Автор Тема: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.  (Прочетена 1855 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен mag911

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Yamaha YZF 750R
Здравейте колеги.
Извинявам се ако темата не е където трябва.
Въпросът ми е следният: решил съм че искам, да сменя ръчките за съединителя и спирачкта заедно с цилиндърчетата към тях, може ли да ми препоръчате подходяща марка, коят да работи и да не е много скъпа! Харесах си едни на BREMBO, но когато видях 1400$ за тях някъкси веднага разбрах, че скоро няма да ги кача на моя мотор :D
Благодаря!

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7175
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #1 -: май 30, 2018, 09:12:58 pm »
Ето ти по-евтини варианти. ЦЪК
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен mag911

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Yamaha YZF 750R
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #2 -: май 31, 2018, 05:07:30 pm »
ivchotr Благодаря за отговора, идеята на публикацията ми е хора, които са сменяли ръчките си да изкажат мнение за различните видове марки. За да мога аз и хората като мен бъдеще да почерпят информация.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7175
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #3 -: май 31, 2018, 05:48:17 pm »
Този форум отдавна е позамрял. Ако очакваш някой да ти сподели опит с евтини ръчки, не си на правилното място. В тази връзка можеш да се пишеш пионер и като пробваш нещо, да споделиш опита си. Тук има няколко човека, които са сменяли при разни проекти, но с по-скъпи марки, които ти явно отбягваш. Пробвай и в другия форум, ама и там по спомен са повече тези, които тунинговат със скъпи марки.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1169
  • Кара: изтребител
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #4 -: май 31, 2018, 05:56:16 pm »
ако под цилиндърчета имаш в предвид спирачната помпа...хич и не се занимавай.
защото рискуваш да си развалиш спирачките

по добре сложи някоя от сериен мотор с малко по-голям дебит и си смени само ръчките за декорация

ако сложиш с много по голям дебит от твоята рискуваш да си блокираш гумата при първото по-сериозно стискане на спирачката.демек,почва да блокира гумата с много по-малко усилие.което е голям кеф,ама и се изисква много голям самоконтрол при екстремна ситуация

Неактивен mag911

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Yamaha YZF 750R
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #5 -: юни 01, 2018, 05:18:17 am »
китан - Отговорът ти е много добър, не бях на ясно с дебитите и чесно казано не се бях замислял,
 ivchotr - кажи ми какво значи по-скъп вариант за теб, смятам бюджета ми да бъде в рамките на 400-500 лв, защото : 1 - не съм състезател и не гоня някво хипер спортно каране, 2 - мотора ми не е първа младост и не смятам, че трябва да набивам кой знае какви пари в него, 3 - заплатите в наща мила раодина не позволяват да имяш скъпи хобита.
Като цяло цилиндърчетата работят добре, но самите ръчки има един отвратителен луфт нагоре надолу, койтон не ми харесва и пробвах да притегна но не успях да го обера.

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 429
  • Кара: TDM900
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #6 -: юни 01, 2018, 05:33:38 am »
Луфта се оправя лесно с подлагане на силиконова шайбичка или като притиснеш с клещи и парцал ратвореното рамо..и двете не ги препоръчвам, щото в първия случай може да задържа,а в другия да прекалиш със силата и да счупиш ( може да пробваш с дърводелска стяга )

Неактивен mag911

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Yamaha YZF 750R
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #7 -: юни 01, 2018, 06:34:20 am »
Луфта се оправя лесно с подлагане на силиконова шайбичка или като притиснеш с клещи и парцал ратвореното рамо..и двете не ги препоръчвам, щото в първия случай може да задържа,а в другия да прекалиш със силата и да счупиш ( може да пробваш с дърводелска стяга )

Аз се пробрах преди време да стегна болта повече, но ефекта никакъв ако и при това, което ти ми казваш нямам резултат, ще премина към варианта смяна. Благодаря!


Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #8 -: юни 01, 2018, 09:16:23 am »
Намери си дистанционни стоманени (НЕ бронзови!) шайби от сорта на 0,05 - 0,1mm. Ползват се за убиране на луфтове на валове и ротори в зоната на лагерите.

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1169
  • Кара: изтребител
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #9 -: юни 01, 2018, 11:22:23 am »
пич,смени си ръчките и не се занимавай с други глупости.
по добре да има лек луфт,отколкото да ти задържа
осъзнаваш че това са ти спирачките нали?

ако толкова те дразни и държиш на смяна,най евтино ще ти излезе да си купиш помпа втора ръка от друг мотор,например ако си с два двубутални апарата си вземи една помпа от Р1 и си готов.такива помпи,под път и над път,щото масово си слагат с по-голям дебит.тия от сузуки ги пропусни ;)

между другото за какъв мотор говорим?
с жило ли ти е съединителя?

Неактивен mag911

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Yamaha YZF 750R
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #10 -: юни 01, 2018, 05:58:51 pm »
пич,смени си ръчките и не се занимавай с други глупости.
по добре да има лек луфт,отколкото да ти задържа
осъзнаваш че това са ти спирачките нали?

ако толкова те дразни и държиш на смяна,най евтино ще ти излезе да си купиш помпа втора ръка от друг мотор,например ако си с два двубутални апарата си вземи една помпа от Р1 и си готов.такива помпи,под път и над път,щото масово си слагат с по-голям дебит.тия от сузуки ги пропусни ;)

между другото за какъв мотор говорим?
с жило ли ти е съединителя?

На първо място съм напълно на ясно, че става въпрос за спирачките МИ и за живота ми, точно затова реших да пусна темата така, че да почерпя опит от хора които евентуално са се сблъскали с проблем подобен на моя, така че да взема най-адекватното решение, а и от друга страна хора в моята ситуация чудещи се какви марки "помпи" за съединител и спирачка да предпочетата и кой да не гледат изопщо.
Мотора е Yamaha YZF750

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7175
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #11 -: юни 01, 2018, 11:01:59 pm »

... ivchotr - кажи ми какво значи по-скъп вариант за теб ...


На теб 1400$ ти се виждат много, а 300$ нормална цена за помпи с ръчки. Не разбрах за една или за две. Щом си определил лимита си, какво значение има нашето мнение? Аз например ти дадох вариант за цени до 40$, ама на теб явно китайските изделия не ти допадат. Като гледам, скоро няма да получиш търсения отговор и то по простата причина, която ти описах по-горе. Продължавам да мисля, че едва ли ще се появят хора, които са сменяли помпи и ръчки баш като на твоята Ямаха и същите тези хора си умират от кеф да четат тук, че и да пишат баш в твоята тема.
В заключение ще ти кажа, че ако не намериш някой да ти даде конкретен отговор, ще трябва да се поровиш сам по разни учебници или друга литература и да си намериш помпи с нужния дебит като за твоите спирачни апарати. Материята не е много сложна. Има едни уравнения на Бернули и разни подобни, свързани с термодинамиката и механиката на флуидите.
Като за последно ще ти кажа, че китайците произвеждат една четвърт от световното производство на автомобили и мотоциклети, а някои от фирмите им имат годишна печалба от по 40 - 50 милиарда долара. Дали това ще е така, ако машините им се трошат безогледно и неконтролируемо? Едва ли. В моята кола например съм монтирал евтин електромеханичен компонент, за който платих около 35 лв, при положение, че у нас "оригинален" такъв струва към 150 - 200 лв. За мен по-скъп вариант означава да платиш многократно по-висока цена за едно и също нещо, от най-евтиния му вариант.

