Автор Тема: BMW F800 S/ST/R/GS  (Прочетена 1570 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3507
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
BMW F800 S/ST/R/GS
« -: октомври 03, 2017, 07:50:37 am »
 ............. Kолеги с впечатления и мнения , коментари относно разходите по подръжка и използване ?
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 DUCATI Track bike project '02 F800S'08 TRX850'16

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 359
  • Кара: стари мотори....
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #1 -: октомври 03, 2017, 10:32:36 am »
Лични впечатления нямам, но дано този клип ти даде някакви отговори на въпросите си https://www.youtube.com/watch?v=6ebo7LJKPHM , но като го изгледах разбрах, че такова БМВ няма да си купя
« Последна редакция: октомври 03, 2017, 10:34:53 am от spongi »
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3507
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #2 -: октомври 05, 2017, 01:42:03 pm »
 ... oбщо взето да ти кажа няма нищо такова , ама тоя е решил да прави филми и да трупа гледания
 Проблема с задния лагер си има Пълен Рекол ( безплатно отстраняване и привикване на всеки собственик на Ф800 С/СТ от модел 2006-2007 )
 Проблема с Блокиралите ДВИГАТЕЛИ са от тия дето карат със SAE50 масло ;)
 Други проблеми по тоя Мотор няма ............ а има Милионери едва ли не вече от тоя двигател
 Лично аз след много Проучвания и сметки Прецених че това е Мотора за ЕВТИНО Каране и поддръжка , обслужване и т.н.

 След като купих мотора покарах и направих пълна ревизия , пуснах темата ( повярвай ми лятото съм изгледал всеки един клип и съм прочел всяка една  тема във F800 Riders

 И как да кажа , някак си май по добро от европейското няма ......... като не броим старото Японско , но .........
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 DUCATI Track bike project '02 F800S'08 TRX850'16

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 359
  • Кара: стари мотори....
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #3 -: октомври 05, 2017, 03:11:36 pm »
След като купих мотора покарах и направих пълна ревизия , пуснах темата ( повярвай ми лятото съм изгледал всеки един клип и съм прочел всяка една  тема във F800 Riders
 И как да кажа , някак си май по добро от европейското няма ......... като не броим старото Японско , но .........
Както са казали тези преди нас, няма лоши машини, има лоши стопани е на 100% вярно  :bravisimost: :headbang: :headbang: :headbang: Знам само, че както се отнасяш към машината, тя се отнася така и към теб :cheers:.
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #4 -: октомври 05, 2017, 08:43:59 pm »
повярвай ми

@kokoVmaxa, нищо лично, надявам се да не го приемаш като заяждане, защото не е такова, просто споделям мнение -
 точно на тебе аз няма как да повярвам, ти си професионален мото-механик, имаш си сервиз и клиенти (да ти се множат!) и в миналото сме виждали как клониш към продукти, от чиято употреба имаш полза (в което като цяло няма нищо нередно, все пак е бизнес). Дали си професионално обвързан с BMW Motorrad България ти ще си кажеш (ако искаш), ние можем само да си предполагаме.

БМВ, може да се представя добре, ако се кара леко и се поддържа маниашки, 90% от аудиторията, особено на G, F и R  серия, са хора, които са "чули","видели","разбрали", че БМВ е голямата работа, карали са някоя стара, японска бангия преди това или нищо и като се качат, карат със 60-70 км по 2000 км на сезон - за такава аудитория - ДА, но и ТИ и аз и много други хора знаем, че ако започнат да се натискат и да се карат джанлатската - умират много бързо и много скъпо.

Въпросната серия F - 2-паралел е тотален кенеф, поне да е R или K серия ...

ПС: Ти самият много добре знаеш, че този кенеф ще се разпадне много преди "милион" километра, така че няма нужда от такива общи приказки ...

И кое му е непонятното на по-горното видео, спорт-турист, натискал го е с 180-200 и за 50к км - тотал, ако бе карал с 60-80 км, като чичо БМВ-ист, щеше да "няма проблеми", ама то за 60-80 км/ч има 250 куб. мотори - 3 пъти по-евтини.

Успех с бизнеса, но не е начин да ги ловите рибите с бастун, те вече са в мрежата и не искат да излизат.  ^-^

Лека, нищо лично, надявам се да не се сърдиш !   :cheers:
"suburban biker wannabe"

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 314
  • Кара: TDM900
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #5 -: октомври 05, 2017, 08:50:06 pm »
Ако обсъждаме пича от клипа..не е меродавен един-единствен индивид за меродавна информация..лично аз съм бил свидетел как 2 автомобила на една и съща възраст, единия на 160000 км в идеален вид и състояние, другият на 45000 км пълен кенев отвсякъде!
Мотор или не,всичко опира до поддръжка, нищо че е купен нов ;)

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #6 -: октомври 05, 2017, 09:47:07 pm »
"Обсъждаме" всичките кенефи.
Представата за тях, много рязко контрастира с реалното положение, на клипа се вижда, това което ще се случи с един такъв кенеф, ако се кара яко.
Инженерните решения, изпълнението и качествения контрол са едни и същи за всички бройки, така че няма значение дали гледаш 1,2 или 100 бройки.
"suburban biker wannabe"

