Автор Тема: Отново досаден новак...  (Прочетена 7641 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7428
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #40 -: август 07, 2018, 06:45:34 pm »
Айде, честито! Още не си се похвалил и те налазиха сектантите ^-^

П.П. Не се вижда добре, ама провери за всеки случай дебелината на предните дискове, че така изглеждат по-тънки от допустимия минимум.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 712
  • Кара: Majesty 400
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #41 -: август 07, 2018, 09:36:48 pm »
Браво колега, честито и със здраве да си го караш. Направил си чудесен избор и няма да съжаляваш.  :bravisimost:
Валентин Андреев


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3648
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #42 -: септември 12, 2018, 10:08:56 am »
Такаааа, честито..,айде сега беж У www.tdm-bg.org  , а в четвъртъка ще се появиш да почерпиш бира на ежеседмичната сбирка на ТДМ..
Адреса е..в тема у форума ;)
;D
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен novak78

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #43 -: март 11, 2019, 02:17:22 pm »
Здравейте момчета, за да не пускам поредната тема за начинаещ и първи мотор си позволявам да пиша в тази. Та възможно най-кратко. Удари ме съчмата на дърти години моторист да ставам. Минах горе долу 1/3 от курса, живи и здрави след 1-2 седмици продължавам за кат.А. Харесал съм си диавел, като водещото ми е че има urban mode, където мотора става 100 коня с плавно разгръщане на мощността,  abs-a и dtc-то може да се направят изключително рестриктивни. Хвърлих бърз поглед по чужди форуми, където такива като мен питаха същото. В някои от тях преобладаваха мненията че това е тотална лудост, в други казваха че няма проблем стига човек да е разумен и да е много предпазлив с газта. Тука искам да отворя една скоба и да кажа че не се виждам като моторист, който кара с 150-200 по осевата линия, нито си прави стартове на кръстовищата, както и нямам желание и самоцел да стигам до умения , с които да влизам с лимита на даден мотор в определен завой. Целта ми е съботно-неделно лежерно каране с цел разтоварване. Имам си много много бърза кола, дори която много рядко сръчквам до дупка, въпреки желанията на разни пишман рейсъри около мен по пътищата. Искам да чуя и вашите мнения, защото виждам тука се препоръчват разни около 600 кубикови машини като за начало, които като погледнах в нашето мобиле се движат около 100 коня, та има ли разлика някаква съществена при приблизително равни коне но различни обеми. Отделно колкото и да имам желание за дукатито, се замислям и до някаква степен не съм съвсем сигурен дали е най-удачната покупка, въпреки че ще бъде по-скоро емоционален, отколкото разумен избор. Разсъждавам така, защото когато на 18 взех Б категория, ако се бях качил на близо 600 коня кола не съм сигурен какъв щеше да е изхода тогава. Сега съм на 40 , близо 190 см, към 120 кг, и някак си като седна на малък мотор се чувствам абсурдно. И в харлитата се бях огледал ама дукатито ми грабна сърцето. Темата категорично не е провокация, нито имам желания да се пръвръща в тези мотори са перфектни, другите са боклуци. В крайна сметка всеки си има вкус и предпочитания. Все пак ми е интересно да чуя мнението на хора с опит, пък живи и здрави може да се метна на някои машина, защото много ми харесват и триколките на кан-ам, особено пък на жена ми обаче такова нещо ми се струва че ще бъде вечно мое, докато , мотора се продава много по-лесно.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3648
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #44 -: март 11, 2019, 04:33:49 pm »
 ДИАВЕЛ на ДУКАТИ е уникален мотоциклет по много причини.
 Тоя УРБАН Мод - го имат над 90% от моторите след 2010
 ДИАВЕЛ както е невероятен , така е и луксозен мотоциклет с не много евтина подръжка , но след като си решил , да си купиш ДИАВЕЛ , явно първо не ти е проблем покупката и второ се предполага , че няма да ти е проблем и подръжката.
 Сервиз - Официален само един единствен , София Оувърдрайв , Сервиз в София за Дукати - МИТКО , из останалата част на България е Изостанала , при нас във Инструментална екипировка положението е тип топ , но на Диагностично ниво сме до моделите до 2012.
 Резервни Части от ОФИЦИАЛНИЯТ Представител - 72 часа за каквото и да става въпрос ще е при теб. Няма Нямане както при Японските мотори особено ако са на по 15г да са спрени от производство и ти се спасявай с твоя .........
 Цени на резервни части - както и на Ферари така и тук , не се говори за цена при положение , че имаш такова бижу (лично аз ако си купя такъв мотоциклет някога - никога няма да погледна сумата във фактурата  ;) )
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7428
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #45 -: март 11, 2019, 06:57:12 pm »
... Няма Нямане както при Японските мотори особено ако са на по 15г да са спрени от производство и ти се спасявай с твоя .........
 

