Автор Тема: Странно поведение на газта и съединителя  (Прочетена 976 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1229
  • Кара: изтребител
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #20 -: април 24, 2019, 10:58:59 pm »
аз доста съм ползвал бардал и съм си мега доволен от него.мога директно да го сравня с мотул

7100 срещу хтц60
и бардала бие от всякъде
мотула го плюват главно от некомпетентност
заради серията В300
наливат и чакат да минат с него 10 000,а то още на 2000 е сдало багажа
ама и от мотул си обясняват,че това ще се случи,ма кой да гледа

слагах кастрол...нещо не ме изкефи,ама може и да е менте,че от БГто беше купувано,а в чужбина си го хвалят яко
репсол...тоя боклук никога повече

са даже не помня с какво е мотора,щото не присъствах на последните смени,ама не е нищо от изброените отгоре.викат че е добро ама не помя марката.мога да питам,ако някой го интересува


това от личен опит,като пробите са били на един мотор с поне 2 масла
това само да му сменя маслото и после да го продам,не го и смятам


сигурно пропускам нещо,ама ще дописвам и така

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3704
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #21 -: април 25, 2019, 08:57:35 am »
Добре де, защо постоянно се опитваш да дразниш?
Трябва IQ за да се сети...........

 
И какво, масло от ШЕЛ ли да си наливаме в моторите, щото са големи...
Да си видял да ти каже някой че трябва това да сипваш ?

**** Не искам да ангажирам никого с изнесените факти , това са само факти , те немогат да бъдат отправна точка във вашите виждания и разбирания , личният избор се свежда до лична преценка на база среда на живот , социални контакти и най-вече дебат на инженерно-химично ниво и обсъждане във професионално-браншови среди ................ 

 Маслото за ЛИЧНИЯТ Ти Мотоциклет какво ще е е Най-вече ЛИЧЕН избор - няма как някой да те убеди в противното на това което ти смятш за правилно.
 Ти решаваш и преценяваш всяко нещо в този живот на база лична преценка придобира от опит , информация , статистика , постижения и т.н. ...........

 МОТУЛ е Маслото което НЕ МИЕ Двигателят - тоест това Приключва разговора за това масло - Двигател каран с МОТУЛ се познава на секундата - няма толкова неприятен Червеникав нагар във целия двигател с каквото и да е друго масло. Много от клиентите са се учудвали как съм знаел с какво масло е бил каран мотора..........
 БАРДАЛ - ок супер добавки и пакети ............. е да де ама маслото не е добавки , то е цял комплекс който има определени показатели , когато не търсиш нещо специално , а просто да кажеш че ползваш БАРДАЛ ( в БГ е модерно ) може и да става......... временно  ;)

 Да ние използваме - SHELL , ENEOS , ENI , Q8Oils , MIDLAND , на рафтовете има и MOTUL за ПРЕДУБЕДЕНИ клиенти - които са изненадаи от цената на която го получават  ;)

 Серия V300  е реисинг масло , никой не го плюе МОТУЛА заради това , ако трябва да сме честни МОТУЛ V300 е супер 72-часово масло , само дето има поне 10 други масла които са ако не по добри то поне толкова добри и то за поне три пъти повече време.
 Естерните масла от първо поколение - 300V имат добра прилепчивост , читав маслен клин и добър индекс на триене , но ЗА МНОГО КРАТЪК ПЕРИОД.
 7100 серията живее 1200 до 2100 км средно преди вискозитета му да се доближи до този на нафтата , проблема е че дори и като нафта не почиства
 5100 серията живее между 500 и 1500 км ........... точиш на 5000км вискозитет близък до този на водата , а цвета и е като току що налято масло ........
« Последна редакция: април 25, 2019, 09:03:02 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08


Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 740
  • Кара: Majesty 400
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #22 -: април 25, 2019, 10:05:21 am »
 :bravisimost:

Не се впрягай, просто няма друго, за което да си пишем!

 :cheers:
Валентин Андреев

Неактивен Dr.Ago

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 194
  • Всички гласове в главата ми казват, че съм добре.
  • Кара: Suzuki SV650
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #23 -: април 25, 2019, 11:29:24 am »
  Не съм забелязал някой да сподели за маслата на Yacco. Аз ги ползвам от няколко сезона, но не бих отказал да чуя мнение на по-запознати с материята.
Всички минуси, погледнати през средния ти пръст са плюсове.

