомври 18, 2017, 01:21:13 pm »
  ...

+++

Така доста подробно и аргументирано, мърдаме в посока към доверието !  :bravisimost:
"suburban biker wannabe"

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #10 -: август 13, 2018, 11:03:21 am »
 Да поразмърдам малко темата , след вече почти цял сезон Ухилен до уши с това нещо наречено BMW F800S.........
 
 Модификации по моят мотор спрямо базовата версия:
 Пълнители във предницата от "MUPO Italy" - мотора се превърна в нещо съвсем различно просто най-препоръчителният Мод за този мотоциклет и СПОРЕД МЕН СЪЩО ( по съвет на един Американец )
 GPR Гърне - това може и да е подобрение , ама много ми надува главата , а ако му сложа ДБ килъра - мотора Умира никаква силица
 Скара от F800ST + Оригинален Топ Куфар BMW F800ST
 Странични Оригинални куфари от BMW F800ST + Oригиналния крепежен комплект - и за пореден път адмирации на БМВ за техническата мисъл
 GIVI висока слюда за F800ST модела много добро решение за всеки разходкаджия като мене

 Предстоящи модификации:
 Тройник от F800ST да изправя още малко стойката при шофиране

 Констатации:
 Няма такова нещо като F800S/ST
 защо?
 Двама човека , три куфара пълни с багаж - разход 3,9-4,1/100 км ( аз със 90 немога да карам инъче ще го сваля на 3,1-3,3 / 100 )
 Подръжка ?
 Сипваш 3л масло СЪС Филтъра на Макс - 5-7000км - на максимума без мм да мръдне
 Верига ? ми то няма - няма........
 Подръжката се състои в това да си измия мотора след трипчето и да го завия до следващият излет

 на зима имам да подменя антифриз , спирачна течност и масло в двигателя ............ и се надявам да си изкарам след това същото такова усмихнато и безгрижно лято с този мотоциклет по време на разходките ми с него

 Напълно Щастлив и възхитен от този мотоциклет , и си мисля защо не си го купих още 2012 като го умувах ..............

 Относно Паралелния Двигател , шумничък е , но немога да кажа че е по зле от другите РОТАКС двигатели , и също така мога да кажа , че е невероятно приятен агрегат като мощност динамика и разход.
 По въпроса за чупливоста - до сега не съм видял такъв двигател който да е каран с правилното масло и да е със правилните интервали за смяна на маслото да има проблем  ;)

 
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #11 -: август 27, 2018, 03:55:43 pm »
 5500 km вече с това моторче и мога да кажа че съм Направил лично за мен Най-добрият избор на база какво съм платил и какво съм получил ( не визирам конкретният екземпляр )
 При разход между 3,7 и 4,1 / 100 за тези 5500 км със Куфари и двама души винаги при скорости в порядъка 110-140...150 рядко нагоре , с подръжка свеждаща се до 3л масло и един маслен филтър(след големият сервиз изпълнен през зимата , но него не го коментирам , прави се на всеки новозакупен мотор ) п........... просто съм меко казано на 10-то небе
 До тук за мен при F800S модела най-големия проблем е стойката при езда - аз съм предприел стъпки да я променя както на ST
 Слюдите и при S & ST са ниски - за мен лично е супер неприятно да ме блъска такъв вятър а и колеги с такива казват същото - тук на помощ идва GIVI със специалната им Удължена GT style слюда , но дори и с нея пак има нужда от добавка ( тук ALI-Express помага ) 
 ST е по маломощен от S със 5 к.с. странно ...... и по тежък с 4-5 кг. заради Скарата за централният куфар ( това е голям + на ST ) и заради допълнителните спойлери и т.н.
 Двигателите на F800 са много шумни , тракат чатъркат и т.н. ( абе не са като на Хонда ) но пък за сметка на това Вървят повече от това което може или би се очаквало от 800сс двуцилиндров редови двигател
 K&N филтър според мен за този мотор е задължителен , при почистен и измит филтър моторчета сваля с до 0,2/100 разхода за промяна в динамиката немога да кажа , филтъра се вади за 3-4 мин
 Оригиналният комплект Куфари с който успях да го оборудвам са меко казано перфектно създадени и преценени
 

 
 тук един Блог с интересни неща:
https://www.webbikeworld.com/bmw-f800s-review-blog/

 следва продължение
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #12 -: август 28, 2018, 10:23:53 pm »
 :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
oбзаведохме се с една такава чантичка:

 https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-F-800-S-YR-06-10-SW-Motech-Ion-One-Motorcycle-Tank-Bag-Set-9-Liter-BMW/232565965402?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 Невероятно добро изпълнение
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #13 -: август 28, 2018, 10:48:02 pm »
 
 
Слабите страни и недостатъци според МЕН Лично - така да се каже не ангажирам никого с това мое мнение и изброените по долу точки - тези мои констатации са на база 3 такива мотоциклета , най-вече моят и на двама клиенти на които им ги поддържаме в сервиза , а скоро и Колегата очаква да се сдобие със F800S

 да ги подредя тук , на база 6500 км от както съм се сдобил с мотора , 9000км на един от клиентите и 3000км на другия , макар и да не знам кога Аз лично съм успял да ги навъртя тези 6500км при положение , че все работя.......