Ей, не се отказваш значи. Преди малко писах в другата тема. Не знам защо до Хасково не стигат части за по-стари японски мотори. В София такъв проблем нямаме. Поръчвал съм части за Сузуки, Ямаха и Хонда, все по на над 35 години. И си пристигат оригинални. За консумативите пък да не говорим. При японските мотори съм забелязал едно нещо, което при европейските не знам дали е така. А именно, че един и същ чарк се вгражда в моделната гама на една марка в период примерно 15 - 20 години и на практика моторът може да стане и на 50 години и пак ще има производство на този чарк. Ти като сервизен собственик трябва да ги знаеш тези неща, не да ти ги казвам аз, дилетантът.

... Целта ми е съботно-неделно лежерно каране с цел разтоварване ... защото много ми харесват и триколките на кан-ам, особено пък на жена ми обаче такова нещо ми се струва че ще бъде вечно мое, докато , мотора се продава много по-лесно.

Само да питам дали съпругата ще се вози на Диавела при лежерните разходки? Защото ми се струва, че задната му седалка е по-скоро за кратък превоз на втори човек при липса на други варианти, а не за лежерни дневни преходи.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 638
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #46 -: март 11, 2019, 08:50:49 pm »
@novak78,
Мога да кажа няколко думи за Diavel 2-ра генерация от първа ръка. Карам такъв от 10 месеца. С две думи Голям КЕФ!
Цитат
Харесал съм си диавел, като водещото ми е че има urban mode, където мотора става 100 коня с плавно разгръщане на мощността,
Да, бе,... то и аз така. Докато не опитах "sport" режим. Оттогава не съм сменял. Удоволствието увлича много и изкушението е голямо, ако ти можеш да устоиш, хубаво. И все пак не го препоръчвам за първи мотор, брутален е. Не е плавен, като 4-цилиндров двигател.

От както го имам мога да кажа, че това моторът, който ми харесва най-много от всички които съм карал и имал. Имах Harley Night Rod, бива, ама не може да се опре на Diavel-a. Карал съм всякакви Индиан, почти всички японски, Виктори, но все имаше нещо. Виж нямах време да опитам Aprilia RSV4/V4, казват че си заслужавало, ама не ми допада стойката.

От началото съм сменил един сензор за налягане, който е известен проблем и дилърът ми го смени безплатно. Има и слаби места, като например задна спирачка. Нуждае се от обезвъздушаване, ако не го караш 2-3 месеца. Ако имаш въпроси питай.
« Последна редакция: март 11, 2019, 08:56:46 pm от dirtlego »
It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3648
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #47 -: март 12, 2019, 08:30:53 am »
... Няма Нямане както при Японските мотори особено ако са на по 15г да са спрени от производство и ти се спасявай с твоя .........
 
Ей, не се отказваш значи. Преди малко писах в другата тема.
За Пореден път се очудвам какъв ИЗОСТАНАЛ Бай-Ганьо може да си ти ;)  Отговора ми по твоя дерт ще е в Другата тема! Няма смисъл да разваляме темата на човека с твойте проблемчета....

Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3648
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #48 -: март 12, 2019, 08:32:11 am »
Мога да кажа няколко думи за Diavel 2-ра генерация

Много харен  ;)
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен novak78

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 2
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #49 -: март 12, 2019, 02:46:46 pm »
Благодаря на всички за отговорите.
 
Цитат
Само да питам дали съпругата ще се вози на Диавела при лежерните разходки?

Категорично не възнамерявам да возя когото и да било на мотора, какъвто и да е модел,, още повече съпругата ми. Тя е изключително против моторите, и може би подтиква към спайдъра тъй като изглежда поне привидно една идея по-стабилно, водена от мисълта за моята сигурност.  Мотора го възприемам като егоистична покупка, която да радва само мен :)

Цитат
И все пак не го препоръчвам за първи мотор, брутален е. Не е плавен, като 4-цилиндров двигател.

Добре, споделете и някой друг модел, като за голям едър мъж, който няма желание да се изживява като мото състезател по пътищата. Все пак наближава и мото изложение и човек може да хване някоя отстъпка. Зимата имах изключително добри ценови предложения и от харли и от овърдрайв , бях на границата да се метна на нещо, което да стои в гаража докато си взема категорията. Единственото, което ме спря беше мисълта че като започна елементите на курса да не се окаже че моторист от мен не става. Сигурно процента от такива хора е много малък, ама ако се паднеш в тази графа, трябва да продаваш мотор на загуба, който дори не си карал. 