Неактивен Cvetomir_nikolov81

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 44
  • Кара: Kawasaki ZZR 1200
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #24 -: април 25, 2019, 12:11:44 pm »
От къде се тръгна........ един съединител , а каква хубава тема за масла се получи . В интерес на истината , кое е най-добре за двигателя надали може да се каже . Обаче се повдигна една интересна тема за миенето на мотора . Стария мотор го карах с ENI и с  Q8 .  Мисля и на този да пробвам на следващата смяна Q8 , но се замислям и върху това за вискузитета на маслата . Заводско си му дават на мотора 10W40 , и според климатичните ни условия , попадаме в тези параметри . Но дали всъщност е така , или трябва да използваме масла с други индекси .

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7481
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #25 -: април 25, 2019, 03:20:05 pm »
Сипваш, пробваш, виждаш как се държи моторът, харесва ти или не ти харесва и така с няколко масла. Избираш си най-доброто и си караш с него. На практика се оказва, че ако един мотор се държи добре с някакво масло, друг мотор със същото масло се държи зле. Аз съм пробвал какви ли не и от няколко години съм се спрял на Кроон ойл. До момента съм най-доволен от него. Като се има предвид, че моторът е въздухар, лятос загрява до 130 - 140 градуса и го карам в диапазона на външна температура от 0 до 35 - 40 градуса целогодишно. С маслата на тази марка обслужвам и трите коли, както и мотора на жена ми. Не ми е известно да имат ментета.

А пък ако въпросът за заяждането беше отправен към мен, трябва да посоча, че изобщо не съм имал подобни намерения. Просто ми е чудно как някой може да налага мнение - това са маслата, другите не струват, това е моторът, японските не струват, това е колата, другите не струват... Сега ако и жена си похвали вече ще е върхът ;D
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3704
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #26 -: май 08, 2019, 02:31:20 pm »
кво се случи ? никакви новини........

 Я раздуй
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08

Неактивен Cvetomir_nikolov81

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 44
  • Кара: Kawasaki ZZR 1200
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #27 -: май 14, 2019, 07:59:15 pm »
Не съм предприемал нищо особено. Прокарах още веднъж системата на съединителя с нова течност , да съм сигурен , че е идеално обезвъздушена . Има частична промяна към подобрение . Масло и съединител не съм сменял , защото не е упрял ножа до кокала и мога да изкарам сезона спокойно с нормално каране . Все пак няма да ходя да се състезавам с него . Това което ми направи впечатление е , че когато мотора не е загрял до абсолютната работна температура , а е все още малко по-студен , реагира точно както трябва без да има момент на приплъзване . Т.е. когато е вече загрял , тогава се случва да приплъзне . Но все пак този сезон ще го изкара така съединителя , пък след около два месеца най-много ще сменям маслото , защото вече съм му взел половината животец , и смятам да пробвам с "Q8" , въпреки , че вероятно няма да разбера дали има разлика в качеството . Ако все пак доловя нещо , ще споделя задължително . Относно съединителя , възнамерявам да си поръчам да ми го донесат от Германия . 


Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3704
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: Странно поведение на газта и съединителя
« Отговор #28 -: май 15, 2019, 07:32:12 am »
 Ако си описал правилно проблема - не се хаби със подмяна на съединител , а чисто и просто отиди и си смени маслото още сега преди да е станало късно и нещата ще си дойдат на местото  ;)

 Относно съединител от германия ............. освен , че ще платиш за по нисък клас повече пари , друго различно не се сещам  :cheers:

 Ако случайно все пак решиш да се вкараш във филма със подмяна на съединителя , то недей скача на бай-ганьовския принцип - от Германия е по добре , нащо е менте , а първо се поинтересувай , поразпитай , провери и т.н. преди да си вземеш нещо което не е точно това което трябва ........

 
« Последна редакция: май 15, 2019, 07:35:10 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
Ducati 748SP Track bike '02 BMW F800S Special '08