Автор Тема: Проблем с Вираго 535  (Прочетена 3081 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Илиян

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Проблем с Вираго 535
« -: юли 17, 2018, 08:18:27 am »
Здравейте колеги , наскоро се сдобих с Вираго 535 . Мотора е с проблем . Пали без проблем , но като стопли двигателя губя втория цилиндър.Разхода е около 16 / 100.Някой имал ли е такъв проблем, за да не си вкарвам допълнителни разходи за проби за смяна на различни части на принципа Проба-Грешка.

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 556
  • Кара: TDM900
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #1 -: юли 17, 2018, 11:09:18 am »
Симптома е като за свещ или бобина;. Клонят повече към бобината,че е по-често проблем отколкото свещ (имах случай на прекъснат електрод!!)
Дали е това, ще установил като размениш лулите и/или бобините и спре предния цилиндър

П.с.

Това при положение че всеки цилиндър си е с отделна бобина

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #2 -: юли 17, 2018, 02:49:49 pm »
 :-\ :-X
 Следя  ;D
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 556
  • Кара: TDM900
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #3 -: юли 17, 2018, 03:05:29 pm »
:-\ :-X
 Следя  ;D

Амаа,голяма си хиена!!  ;)
Усещам че имаш какво да кажеш,но ще си потраеш докато се изкажем компетентните*  ;D

Неактивен edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 113
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #4 -: юли 17, 2018, 05:47:53 pm »
Сваляй карбураторите, че с този разход и промяна при загряване ... Хавата е като на богато

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8219
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #5 -: юли 18, 2018, 08:48:58 pm »
Свещите ще си покажат какъв им дертът. Без да се свалят няма как да се разбере поне къде ориентировъчно да се търси проблем. Като цяло карбовете са най-вероятния проблем, ама не е задължително да са баш те във всеки подобен случай. Едно измерване на компресията също ще даде добри насоки за размисъл.

П.П. Само българските лекари поставят диагноза без да назначават изследвания.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен yamaha1100cc

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 692
  • Кара: Lifan LF 150-9J 1.РЕГ:17.07.2014 Сега с Двигател Zongshen 167FMM 229сс 17 коня
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #6 -: юли 19, 2018, 01:59:43 am »
Те не са лекари а болно лечители.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2787
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #7 -: юли 19, 2018, 06:15:20 am »
Смукач има ли?

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #8 -: юли 19, 2018, 09:37:37 am »
... първо е добре да уточним Кой ВТОРИ цилиндър губиш ;)
 Второ - кога се появява симптома на загуба на Цилиндъра
 едно е сигурно - Проблема не е Електрически(Бубина/СВЕЩ/Лула/Кабел.......... )
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Илиян

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #9 -: юли 19, 2018, 09:51:08 am »
Губя вътрешния цилиндър.Този който е с по-малко охлаждане.

Неактивен Илиян

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #10 -: юли 19, 2018, 09:54:45 am »
Появява се като се стопли двигателя.Няма проблеми с паленето след това.Има моменти в движение на ниски обороти като подам повече газ да "припатква" като че ли губи искрата на свеща.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #11 -: юли 19, 2018, 02:30:49 pm »
 Toя който му викаш вътрешен е - ПЪРВИ  ;)
 Искра никаква не се губи
 карбураторите са починали
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8219
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #12 -: юли 19, 2018, 05:43:54 pm »
Мммм, да. Може да са токове, може да са карбове, може да са клапани... Без диагностициране на проблема няма как да се разбере кое точно е или в каква комбинация са евентуалните няколко проблема. Една профилактика на карбовете не е излишна, безспорно, но да се заковават като причина ей така по нета, не е сериозно. Което важи и за другите предположения. Ние ги даваме, човекът ги проверява и действа.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен edd

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 113
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #13 -: юли 19, 2018, 10:00:11 pm »
От клапани и/или електрически проблем разхода няма да литне до тия небеса.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4006
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #14 -: юли 20, 2018, 07:52:28 am »
Мммм, да. Може да са токове, може да са карбове, може да са клапани... Без диагностициране на проблема няма как да се разбере кое точно е или в каква комбинация са евентуалните няколко проблема. Една профилактика на карбовете не е излишна, безспорно, но да се заковават като причина ей така по нета, не е сериозно. Което важи и за другите предположения. Ние ги даваме, човекът ги проверява и действа.
Aз пък викам да заложим бутилка Черен Буш в тая сага ?
 Без да се позовавам на статистически опит от тази година и преминалите през сервиза , като технически мислещ механик ще изброя:
 
 Ако са клапани - колкото по Топло Толкова по зле .................
 Електрически проблем по запалителна система - или ги има или ги няма ( със допустимо изключение 0,001% да е Окислен само един Пин във Буксата на Електрониката за запалването CDI дето му викат , но до толкова че по някое време да дава контакт....... после да не дава и те така)
 
 П.П. Но пък аз имам База данни - ремонтни картони и т.н. ;) вече пет Вирагота като две бяха 535 , едно беше 1000 и две бяха 1100 ..........  ;D дори в телефона имам клип как това 1100 беше преди и след  :-* ^-^
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Илиян

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #15 -: юли 20, 2018, 01:13:37 pm »
Подлежат ли на ремонт или да търся други такива.Но все пак като свалих свеща на Първи  :D цилиндър цялата беше черна.Смених ги с нови и пак стана такава.За това ме наведе на мисълта че е бубина или кабел.Ако подлежат на ремонт, карбураторите де , може ли да ти ги пратя , по постовете разбрах че си вещ в занаята , за ремонт .
 

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8219
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем с Вираго 535
« Отговор #16 -: юли 20, 2018, 02:31:32 pm »
От клапани и/или електрически проблем разхода няма да литне до тия небеса.

Когато единият цилиндър не работи, цялата работа остава за другия, а неработещият просто издухва суровото гориво. Водачът се мъчи да компенсира загубата на мощност заради единия цилиндър, като навива по-яко ръчката. Работещият цилиндър харчи повече, неработещият само заносва горивото. В резултат - увеличен разход.
Аз не казвам, че проблемът не е в карбовете. Казвам, че диагностика по преразкази не се прави.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.