 НЕПОЗНАТ Модел/марка кафеджийски приказки колкото искаш...........
 Ляво Гърне - не е лесно ако решиш да подмениш гърнето си силно ограничен
 ПРЕДНИЦАТА - те това е Най-слабото место на Този мотор........... предницата е като предница на Колело , няма реглаж никакъв , нищо ............. Ако се търси по добра отзивчивост , там трябва да се инвестират около 400лв за Кит , имаме няколко различни проби и на Подмяна на масло , на клиентски мотор , след нови Плъзгащи лагери и Напълно синтетично вилково масло 15W , човека каза - това вече е моят мотор , много съм доволен ( на мотора му е предписано 10W по BMW RepRom )
 Ремък - Ако не си намерите Ремък , ще се наложи да се Изтръскате около 810лв от БМВ ............. хубавото е че има алтернативни доставчици на този ремък , Тук е местото да отбележа че ТОЗИ РЕМЪК Няма Двойник и няма Заместител , не все пак - CONTITECH Ремъка за мотора може да се закупи на цена от 355-360лв от Европа + скромна доставка и 50К км не се мисли
 За да смениш Крушки на Фара принципно има достъп - Но аз препоръчвам се разглобява Цялата муцуна на мотора ( захвата на крушките е прекалено нежен )
 Ако ви изгори Крушка по мотора светва Грешка на Таблото , която се трие от дисплея по два начина с Изключване на Акумулатора за 15 мин , това автоматично изтрива и всички данни от Борд-компа , като разход пробег за резервоар средна скорост и т.н. , но грешката остава в памета на компютъра , от там се трие само със втория вариант - Диагностичен инструмент.
 При F800S модела стойката е някак прекалено приведена , а при положение че това е по скоро турист някак за Мен лично е огромен минус - аз съм предприел стъпки да я променя както на ST , но дори и със горен тройник от ST стойката е пак преведена повече от колкото ми допада ( поради което съм си поръчал удължения със Офсет - повдигаме нагоре с 2,54 см и изтеглям назад с 2,54см )
 Слюдите и при S & ST са ниски - за мен лично е супер неприятно да ме блъска такъв вятър а и колеги с такива казват същото - тук на помощ идва GIVI(няма евтин вариант за слюди за този мотор - цената е около 100 евро) със специалната им Удължена GT style слюда , но дори и с нея пак има нужда от добавка ( тук ALI-Express помага за приемливи пари има добри предложения ) 
 ST е по маломощен от S със 5 к.с. странно ...... и по тежък с 4-5 кг. заради Скарата за централният куфар ( това е голям + на ST ) и заради допълнителните спойлери и т.н.
 F800S няма оригинално скара за централен куфар ........ това според мен си е Голям минус - вариантите са два или се ограбва някое ST или се прави някаква модификация монтаж на някаква стойка за куфар , но не бих казал че е красиво.
 Двигателите на F800 серията са много шумни , тракат чатъркат и т.н. ( абе не са като на Хонда ) но пък за сметка на това Вървят повече от това което може или би се очаквало от 800сс двуцилиндров редови двигател
 Страничните куфари - те тук е гредичка , афтърмаркет куфари на този мотор като KAPPA , GIVI и др. не стоят и не пасват както трябва , мотора става прекалено широк и се изнася прекалено много маса в страни от оста на мотоциклета , за да е всичко добре трябва да се плаща за BMW куфари за Този модел точно ( мотора е с Ляво гърне и от К серията не пасват да се има в ПРЕДВИД ......... ) което си е неприятна цифра
 Оригинален централен куфар на BMW за модела втора ръка е в диапазона от 250 до 450 Евро в зависимост от състоянието , странични куфари са в порядъка на 400-500 евро без скара и ключове.
 Седалката е със много тампончета по нея и те всичките имат наклонност да се пускат от хорото , а отзад има два големи водещи тампона които при невнимание при поставяне на седалката има вероятност да започнат да се накъсват .......... а когато малките липсват или големите са накъсани седалката се клати и тропа неприятно.( слава богу цял нов комплект излиза около 40-ина лева по спомен от БМВ и ти решава проблема за следващите 10 години)
 Сваляне(демонтаж) на мигач е свързано с неприятно откачане на две малки кабелчета ........... познайте как се слагат - неприятно и изнервящо е при монтажа не бих го препоръчал ако нямаш минимални познания и средна съобразителност (но за сметка на това пък е доста по надеждно като сглобка и дълголетие )
 Лостчетата на Спирачка и Съединител са Строго специфични и не стават от нищи друго - тоест никаква заменяемост и стандартизация спрямо останалите модели на БМВ , F series  е със строго специфични лостчета , аз реших проблема със Комплект Ковани от Gilles toolings ако не дай си боже падна да не се чудя от де да си намеря лостчета
 Термостатът е вътре във Радиатора и за да се извади трябва специален Инструмент специално за F серия..........  :-X тоест или сериозна инвестиция или специализиран сервиз , няма опасност да се направи в Гаражни условия независимо от ентусиазма на моториста
 Слаба касета на съединителя - поне според мен , на зима ще разглобя за да разгледам
 Всички винтове и болтове по мотора са Торкс и в много рядки случаи са Инбусни или Машинни глави
 Всички гайки са Звезди или Е Камъни...........
 Всеки Винт по спойлерите който не е завит в ОРИГИНАЛЕН Клипс се САМОРАЗВИВА - тоест ако по този мотор Клипс гайките на спойлерите не са оригинални , очаквайте да се саморазвиват винтове постоянно , за целта или си подменете Клипсите или залепяйте винтовете със осигурител за резби
 Ръкохватките(Гриповете) са страхотни на допир и т.н. но заради Подгряващите ръкохватки се съсипват , за отстраняване на този дразнещ проблем има две опции - Оригинални от БМВ - пълен комплект ръкохватка с подгряване и нови 60-80К км живот срещу 180лв/бр. или ARIETE , което е направено да замени оригиналната гума на Подгряващата ръкохватка за около 78-80лв комплект , след което следва хирургична намеса за отстранвяане на старите грипове и поставяне на новите и по думите на F800Riders нови 40-50к км
 Системата за Празен ход е Уникално добре измислен елемент на инжекцията , но с един голям минус - двете шлаухи които свързват тротъл бодито и моторчето за празен ход(тихи обороти) при разглобяване трябва да се внимава много при изваждането на маркучите да не се скъса някой ( залепват зверски ) , ако се скъса дължината не позволява да се използва (преценен точно до мм) , подмяна само с оригинален нов ( 9,50 лв) след като сме пробвали със заместител се останови че от темепратурата се размеква пречупва и мотора остава без тихи обороти , при сглобяване трябва много точно да се внимава , точно от къде и как преминават тези две маркучета!
 Ако се наложи работа по АБС модула - те това вече е предизвикателство - отнема часове за да се достигне до него , мотора е Мега компактно направен което от своя страна води до определена последователност и сериозно разглобяване за да се достигне АБС-а
 Слабо Место на Моторите до 2008 е задният лагер в Моношарнира , проверете дали има изпълнен рекол защото в случай че имате проблем с този лагер може да ви струва около 500лв
 Моторите които са произведени преди 08.2007 нямат опция за задаване на сервизни интервали в Менюто , инъче си имат напълно функционален Бор Комп , но няма да ви напомнят за смяна на масло , за проверка на клапани и други периодични обслужвания.
« Последна редакция: август 29, 2018, 08:50:46 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #14 -: август 29, 2018, 08:52:24 am »
ПОЛОЖИТЕЛНИ страни според МЕН Лично - така да се каже не ангажирам никого с това мое мнение и изброените по долу точки - тези мои констатации са на база 3 такива мотоциклета , най-вече моят и на двама клиенти на които им ги поддържаме в сервиза (скоро и Колегата очаква да се сдобие със F800S - познайте защо)

