Автор Тема: BMW F800 S/ST/R/GS  (Прочетена 12016 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3767
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #20 -: март 26, 2019, 10:12:26 am »
Тъй...  Качих се, покарах го 500 метра. Хоп и рязко стана моя мотор.  Вярно е, че никога няма да спечели конкурса за красота ................... но Това БМВ се оказа моя мотор, направен за моя начин на каране......да ми остане по борд 108 километра да мина... не знам кое му е лошото
аз пък да го издам тоя дето така и не каза колко е минал преди да му останат въпросните 108км........... 330 км е навъртял че и горница  :-\ :-X
 Относно клипоните , предницата и слюдата :

Пълнители във предницата от "MUPO Italy"
 GIVI висока слюда за F800ST модела много добро решение за всеки разходкаджия като мене
 Предстоящи модификации:
 Тройник от F800ST да изправя още малко стойката при шофиране

 Сега да си разкажа и аз........
 Моторчето вече трети сезон е в ръцете ми , до толкова съм се занимавал с него , че чак онзи ден открихме(това докато пиехме кафе в приемната на сервиза) , че мотора е с ЦЯЛА Генерация GPR  :friends: което вече обеснява малко по темпераментния му нрав във средни обороти явно...........

 Тази зима изпълнихме няколко подобрения , като най-основния елемент беше поставянето на КРУИЗ-КОНТРОЛ , е да де , ама той пропадна , защо ? ами защото няма место никъде по мотора където да се постави компютъра и серво мотора за газта......... ако беше ST може би щеше да има къде да го скрия , но тук няма и се замислям за на зима да го "дооблека" за да мога да си сложа и този гевезелък , който е единственото нещо което евентуално може би не ми достига по този мотор , макар че след цялостната преработка на кормилото , вече не ми е такъв проблем.
 Преработката на кормилото - ето това е най-голямата промяна - взех си тройници и кормило от едно ударено ST ........... изпратих ги да ги проверят и да оправят кормилото , еми всичко беше супер с изключение на изправеното кормило , защото то беше право ......... ама като струна право  :occasion1: :violent: майната му , викам тука едно кормило стандартно и газ , е да де ама не става , ок едни райзери със преход към фат-бар на RIZOMA + RIZOMA Fat bar ................ и ти да видиш - Тоя мотор рязко стана Баш Моя мотор - трети сезон трето влюбване  :notworthy: :-*
 
 сега идваме до най-интересния момент - голямото тракане на двигателите и най-вече защо - ами защото  се оказва че всеки път този двигател пали на "сухо" тоест , всеки път паленето е както е когато сменяте масло и филтър на мотора си на сухо , защото маслото се отича обратно доло , оказа се че само в Оригиналният филтър на БМВ за този и много други модели има някакъв Клапан ( като дойде време за следваща смяна ще има дисекция ) който задържа маслото в Главата и във филтъра на мотора , във Хай-Фло филтъра също се виждат клапани , но факта е , че от както мотоциклетите са със Оригинален филтър на BMW това изтракване при всяко палене вече го няма.

 маслото - тук се оказа че открихме странно но вече 101% сигурно "топлата" вода - или BMW Motorrad ADVANTEC PRO(made by SHELL) или SHELL ADVANCE ULTRA , мога да кажа , че моят F800S със Оригинален маслен филтър и SHELL ADVANCE ULTRA 10W40 GTL Pure Plus = мърка като HONDA.

 Друг колега ако има с такъв мотоциклет силно му препоръчвам да има в предвид по-горе написаното.

