Автор Тема: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!  (Прочетена 9152 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #120 -: май 02, 2018, 06:59:51 pm »
И без багажниците:


Неактивен Moni

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 856
  • Кара: XL 700
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #121 -: май 02, 2018, 08:19:51 pm »
уллааааууу ??? ??? ???страхотен е честито със здраве да си го караш


Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 642
  • Кара: ше: ZX-9R
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #122 -: май 06, 2018, 07:15:34 pm »
Честит имен ден на колегата Георги и на всички именници, да сте живи и здрави и много безаварийни километри. А за мотора... СУПЕР Е, ама куфарите крият визията, мое мнение!
Валентин Андреев

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7016
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #123 -: май 06, 2018, 07:56:52 pm »
В този форум има ли някой, който да изразява чуждо мнение  ::)
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #124 -: май 06, 2018, 10:51:41 pm »
Честит имен ден на колегата Георги и на всички именници, да сте живи и здрави и много безаварийни километри. А за мотора... СУПЕР Е, ама куфарите крият визията, мое мнение!

Затова ги свалих.
Благодаря, друже, за хубавите пожелания!!!
Не те познавам, но шапка ти свалям за позитивизма!
 :notworthy:

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #125 -: май 06, 2018, 10:56:27 pm »
В този форум има ли някой, който да изразява чуждо мнение  ::)

Има.
Отиваш в магазина, купуваш си последен модел мотор, споделяш мнение, чакаш отзиви.
Просто е...
Чуждото мнение след гореописаната секвенция слабо вълнува... шъзнайш...

Едит:
Забравих...
Първо бачкаш като идиот и чакаш да те оценят.
Просто е...
« Последна редакция: май 06, 2018, 11:00:43 pm от Гошко »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7016
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #126 -: май 07, 2018, 02:00:15 pm »
Не си ме разбрал нещо. Имах предвид изказвания като това:

... ама куфарите крият визията, мое мнение!

Един вид ако не напише, че мнението е негово, някой може да си помисли, че е на някой друг.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #127 -: май 07, 2018, 02:45:52 pm »
Изразявайте ги по-ясно тия тези деее. Стават грешки!
Няна си трия поста, нека се вижда, че и греша. Грешно съм разбрал изказването ти.

Айде, ти няма ли се включиш в някой трип? Аз до Софето планирам тия дни (уикенди).


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7016
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #128 -: май 08, 2018, 08:35:00 pm »
Ако не ми мине котка път, този уикенд ще съм в бокса за ремонт на коловете. После ще ходя насам - натам с колата :'(
Обикновено тръгваме на някъде с моторите без да го планираме и в последния момент решаваме накъде.
Вие като си планирате триповете ги оповестявайте във вашата тема, а пък аз ако има мегдан, ще се включа на драго сърце :cheers:
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 488
  • Кара: 600 Hornet '08
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #129 -: май 15, 2018, 02:50:58 pm »
Навих първите 220 километра. Утре ще направя и съответното ревю (плюс по-хубави снимки).

На този етап чувствата са смесени...

Гошко, това утре стана догодина дейба.. :)

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #130 -: май 15, 2018, 10:34:43 pm »
Вече съм пред първото обслужване. Чувствата са смесени с тенденция към отрицателни. Пиша ревюто на компютъра и затова се бавя. На телефона толкова много текст е трудно...
Дотук 600 километра.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3555
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #131 -: май 16, 2018, 08:14:03 am »
Чувствата са смесени с тенденция към отрицателни. .....
Я па Toя !!! я се стегни  :hello:
Мотогаражът:
Japans: CB500Four K1'71 GR650XD'82 TRX850'97
Europeans:Ducati 748SP Track'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 497
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #132 -: май 16, 2018, 09:32:42 am »
Цитат
Чувствата са смесени с тенденция към отрицателни.
Сигурно не е много приятно, но би ли споделил накратко защо?
It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #133 -: май 16, 2018, 12:42:36 pm »
Пуканка... това ми хареса!

Първи впечатления: "Джилерата" си ми харесваше повече!!! Каквото и да ми говорят... и като стойка, и като управление, и като динамика. Така и не успях да му направя дино-тест, но определено вървеше повече от този в ниските скорости - докъм 130 и след това омаляваше (естествено). Този върви от там нагоре (е, то колко да върви), но си тегли.

Стойката на водача:
Коригирали са леко позицията, но като че ли пасажерската седалка е леко удебелена. Опира ми в опашката и след 40-50 минути... почва да боли.
За да ми е комфортно, трябва да седя в стил "Поп на моторетка" - пригърбен и ошкембен. Ще я чакам да се окърши по задника.

Светлините:
Още не съм тествал нощно време, но защо, по дяволите, не направиха и мигачите диодни??? Всичко в стил "енергийна ефективност", а мигачите ОПУШЕНИ (???!!!), а вътре се мъдрят 21 ватови крушки...
Задния стоп с тия кусурнайсе диодчета... кърти. А резисторите, дето на всичкото отгоре са турени на ачик и се виждат... направо нямам думи!

Окачването:
Много меко като за такъв мотор. Вози като параход. Донякъде губя представа за контакта с настилката. Точно това и очаквах/търсех. Не ми липсва регулируемата предница. Добре е като за мен

Мястото за багаж:
В моя случай е МНОГО! Оригиналните стойки на куфарите са почти незабележими и се вписват перфектно в мотора. Без куфари си изглежда съвсем нормално - без стърчащи скари. Здрави са, много добре измислено закрепване и... си тежат. Около 6-7 кила единия.

Предният багажник (на мястото нарезервоара) е голям и много удобен. Но... защо, по дяволите, го направиха да се отваря назад?!?! Нали идеята е да се ползва най-често, когато си върху мотора... Отваряш и опира в брадичката... как да бръкна до долу?!

Разходът:
С 90км/ч е на около 2 550 оборота и по бордкомп гори между 2,8 и 3. Това е с куфарите. Те имат доста голямо съпротивление. Без тях показва 2,4.
Със 100 км/ч е на 2 900 оборота и разходът е 3,5/100 с куфарите и 2,8 - 3 без тях
Каквото и да правех, колкото и рязко да ускорявах, максимално ми показа 5.

Изработката:
Не намирам разлика между предишния ми мотор и този. Отливките на двигатля са с ужасно качество. Ще снимам подробно. Видимите части се ядват, но тези, които не се виждат от пръв поглед все едно съм ги отливал в мазето с кокилата.


Конструкцията:
Ми... и този е крив. Джилерата имаше едва доловимо изместване на волана наляво. Дразнеше ме, но свикнах. Тестовата Хонда имаше очевадно изместване вдясно. На приятеля ми отново вдясно, но по-малко. Моята има също 1-2 градуса вдясно.
Конструкцията, държаща пластмасите на предницата си е крива. Не е съвсем симетрична и перфектна. Сравнявам с предишния китайски мотор (с какво друго?!). Рамката, която държи пластмасите е твърдо фиксирана (заварена) за носещата рама. Ми... заварена е накриво. На стария беше с около милиметър-два, тук са от 3 до 5 милиметра...
Задната вилка е стоманена...
Заварките можеше и да са по-гладки.

Автоматът:
Превключва по-мазно от предишните версии, но си "щрака". То и няма как да не щрака... по-долу ще обясня защо. Втора предавка в нормален режим е символична и много къса. В същия режим при леко до нормално каране на 60км/ч включва 6-та. Разбира се, при рязко подаване сваля една, две или три предавки. На практика не се усеща кой знае каква разлика дали съм сам или с Вили (38 кила).

За щракането - всъщност това нито е "истински" автоматик, нито не е. Двата съединителя правят карането (за мен) изключително приятно. Километрите не се усещат (особено в планината, където постоянната смяна на скорости ме подлудяваше). ОнОф-моторите са си с къси предавки (логично). В стръмни участъци със завои това предполага много честа смяна. Играта между 2-3-4 предавки е постоянна на всеки завой. С този мотор проблемът е решен (както и исках). Постоянно "заредени" са две предавки и при отделянето на едната(единия съединител) едновременно се зацепва другата (с другия съединител). Софтуерът е много интелигентно направен и двигателят "изчаква" края на зацепването, дори при подадена газ. Същото е и в обратна посока. Така шансът съединителите да зацепват под напор е сведен до нулата.

Много е приятно!!! Не е като при скутерите - огромна тяга в началото и постепенно умаляване. Тук тягата си я има константно до 180км/ч. Не съм пробвал в третия спортен режим, но съм почти сигурен, че и при 180 ако навия рязко, ще върне предавка.  Въртящият момент също се усеща много добре. Усещат се и тези 900 оборота отгоре, които има новата версия.

Таблото:
Цветомузика! Сменя си "настроението" според стила на каране. Много по-красиво от старото монохромно. Може да се пренастройва според стила на каране. Има си и лимитер на оборотите, който мога да задавам. Много повече глезотии, особено в цветовете. При спортно каране всичко светва в червено... При галене - позеленява и т.н. Готино е, спор няма! През деня, обаче, файдата е нулева.

И сега за оборудването. Не знам защо, но ако не си го поискам, няма и да разбера че го има. Видях, че радиаторът НЯМА предпазна мрежа/решетка. Старият ми мотор си имаше. Чакам оферта... не съм предполагал, че ще дойде без този елемент. Същото е и с малкия калобран на централния амортисьор. Такъв липсва. За разлика от други Хонди, тук амортисьорът е с по-различна конструкция и на практика може и без калобран. Идея си нямам дали е отделен елемент и изобщо съществува ли... чакам да ми отговорят.


Засега толкова. Има още доста неща за казване, но времето не ми стига. Ще се постарая да напиша и тях.

В резюме ще кажа: моторът ми харесва. Очавках точно това, което получих, но не съм във възторг. За 4-5 пъти повече пари получих същото качество, повече удобство и повече неудобство. Харесва ми мекотата и автоматика. Всичко друго си е на същото ниво или дори по-лошо.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #134 -: май 20, 2018, 11:46:39 am »
Пейнтджоб радиатор:




Заварки и дупки срещу конденз:






Отливка видима зона:




И "невидима":



Резисторчета некви:




Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #135 -: май 20, 2018, 12:59:10 pm »
Ето и кривините в ПВЦ-тата и тяхната рамка:



Тук са 5-6 милиметра разлика. На стария мотор ме дразнеше, че бяха 1-2...
« Последна редакция: май 20, 2018, 01:00:41 pm от Гошко »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7016
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #136 -: май 20, 2018, 05:26:28 pm »
Ммммм, даааа... За кой ли пазар е правено това :-\
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 358
  • Кара: TDM900
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #137 -: май 20, 2018, 06:31:05 pm »
Ммммм, даааа... За кой ли пазар е правено това :-\
Е па..за нашия !
То и индийския вечер светлинни години напред

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1131
  • Кара: изтребител
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #138 -: май 20, 2018, 06:46:01 pm »
 не знам какво очаквате от това моторче

големите компании от доста време пестят дори когато става въпрос за върховите им модели,не ли пък за такива


Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2216
Re: HONDA NC 750 XD - Силата на една сбъдната мечта!
« Отговор #139 -: май 20, 2018, 07:39:21 pm »
не знам какво очаквате от това моторче

големите компании от доста време пестят дори когато става въпрос за върховите им модели,не ли пък за такива

Изказването хич не е на място. "Това моторче" е в топ 3 по отношение на цената, спрямо всички популярни модели на Хонда у нас. Изключвам Голдуинг, поради космическата разлика... тогава става номер 4.

"Върхови модели"?!

Неуместно изказване...
Следващото, което съм планирал да купя е Африка туин.
Айде да видим след две години колко идиотски ще станат изказванията?!
"Върховите модели"...
Имам планирано и по-следващо...

Опитвам се да бъда обективен по най-баламския за Бг начин - от личен опит в първо лице.
Не знам дали става ясно, ама почнах от "някакво" ниво и бавно, но методично продължавам с експериментите.
« Последна редакция: май 20, 2018, 07:50:02 pm от Гошко »