Какво ви е мнениото за Fat Bob, по-подходящо ли е от диавела. Значително по-малко коне, значително по-голям двигател и въртящ момент. Единствената му екстра е абс.   А и да отбележа че става дума за фабрично нови мотори.
До момента съм сядал на: HD FXDR - беше ми най-удобен даже се чувставах перфектно на него, но като си представих да го карам и тръпки ме побиха :), идва ми скъп,  ; HD Fat Bob и Diavel - еднакво удобни за мен, горе долу на една цена, респектиращи но не по  начина на FXDR-a . GS сериите на БМВ, удобни , може да е зрителна измама, изглеждат ми високи,  чувствам се несигурен на тях. Всички дилъри ми казват че няма да имам проблем с тези мотори, ама на тях целта им е да си продадат машините, та гледам да събера разни гледни точки и независими мнения.

« Последна редакция: март 12, 2019, 03:25:38 pm от novak78 »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7428
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #50 -: март 12, 2019, 07:21:33 pm »
Хонда Варадеро сигурно ще ти пасне от раз, но е адвенчър модел. Виждам, че се заглеждаш по всякакви концепции. Аз например се кефя много на онези холни гарнитури от рода на ХД Роуд Глайд Ултра или Хонда Голдуинг или пък БМВ К1600 Гранд Америка. Последното не е майтап за да се заяждам с Коко ;D Та трябва да решиш какво точно имаш предвид лежерно каране, защото Диавелът май не се вписва много в тези рамки. Холните гарнитури пък имат смисъл, ако ще возиш жена си. Адвенчърите стават за всичко, но пък са с по-висок център на тежестта, което ги прави по-тегави при маневриране на място. С твоя ръст и килограми едва ли ще имаш сериозни проблеми в това отношение. Имай предвид, че наистина всеки мощен мотор може да се кара и бавно с акъл, обаче лошото на мъжете е, че главите не винаги ни слушат ;D При всяко положение, май никой не е уцелвал неговия мотор от първия път, та затова бих ти препоръчал първият и поне вторият да са ти употребявани. Така когато установиш, че не са това, което искаш, ще ги продадеш с по-малка загуба.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 638
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: Отново досаден новак...
« Отговор #51 -: март 12, 2019, 07:25:15 pm »

Добре, споделете и някой друг модел, като за голям едър мъж, който няма желание да се изживява като мото състезател по пътищата. Все пак наближава и мото изложение и човек може да хване някоя отстъпка. Зимата имах изключително добри ценови предложения и от харли и от овърдрайв , бях на границата да се метна на нещо, което да стои в гаража докато си взема категорията. Единственото, което ме спря беше мисълта че като започна елементите на курса да не се окаже че моторист от мен не става. Сигурно процента от такива хора е много малък, ама ако се паднеш в тази графа, трябва да продаваш мотор на загуба, който дори не си карал. 

Какво ви е мнениото за Fat Bob, по-подходящо ли е от диавела. Значително по-малко коне, значително по-голям двигател и въртящ момент. Единствената му екстра е абс.   А и да отбележа че става дума за фабрично нови мотори.
До момента съм сядал на: HD FXDR - беше ми най-удобен даже се чувставах перфектно на него, но като си представих да го карам и тръпки ме побиха :), идва ми скъп,  ; HD Fat Bob и Diavel - еднакво удобни за мен, горе долу на една цена, респектиращи но не по  начина на FXDR-a . GS сериите на БМВ, удобни , може да е зрителна измама, изглеждат ми високи,  чувствам се несигурен на тях. Всички дилъри ми казват че няма да имам проблем с тези мотори, ама на тях целта им е да си продадат машините, та гледам да събера разни гледни точки и независими мнения.

Сега,...
Първо вземи книжката. После отиди и направи по един тест на моделите, които харесваш и така сам ще знаеш. Няма идеален мотор. На един му харесва пистов, високо оборотен, друг V2 двигатели, 6-цилиндрови BMW-та. Ние тук може да ти предложим, ама ще го караш ти.
Fat Bob съм му правил тестово каране, от любопитство. Вярно има момент, но е 300+кг на мен лично не ми хареса. Никаква електроника. За тези пари смятам, че е надценен. FXDR-а е конкурент на xDiavel-a, смятам да пробвам скоро как е, но от това което чета казват, че Ducati го смазва, като вървеж. Погледни Triumph Rocket 3. Голям, тегли като комбайн. За човек, като теб може и да ти пасне.
Ако бях на твое място за първи мотор бих взел нещо втора ръка, туристическо и чопър. Свикни, покарай, постепенно сам ще разберещ какво търсиш и какво да очакваш от машината.
Искрено ти желая успех в търсенето и скоро да се похвалиш.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.