 Колкото и да е неприятно да го призная - Оригналният маслен филтър явно има защо да струва 43 лв/бр

 Сега да си разкажа аз моя кеф и как за пореден и надявам се не последен път се Влюбих още повече в това нещо:

 Мотора мина голям сервиз , проверка почистване на инжеция и т.н. ....... + изброените перипети с кормилото + поставяне на стойки за GPS/Phone + Лед Мигачи + Лед Стоп + Лед крушка на Дългите ,  абе напудрихме го яко ................ нови гуми Dunlop Road Smart III и моторчето си стои в приемната , че да не пречи.
 Събота ( 23.03.2019) викам слетобяда да взема да го изкарам , да бръмнем 10-20км , че на следващият ден имаме запланувана разходка за откриване на сезона. качвам се тръгваме и  :o :headbang: :o :headbang: :o ти да видиш стойка и положение = край залепнах  :occasion18: :notworthy:
 кафе това онова - връщам се и си мисля - това как съм се наказвал два сезона  ^-^ :SOS:

 24.03.2019 - 08:30 сборен пункт Шел хасково - кърджалийска улица.
 Е от там като тръгнахме и по някоето време викам на жената - сега е време да помислим вече за организиране на дълги трипове до към 350 км без спиране ( за толкова МИ стига един резервоар ) или до към 500-600км на ден с по една почивка за обяд  ;D ;)

 Мотора като цяло:
 Невероятно поведение и стабилност , най-вероятно се дължи на Новите гуми + Пълнителите на Предницата + настройката на Задния амортесьор , но мога да кажа , че със крейслерска скорост 120 всякакви завой ти правят невероятен кеф от превземането им.
 Разход - как да кажа , някак си ми се иска да е като на колегата Torq , ама моя е големичък - 318км точно 13.00 лтр = двама души + три куфара + малко багаж (~10кг)
 Относно комфорта......... усилено се замислих да пробвам пак с оригинален Ауспух  за следващата разходка - това е единственият МИНУС който се сещам ....... а да и дистанционното на Интеркома много неприятно чувство ми дава върху дясната ръкохватка , ограничава ми местото на захвата и се чувствам странно  и най-вероятно ще го преместяна някъде.

 Това е за сега са първите впечатления , след "Пълна промяна"  , скоро надявам се да има нови трипчета и нови впечатления  :cheers:

 ****** Само да вметна - на моят мотоциклет по борд оставащи 2км при което резервоара напълнен до ръба на гърловината , мотора на пачи крак наклонен на ляво , а капачката за резервоара е на дясната сраница на опашката , тоест 100% напълване дори 101% бих казъл , събира точно 14,7 литра , така че незнам защо Torq смята че резервоара е 16 лтр.
« Последна редакция: март 26, 2019, 10:20:18 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен Torq

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: BMW F800S
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #21 -: март 26, 2019, 04:35:56 pm »


 ****** Само да вметна - на моят мотоциклет по борд оставащи 2км при което резервоара напълнен до ръба на гърловината , мотора на пачи крак наклонен на ляво , а капачката за резервоара е на дясната сраница на опашката , тоест 100% напълване дори 101% бих казъл , събира точно 14,7 литра , така че незнам защо Torq смята че резервоара е 16 лтр.
Толкова го дават по каталог. 16 литра и 4 от тях са резерва. Това твърдят от БМВ. Може да си имал малко, и да не го е отчел датчика...
От друга страна, в друг един форум, 2-ма казват, че са напълнили малко, ама малко над 16 литра от сух резервоар(на единия му загаснал, на другия му показвало 3 км, че му остава), един каза, че му хванал 14 литра пак от сух резервоар...
Нещо гризе домата. Както казва един колега :)
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!


Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 715
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #22 -: март 26, 2019, 08:00:43 pm »
Може и да до бензиностанция и колко е честен собственикът. Чувал съм за разни драми относно метрологията.  :cheers:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 755
  • Кара: Majesty 400
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #23 -: март 26, 2019, 10:11:41 pm »
Аз темата видях, че е за f800, но такъв ли е реално мотора на колегата Torq, да си призная заинтригуван съм.  ;)
Валентин Андреев

Неактивен Torq

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: BMW F800S
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #24 -: март 27, 2019, 12:39:41 pm »
Аз темата видях, че е за f800, но такъв ли е реално мотора на колегата Torq, да си призная заинтригуван съм.  ;)

F800S /2006 година.
Снимка от сервиза, няколко дни преди регистрацията
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!

