Мммм, да. Може да са токове, може да са карбове, може да са клапани... Без диагностициране на проблема няма как да се разбере кое точно е или в каква комбинация са евентуалните няколко проблема. Една профилактика на карбовете не е излишна, безспорно, но да се заковават като причина ей така по нета, не е сериозно. Което важи и за другите предположения. Ние ги даваме, човекът ги проверява и действа.
Aз пък викам да заложим бутилка Черен Буш в тая сага ?
Без да се позовавам на статистически опит от тази година и преминалите през сервиза , като технически мислещ механик ще изброя:
Ако са клапани - колкото по Топло Толкова по зле .................
Електрически проблем по запалителна система - или ги има или ги няма ( със допустимо изключение 0,001% да е Окислен само един Пин във Буксата на Електрониката за запалването CDI дето му викат , но до толкова че по някое време да дава контакт....... после да не дава и те така)
П.П. Но пък аз имам База данни - ремонтни картони и т.н.

вече пет Вирагота като две бяха 535 , едно беше 1000 и две бяха 1100 ..........

дори в телефона имам клип как това 1100 беше преди и след