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6830
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #7 -: октомври 06, 2017, 06:21:19 pm »
Ама и онзи е подбрал тематична музика за клипа  ^-^ ^-^ ^-^

https://www.youtube.com/watch?v=BdK0jaLuJL8
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3507
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #8 -: октомври 18, 2017, 12:35:55 pm »
  F800 е най-популярната(продавана) серия Мотоциклети на БМВ
 Ф800 има много по над 500К км
 да съм Обвързан с БМВ ....... чул те господ , ама едва ли ще ми се отвори парашута толкова много
 Когато поработиш над мотоциклети повечко , ще разбереш , че ЕВРОПЕЙСКОТО си е ЕВРОПЕЙСКО , както и при колите - Японците имат Уникални Автомобили , много добри , горе доло надеждни и т.н. , но винаги нещо им липсва
 Относно Джалатско Каране и Неспособноста на БМВ да издържи на това.............  ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^
 Ако има По-бита марка мотоциклет в Света незнам .........
 Относно Модела има Огромен ФОРУм - Ф800Райдър се казва , там има F800S/ST на по 350-400К Мили , но и това не е всичко защото живота на Всички мотоциклети среден Клас е кажи речи еднакъв , въпроса е Усещането и всичко останало , един мотоциклет не е само пробег на двигателя преди Разпад
 Този Мотор си го купих за Мен и за Жената - за Разходки , споделих търсейки други с такива мотоциклети..........

 Относно Бизнеса - той е Перфектен , но със Спортните Мотоциклети , за жалост за БМВ-та само части по екстериора след падане , виж при Японките е добре ;)
 Относно цените на частите ............ ами на БМВ специално аз ако ми потрябват си ги купувам от АутоБавария и ми е най-изгодно , а цените на частите са Осезаемо по-евтини от Японските , ама това всеки сам може да го провери

 та така - ще игнорирам , някой неща и ще се опитам да се придържам към темата , като се опитам да я направя полезна , а не както аз се чудех от къде и как да получа информация !

 Та нека се върна на темата:
 Относно Мотоциклет BMW F800S
 Мотора е направен Невероятно Лек и прецизен с Перфектни спирачки ( визирам моят но всички са с еднакъв хардуер ) перфектно разпределение на масата , невероятен фар  ( както казах ползвам го за разходки )
 на База Сервиз:
 Мотоциклетите от този модел произведени преди 08.2007 ( GS-911 сервизна диагностика ) не поддържат много от функциите на моторите произведени след това , следователно , ако някой реши да си купува F800S/ST да избягва мотоциклети произведени преди 08.2007
 Относно обслужване - F800S е най-най-лесния и бърз за обслужване МОТОЦИКЛЕТ който съм обслужвал - Филтри (маслен и въздушен), Масло , Свещи час и половина и мотора е отново на пътя......
 Относно Ремъка - Ако ТРЪГНЕТЕ РЕШИТЕ или просто ви ХРУМНЕ да си КУПУВАТЕ Такъв Мотоциклет и той е произведен преди 04.2008 - Проверете VIN code на мотора при най-близкия дилър дали има изпълнен Recall за Задния Лагер и Щуцера на Резервоара
 Регулиране на Опънатостта на Ремъка - те тука е Греда , трябва специален инструмент............ ( Аунър Мануала е пълен Майтап )
 Клапани на Този мотоциклет се регулират на Всеки 20 000км
 Препоръчителният вискозитет на Масло за този мотор е SAE50 ( според БМВ ) според собствениците на този мотоциклет обаче , няма по добро от 15W50
 Двигателят събира 3 литра със Филтъра и Нивото на маслото застава точно на средата между Мин-Мах
 Свещите са две , препоръчват се Иридиумни , номер по DENSO - IUX24
 Маслен Филтър с код по Hi-Flo - HF165
 Спирачна течност DOT-4 ( предостатъчна като качества )
 ......... Разход , това за БГ е най-важната тема:
 Статистика на база 900км приблизително и Зареждане до горе ( тоест с грешките на колонката ) Бензини: Shell V-Power '95 , Luk-oil Ecto 95
 Смесен с двама човека - 4,3/100 , извънградско с Двама човека , Багаж и скорост 120-140 - 3,8/100
  Има и много други + , но сега малко и за Минусите
 НЕПОЗНАТ Модел/марка кафеджийски приказки колкото искаш...........
 Ляво Гърне - не е лесно ако решиш да подмениш гърнето си силно ограничен
 ПРЕДНИЦАТА - те това е Най-слабото место на Този мотор........... предницата е като предница на Колело , няма реглаж никакъв , нищо ............. Ако се търси по добра отзивчивост , там трябва да се инвестират около 400лв за Кит
 Ремък - Ако не си намерите Ремък , ще се наложи да се Изтръскате около 810лв от БМВ ............. хубавото е че има алтернативни доставчици на този ремък , Тук е местото да отбележа че ТОЗИ РЕМЪК Няма Двойник и няма Заместител , не все пак - CONTITECH Ремъка за мотора може да се закупи на цена от 355-360лв от Европа + скромна доставка и 50К км не се мисли
 За да смениш Крушки на Фара - се разглобява Цялата муцуна на мотора ( препоръчително е )
 Ако ви изгори Крушка по мотора светва Грешка на Таблото , която се трие от таблото на Мотора с Изключване на Акумулатора за 15 мин , но грешката остава в памета на компютъра , от там се трие само с Диагностичен инструмент
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 DUCATI Track bike project '02 F800S'08 TRX850'16

Неактивен Wild Hog

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 708
  • Кара: Kawasaki
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #9 -: октомври 18, 2017, 01:21:13 pm »
  ...

+++

Така доста подробно и аргументирано, мърдаме в посока към доверието !  :bravisimost:
"suburban biker wannabe"