П.П. Колагата Гошко например има достатъчно голям опит с мотори китайско производство и може да ти сподели впечатление от първо лице за това как работят помпите им. Не ме разбирай погрешно. Не те карам да си сложиш непременно евтини китайски помпи, макар и работещи перфектно. Сузукито ми например е с помпа на предната спирачка от Хонда. Сменил я е един от предишните му собственици, купена на старо доколкото знам. Лично аз съм му накачулил 5 електрони и електро механични уреда, закупени за "жълти стотинки" от Китай, които работят безпроблемно повече от година.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен mag911

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Yamaha YZF 750R
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #12 -: юни 03, 2018, 11:35:07 am »

... ivchotr - кажи ми какво значи по-скъп вариант за теб ...


На теб 1400$ ти се виждат много, а 300$ нормална цена за помпи с ръчки. Не разбрах за една или за две. Щом си определил лимита си, какво значение има нашето мнение? Аз например ти дадох вариант за цени до 40$, ама на теб явно китайските изделия не ти допадат. Като гледам, скоро няма да получиш търсения отговор и то по простата причина, която ти описах по-горе. Продължавам да мисля, че едва ли ще се появят хора, които са сменяли помпи и ръчки баш като на твоята Ямаха и същите тези хора си умират от кеф да четат тук, че и да пишат баш в твоята тема.
В заключение ще ти кажа, че ако не намериш някой да ти даде конкретен отговор, ще трябва да се поровиш сам по разни учебници или друга литература и да си намериш помпи с нужния дебит като за твоите спирачни апарати. Материята не е много сложна. Има едни уравнения на Бернули и разни подобни, свързани с термодинамиката и механиката на флуидите.
Като за последно ще ти кажа, че китайците произвеждат една четвърт от световното производство на автомобили и мотоциклети, а някои от фирмите им имат годишна печалба от по 40 - 50 милиарда долара. Дали това ще е така, ако машините им се трошат безогледно и неконтролируемо? Едва ли. В моята кола например съм монтирал евтин електромеханичен компонент, за който платих около 35 лв, при положение, че у нас "оригинален" такъв струва към 150 - 200 лв. За мен по-скъп вариант означава да платиш многократно по-висока цена за едно и също нещо, от най-евтиния му вариант.

П.П. Колагата Гошко например има достатъчно голям опит с мотори китайско производство и може да ти сподели впечатление от първо лице за това как работят помпите им. Не ме разбирай погрешно. Не те карам да си сложиш непременно евтини китайски помпи, макар и работещи перфектно. Сузукито ми например е с помпа на предната спирачка от Хонда. Сменил я е един от предишните му собственици, купена на старо доколкото знам. Лично аз съм му накачулил 5 електрони и електро механични уреда, закупени за "жълти стотинки" от Китай, които работят безпроблемно повече от година.

На първо място благодаря за подробният отговор, за мен няма значение дали ще бъде китайско производство или немско, по важното е човек изпитал даден продукт да каже : колега това на мен ми свърши работа. Мисля, че не искам много.
След всичко написано до тук смятам да пробвам да ремонтирам мойте помпи, до желаният от мен резултат. Ако не успея да се справя ще продължа да търся вариант със смяна.

Неактивен sheytanov16

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 5
  • Кара: gsxr 1000 k5
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #13 -: юни 03, 2018, 12:51:30 pm »
https://www.ebay.it/str/easymotoshop/Pompe-freno-frizione/_i.html?_storecat=29064309011     - акосато ако ти идват скъпи има и аделин за тях може да попиташ коко от форума той монтира такива на дукатито си (проект за писта)  https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=adelin+master+cylinder&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=adelin+braking+pump&_osacat=0

Неактивен off_line

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Четири гуми возят тялото,а две - душата!
Re: Смяна на ръчките за спирачка и съединител.
« Отговор #14 -: юни 05, 2018, 10:36:30 am »
Levers for Suzuki GSXR 600 k7



Моите са такива, и изобщо не съм доволен, но пристигнаха с мотора и не съм имал време да се занимавам да ги сменям. Като цяло проблема е в луфта, м/д ръчката и спирачната помпа който се дискутира по-горе.
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!