Автор Тема: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.  (Прочетена 384 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: бъдещ моторист
Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« -: декември 01, 2017, 08:37:42 pm »
Здравейте,някой имал ли си е работа с такова нещо?Всяка информация от хора срещали се с този мотор ще ми бъде от полза.Предполагам че двигателя е от Бандит 400.Мотора май е някъде от 1986 или 88година.https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTAcus3l8QHgXkjX72Fr2MQ85QsBMgA0LK5vGzUlFtJyl-AlhfGmA
« Последна редакция: декември 01, 2017, 09:31:45 pm от titan22 »

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #1 -: декември 03, 2017, 09:42:09 am »
Май аз ще съм първият във този форум,който ще се сблъска с такъв мотоциклет.


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6768
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #2 -: декември 03, 2017, 11:15:44 am »
ТОВА може да ти е от полза. На мен ми прилича малко на Катаните от онова време. Със сигурност ще срещаш трудности с намирането на консумативи, а пък на части да не говорим. Например за накладки на моя обиколих половината магазини в София, докато намеря налични. Магазинерите казват, че все по-рядко се намират хора, които да търсят такива, и просто не зареждат. Остава начинът с поръчки, ама и те докога ще вършат работа, не е ясно. В един момент ще трябва да се сменят апаратите с по-нови модели и така автентичността на машината ще се загуби. Ако търсиш автентичност, де. За единия от 400 кубиковите двигатели на Бандит не съм чувал много добри отзиви. Ама кой точно беше, не помня.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #3 -: декември 03, 2017, 11:43:18 am »
Благодаря,колега,мотора и без друго е без документи,взел съм го за проект,почти без пари.Ако мога да намеря рама с документи,ще се опитам да запазя автентичния вид на мотоциклета.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2736
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #4 -: декември 03, 2017, 07:37:00 pm »
Много от частите са като на ГСХР а... 250 и 400 ( джанти, колове, апарати, дискове ) задното окачване и то май
ДВГто е малко дефорсиран от Р ката ( т.е. ГСХ е малко по-цивилен от ГСХР ) конструкцията му е същата - т.е. за части - стават от ГСХР 400...
На ГСХР 250 и ГСХР 400 разликата е в колянов вал, бутала и бутален блок.. другото е еднакво. т.е. ако търсиш нещо различно от тези неща става и от 250...
(много по-различни са ГСХ 600 Катана те имат повече общо с другите 600цц и ГСХ 750... )

За външния вид ако има липси или повреди по-мога да се съглася, че ще е трудно.

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 345
  • Кара: стари мотори....
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #5 -: декември 03, 2017, 07:59:23 pm »
ТОВА.......Със сигурност ще срещаш трудности с намирането на консумативи, а пък на части да не говорим........
Защо мислиш така ? Познавам хора които взимат моята месечна заплата за една седмица работа в тяхната фирма, но пак им се свиди да си купят масло за мотора от 22 лв. литъра, така че, това си е до човек, а части се намират и то не толкова скъпо колкото всеки казва, стига да имаш мерак да си подържаш машината както трябва. За моето GR преди две години купих оригинални феродови дискове за съединителя и то от "Сузуки", за сумата от 150 лв., смених фланците на карбураторите за 120 лв. и на това ако му каже някой, че е скъпо, пасти да яде, за това търси части от извора, демек от представителствата на Сузуки, Хонда и т.н. защото колкото и да са скъпи, идват в пъти по-евтини от където и да е !!!!!!
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6768
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #6 -: декември 03, 2017, 09:03:14 pm »
Къде видя, че твърдя че частите са скъпи?!? Казах, че се намират трудно. Не заради друго, ами понеже машините са на повече от 30 години и не знам кой още произвжда нови такива части. Сигурно ги има някъде по складовете. Което е свързано с ровене...

Между другото, преди 7 - 8 години, в представителството на Сузуки като им казах каква верига търся, ми посочиха цена от близо 900 лв. За кранче за резервоара пък ми обявиха цена от почти 200 лв. Е то бива човек да тачи оригинала, ама чак пък толкова. При положение, че вериги стават на всякакви марки, пък в предствителството така или иначе щяха да поръчат я Д.И.Д, я някаква подобна. А пък ремонтният комплект за кранчето от друг вносител излезе има - няма 20 лв. Пак казвам - не е невъзможно да се намират части, но става все по-трудно.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 345
  • Кара: стари мотори....
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #7 -: декември 04, 2017, 06:55:29 pm »
Къде видя, че твърдя че частите са скъпи?!? Казах, че се намират трудно.........
То от самосебеси се разбира, че щом се намират трудно, означава, че ще са скъпи........и до някъде си в грешка за трудното......има руски сайт за оригинални японски части които се предлагат и от "Сузуки България", поради което същите си идват на съвсем приемливи цени .... :friends:
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6768
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #8 -: декември 04, 2017, 08:03:40 pm »
Всъщност не. Като казвам трудно, имам предвид, че пада ровене и чакане. Не е като да отидеш в първия магазин и да си вземеш директно това, което ти трябва. Като при по-новите машини.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 345
  • Кара: стари мотори....
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #9 -: декември 04, 2017, 09:05:40 pm »
.........Като казвам трудно, имам предвид, че пада ровене и чакане. Не е като да отидеш в първия магазин и да си вземеш директно това, което ти трябва. Като при по-новите машини.
Ами не, чакане не-повече от две седмици, но пък си заслужава, японски части, не китайски, а чакането си заслужава, ама не мога да се сетя, кой нормален моторист чака до последно да му се скапе мотора на 100% и тогава да вземе да търси, ако пък така е взел мотора, не е толкова трудно да се изчака двадесет дни до къто дойдат чарковете...........не е ли така ???????
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #10 -: декември 05, 2017, 07:05:44 pm »
Благодаря на всички които се опитват да помогнат.На първо време приоритет е рама с документи за регистрация,двигателя може да почака малко.Четох че 400 кубиковия двигател от 86-та до 91-ва е еднакъв,след това идвал двигателя с променливо газоразпределение.Има ли нещо вярно или грешно съм чел?