Неактивен Torq

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 308
  • Кара: BMW F800S
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #25 -: март 27, 2019, 02:23:07 pm »
Аз темата видях, че е за f800, но такъв ли е реално мотора на колегата Torq, да си призная заинтригуван съм.  ;)

Сега предположих защо е това заинтригуване. Под аватара ми стоеше стария мотор. С него се разделихме още на есен.
« Последна редакция: март 27, 2019, 02:27:36 pm от Torq »
Цитат на: waleto
Помагайте!Ако не можете или не искате,не пречете!

Неактивен Pet

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
  • Кара: BMW F800R
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #26 -: април 24, 2019, 12:27:38 pm »
Привет,скоро се сдобих с f800r та да попитам как е някакви проблеми с тоя мотор има ли доволни ли сте?Аз много се мислих между хонда нс 750 но скочих на БМТто,какво мислите за решението.Харесвам хондата но 55коня малко ми се виждат.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3767
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #27 -: април 24, 2019, 05:14:23 pm »
 Сподели някоя снимка на мотора си да го видим  :-\ ;)

 - F800R има един според мен недостатък - ВЕРИГА  :friends:
 - Като цяло е страхотен мотор , дефакто нямат разлика с другите , като не броим че е Гол и няма кво да те варди от вятъра.

 Най-важно е да използваш правилните маслени филтри и правилното масло за двигателя. Също така е важно да спазваш сервизните интервали.

 Като цяло Силно непретенциозен мотоциклет който е верен като РОТВАЙЛЕР , на диета е от към разхода на гориво , S & ST без куфари са в диапазона до 4/100 със пълен сет куфари разхода стига до към 4,2-4,3/100 при теб трябва да е аналогичен разхода.
 Масло - с правилното масло мотора мърка , маслото е точно 3л със филтъра на Мах. качествен филтър и правилно масло са ти на цена около 135 лв и са ти дотатъчни за 10 000км , със масовите масла и обикновен филтър , ще имаш неприятен шум при всяко сутрешно палене поради липсата на клапана за налягане и маслото ще изкарва около 4500-5000км ако е Качествено , ако е Мотул или друга известна марка на около 2000 км ще започнеш да дочуваш невероятни шумове от двигателя

 Маслото в зависимост от състояние на мотора може да се използва или 10W40 или 15W50 , BMW Motorrad препоръчва - 15W50 ( BMW Motorrad Advantec PRO )

 Kато цяло ти препоръчвам да посетиш сервиз със оборудване и знания за Първото и основно обслужване , цените на частите са осезаемо по ниски от на Японските мотори , препоръчвам ти да използваш само оригинални части.
 Хубаво е да се обърне внимание на свещите , моторчето за празния ход и някой други дребни детайли
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7620
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #28 -: април 24, 2019, 06:11:27 pm »
Специално масло, специални филтри, специални свещи, специално моторче за празния ход, специален сервиз и други дребни специални детайли... Силно непретенциозен мотор ^-^ ^-^ ^-^
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 755
  • Кара: Majesty 400
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #29 -: април 24, 2019, 08:20:48 pm »
И недостатък ВЕРИГА, въпрос на гледна точка и предпочитания. На мен пък точно за това ми харесва....
Валентин Андреев

Неактивен Pet

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
  • Кара: BMW F800R
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #30 -: април 24, 2019, 11:10:59 pm »
Сложих мотул 7100 15w50 ,филтър от моторад си взех какъвто трябва но май и маслото трябваше да взема от там.Значи да разбирам че мотул не е ок,та ти какво ползваш.Предния мотор само с мотул го карах беше супер.Иначе вече покарах към гърция разход 4.3/100 с 110 -120 .Сега му сложих слюда и по не духа иначе беше доста кофти

Неактивен Pet

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
  • Кара: BMW F800R
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #31 -: април 24, 2019, 11:30:14 pm »
Абе веригата не ме бърка само да си въви без ядове,иначе ми е удобен.За градско малко кофти че не му се нрави да върви с ниски обороти и предърпва и в трафик е кофти ама ще му свикна.А за снимка нещо не става голяма била  :(

Неактивен edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 113
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #32 -: април 25, 2019, 08:21:24 am »

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3767
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #33 -: април 25, 2019, 08:40:43 am »
Сложих мотул 7100 15w50 ,филтър от моторад си взех какъвто трябва но май и маслото трябваше да взема от там.Значи да разбирам че мотул не е ок,та ти какво ползваш.Предния мотор само с мотул го карах беше супер.Иначе вече покарах към гърция разход 4.3/100 с 110 -120 .Сега му сложих слюда и по не духа иначе беше доста кофти
Обади се , и за филтрите ще ти дам инфо как да не плащаш цените на БМВ Моторрад и за Маслата  ;)
 Преди 8 години бях........... цитирам: Абе ти луд ли си , тва ко е тва БМВ ( И тук има такива недорасли в тоя форум , но не им обръщай внимание ) те мотори кога са виждали....... ( БМВ произвежда мотоциклети от 1921 , автомобили в отделно подразделение със първи опит от 1956.........) тва частите му майка си и баща си ( те тия дето нямат Мерцедес така ми обесняват и за колата ми ) купи си СУЗУКИ да знаеш(по то време имах две или три Сузукита не помня )..........
 По стечение на обстоятелствата в момента в хасково има около 25 БМВ-та най-яростния привърженик на СУЗУКИ със големи напъни си купи S1000RR '10 и сега обмисля как да си вземе 2015та модел........
 Всички които нямат допир до тази марка могат да ти изкарат 10 000 тези че това е най-скапания мотор , тези които са попремислили , преценили и проверили - карат БМВ...... няма какво да коментирам
 Щом ходиш на разходки до гърция , явно не си много далече от там - тоест и до нас си близо , ела да пием по бира и да разгледаме мотора , ти наще може да обменим(откраднем) идеи за подобрения  ;D :cheers:

 
И недостатък ВЕРИГА, въпрос на гледна точка и предпочитания. На мен пък точно за това ми харесва....
Веригата е недостатък от страна на това , че изисква специални грижи и консумативи.............. + време

 
Специално масло, специални филтри, специални свещи, специално моторче за празния ход, специален сервиз и други дребни специални детайли... Силно непретенциозен мотор ^-^ ^-^ ^-^
Специални - да специални , ако искаш да го имаш в перфектно състояние , но това е нещо което ТИ точно никога няма как да осъзнаеш  :-X
« Последна редакция: април 25, 2019, 08:43:33 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен Pet

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
  • Кара: BMW F800R
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #34 -: април 25, 2019, 10:58:26 am »
Ще дойда,аз съм от Стара Загора,само ми кажи адрез или тел.Даже утре си мисля за разходка и може да мина от там.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7620
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #35 -: април 25, 2019, 03:29:48 pm »
А, да бе. Аз точно да ставам роб на БМВ, няма как да се случи. Карай си го и се радвай на живота. Аз ако реша някой ден да имам проблеми, ще си купя БМВ ;D
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3767
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #36 -: април 25, 2019, 05:38:53 pm »
Ще дойда,аз съм от Стара Загора,само ми кажи адрез или тел.Даже утре си мисля за разходка и може да мина от там.
Имаш ЛС

А, да бе. Аз точно да ставам роб на БМВ, няма как да се случи. Карай си го и се радвай на живота. Аз ако реша някой ден да имам проблеми, ще си купя БМВ ;D
Опазил ни бог
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен Pet

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
  • Кара: BMW F800R
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #37 -: април 25, 2019, 09:14:07 pm »
Ще видя как ще ми е пътя и ако стане ще е следобед.

Неактивен Pet

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 12
  • Кара: BMW F800R
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #38 -: април 26, 2019, 10:48:28 pm »
Разходихме се към Доспад,идеално беше имаше и малко дъжд на места по високите части.За рахода мога да потвърдя 4.3/100 със скорост 90-120 сам без багаж което е добре.Колегата със скутер пиджо 400i 3.8/100.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3767
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW F800 S/ST/R/GS
« Отговор #39 -: април 27, 2019, 02:18:11 pm »
E aз пък го изкарах да го види слънцето вчера  :-\ :-\ :-\ :-\









Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08