 Сега идва време и за ПОЛОЖИТЕЛНИТЕ страни на моторчета и ....... абе ще има какво да се каже и ще систематизирам и променям това мнение , поради факта , че много неща ще пропусна.

 Няма такова нещо като F800S/ST
 защо?
 Двама човека , три куфара пълни с багаж - разход 3,9-4,1/100 км ( аз със 90 немога да карам инъче ще го сваля на 3,1-3,3 / 100 ) ако се зарежда и със по качествен бензин , без да е натоварен като камила , смятам че доста Скутерджии ще завидят.
 Резервоар от 14,5л Осигурява автономност от 360-380км , като ако Ездача е по внимателен и т.н. може да подмине 440км с едно зареждане , при това с втори човек и багаж........
 
 Подръжка ?
 Сипваш 3л масло СЪС Филтъра на Макс - 5-7000км - на максимума без мм да мръдне
 Верига ? ми то няма - няма........ караш и не се занимаваш + чистота !
 Основно Поддръжката се състои в това да си измия мотора след трипчето и да го завия до следващият излет.
 Най-големият шум(тракащ) не е от двигателя - е от Дорселите и Моторчето за празен ход + при някой и КАСЕТА на съединителя - така , че не е точно щайга двигателчето  ;)
 
« Последна редакция: август 29, 2018, 09:06:44 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен opsi4

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 130
  • Кара: Yamaha FZ6 S2 '08
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #15 -: август 29, 2018, 10:44:43 am »
Пусни някоя снимка на звяра  :cheers: