за протокола - Никой Производител не Подменя Добър , оценен , и продаван модел мотоциклет .... Фазер 600 Лонглийв 2005-2010 ( с три ревизии за пет години ) .......... заместен от МТ07......... със РЕДУЦИРАН Брой Цилиндри , Нова Рама ( Дизайн на рамата Дежавю - проверка Кавазаки ЕР6Н ) Нова изпускателна система (дежавю) , спирачки ( дежавю) ......... нов двигател(Дежавю ?) ....... абе някак си малко на Копи-пейст ми прилича .... ти Кво ще кажеш а ? незабравяй само , че това е Подобрения наследник на Фазер

YAMAHA MT07 (2017)

KAWASAKI ER6N (2006)

Пич ти имаш нужда от сериозна помощ
Първо ЕР6Н ако е изостанал , то ФАЗЕР го няма на картата
Сила - каква сила бе батко у тоя Кенеф ( то у сичките в тоя клас де ама ти ми говориш за некви сили ? )
Тоя клас мотор е за ВОЗЕНЕ - Возене означава , разходка от точка А до Точка Б за ХХХ Разход(стойност) без да ти прави проблеми , да е натоварен с двама и багаж и да има душа да го носи и контри да го запре - Ами всички двуцевки слагат Фазата под стелката на лявата обувка , Да ти е комфортно при пътуване ........ е те тука Фазата избива всички - такъв ГРИЛ Комфорт осигурява , че немам и на идея как сте с прегорелите баджаци .......... за ква сила ( Коне ) ми говориш у който и да е от тия трупове ? или ти продължаваш да си мислиш че Тоя Фазер Може да пръдне ? я земи се стегни моля те , че уж имаш претенции ......
Ето ти модели на другите марки , и недей бърка нещата Няма нито един който да не е инжекция .........
АПРИЛИА Шивър 750 (инж) тук мога само да изказвам наблюдения , нямам личен опит с това
Дукати Стрийтфйтър 848 (инж) Дукати не сме дорасли да го коментираме , но статистиката е повече от красноречива
БМВ Ф800Р (инж) (2008-> недокоснат 9 години )
ГСР 600 (инж) ( 2005-2016 без ревизия )
SV650 (инж) ( 2002 - 2017 3 ревизии .............. бах маа му 16 години )
Кавазаки ЕР6Н е може би най-здравият мотоциклет в този клас , и не само , но с перфектна електроника , инжекция , разход , надеждност и всичко останало ....... и цитат от MCN
The old ER-6n was already an excellent bike – which is why it sold so well in the UK and even more so in Europe. So Kawasaki didn’t have to do much. Yet they have succeeded in enhancing every aspect of its appeal. The looks are better and the ER-6n is now even easier to ride and more manageable which should also attract more new riders, especially women because it’s small, thin and not intimidating. The revised engine is a peach and the chassis is brilliant in town.
Honda CB600F (инж) - aми да казах я , що ли , само да започнем с Up-Side предно окачване и да завършим с абрвиатурата РС25 based ........... па ти ходи ми говори глупости !
Утре когато си купиш(пожелавам ти го от все сърце) друг Мотоциклет друго ще пееш , след това друго , но Факта че Фазер е МИД позишън в Класа е НЕОСПОРИМ , че има много какво да се иска от този мотор - също е ясно на всички , не случайно не е нито най оценения , нито най-продавания , нито е мотора с най-добра остатъчна цена на пазара втора ръка ... па ти пак по Детски на пейката в люлин ми разправяй кой гонел.........
между другото забравих да ти кажа - Мотоциклет не се Оценява , според това дали Визията му се хаерсва на КИТАН.......... други неща се гледкат
ПП - всички мотоциклети изброени по горе са инжекциони и ги сравнявам с РЕВИЗИРАНИЯ Фазер 600 2007 , щото ако ги сравним с първия инжекцион ............ ще е трагедия
ПП2 - относно доливането на масло , ами ако не чакаш да ти светне лампата за ниво а си го проверяваш по честичко , ще остановиш някой неща.......
кавазаки ер6н- е то това нема душа да се изкашла бе.то 70 коня,я има някое магаре отстрани,я нема.
aбе тия от МCN не я разбират тая явно
http://images.mcn.bauercdn.com/upload/199795/images/2008kawasakiER6nblack.jpg