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 345
  • Кара: стари мотори....
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #11 -: декември 05, 2017, 07:35:53 pm »
.............На първо време приоритет е рама с документи за регистрация,двигателя може да почака малко.............
Моето скромно и неангажиращо мнение е, че в мотор без документи, не е разумно да се инвестира, без значение каква е сумата за която си го купил.........ако мотора беше в ред и след като го купеш да го караш поне един сезон по къра или гората, добре, а след като му си се нарадвал да го пуснеш на части, да, става ! Но да дадеш пари за купчина железа без документи и от горе на това да дадеш пари за да го вкараш в пътя - мерси..........всеки човек с малко акъл ще се сети, че това не е за него, но ти си знаеш най-добре !
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6768
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #12 -: декември 05, 2017, 09:30:35 pm »
Как елегантно му каза, че няма акъл ^-^

Не му убивай ентусиазма. Що да не намери рама с документи?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен spongi

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 345
  • Кара: стари мотори....
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #13 -: декември 05, 2017, 10:29:19 pm »
Как елегантно му каза, че няма акъл ^-^

Не му убивай ентусиазма. Що да не намери рама с документи?
Стига бе човек, това беше преди 30 години с балканчетата които карахме на село и то по къра...аз лично нямам село, но покрай моторите баща ми е успял да направи малка виличка в близост до Пловдив / не се изказвам много правилно, но в общи линии е така, тъй като сега и аз се мъча да я довърша/, където имах щастието да ме научи да карам още преди да мога да стигна стипенките на балканчето........... помня го и до днес.........беше 1977 г., а аз бях на 9..........., сигурен съм, че има много такива като мен, но сега е друго...........и заради един мотор без документи който и без това ще преберат и да те влачат по районните управления, мисля, че не си заслужава, още повече, че има доста евтини мотори които са за продаване.......... 
« Последна редакция: декември 05, 2017, 10:32:33 pm от spongi »
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #14 -: декември 06, 2017, 08:39:47 pm »
Благодаря за просветлението относно имам или нямам акъл.Темата беше за съвсем друго нещо,но явно и тук манията на "знаещите" да се покажат колко са велики е на дневен ред.Както и да е,благодаря все пак за някои насоки къде и какво да търся.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2000
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #15 -: декември 06, 2017, 09:39:31 pm »
Кое му е толкоз ценното и уникалното на този чекрък, та се налагат чудеса от героизъм и полулегални действия?

"Изгодната" цена???

Да отварям ли пакета с пуканките?

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 10
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #16 -: декември 07, 2017, 12:34:22 am »
Абе хора,къде видяхте да тръгна да правя незаконни работи?Взел съм мотора да се упражнявам в свободното си време и евентуално ако си намеря рама с документи да си направя законен мотор.Пречи ли това на всезнаещите и вечно даващи съвети без да им бъдат поискани за подобно нещо.Попитах нещо просто и някои хора се отзоваха със съвети от какво и как може да стане.За което им благодаря.Болшинството тръгнахте да четете морал.Парите и времето са си мои и от никой не търся,единствено поисках съвет за части,а вие тръгнахте да раздавате право и да обяснявате кой какво и как не би направил.Ма пита ли ви някой за нещо подобно?Извинявам се ако на някой му се види малко остро изказването,но след такива "съвети" почвам да съжалявам че съм потърсил помощ от "корифеите" в мото средите.Айде останете си със здраве и ако може модераторите да заключат или изтрият темата.Тя вече не е полезна.
« Последна редакция: декември 07, 2017, 12:59:35 am от titan22 »

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2000
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #17 -: декември 07, 2017, 07:11:38 am »
Ма пита ли ни някой..?

Мен лично отговорите ми напират като рядко щастие. Ма ко да напрая като не мога ги зАпра?
А и въпросите си вървят комплект...
И как тъй ши стани от "рама с документи" да стане мотор?
И как се "намират" документи на мотор без документи?

Пич, не ни питай такива работи! Отговаряме ти завоалирано и деликатно, че не са хубави тия работи...
А иначе може, но твърде сложно за обяснение става.

Неактивен gufi

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 805
  • Кара: ZX12R и Юпитер 5 с кош
Re: Suzuki GSX 400 Impulse 1988Г.
« Отговор #18 -: декември 07, 2017, 06:16:51 pm »
Айде останете си със здраве и ако може модераторите да заключат или изтрият темата.Тя вече не е полезна.

Може.
И може да бъде отключена, ако решиш да споделиш развитието на проекта.