Автор Тема: Да не спамим темата на новобранеца.  (Прочетена 2435 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8249
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Коко, пак даваш оценки за хора, без да си наясно какво знаят и какво могат. В другия форум достатъчно те храниха, че да почвам и аз. Когато аз съм изучавал устройството на ДВГ, ти си подсмърчал заради тройките по български език в 3-и клас. То е ясно на всички, че ти си най-големият капацитет в материята, ама ако го даваш по-скромно, ще е най-добре за всички. Между другото не знам дали си наясно, че упражняването на професия без съответната правоспособност, която се доказва със съответната диплома, е престъпление. Важи с пълна сила и за тези, които работят като обикновени автомобилни или мотоциклетни механици. Това последното ти го споменавам от чисто приятелски подбуди.
« Последна редакция: май 21, 2019, 06:23:39 am от kokoVmaxa »
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Re: Избор на мотор - 125 кубика
« Отговор #1 -: май 21, 2019, 06:15:58 am »
Коко, пак даваш оценки за хора, без да си наясно какво знаят и какво могат. В другия форум достатъчно те храниха, че да почвам и аз. Когато аз съм изучавал устройството на ДВГ, ти си подсмърчал заради тройките по български език в 3-и клас. То е ясно на всички, че ти си най-големият капацитет в материята, ама ако го даваш по-скромно, ще е най-добре за всички. Между другото не знам дали си наясно, че упражняването на професия без съответната правоспособност, която се доказва със съответната диплома, е престъпление. Важи с пълна сила и за тези, които работят като обикновени автомобилни или мотоциклетни механици. Това последното ти го споменавам от чисто приятелски подбуди.
............ ама ти верно си тотален олигофрен :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
 я ми разкажи ............ че там човека с лигавника май беше друг пишещ тук.
 Моля те започни където и да е - дали ще е тук или оттатък , хайде , моля те - направи го  :friends:
 аз тройки съм нямал , не отричам , че Българския не ми е бил най-силната страна , на зрелостен бях заради 0,1 недостиг ........... пробвай да направиш сметката ( виж по математика съм доооста силничък )
 Относно Дипломи сертификати и кетапи , упражняване на професия и други такива - те по този параграф мога да те бия по тиквата от тука до залеза със дипломи и сертификати за ЦЕНЗ  ;) (*имаш ли и на идея за кво става на въпрос)
 Ти незнам какво и къде си го учил , ама тоя дето ти го е преподавал се чудя що ти е писал 3-ката  :violent: :occasion1: , както инж. Карагьозов обича да казва - Само и само да се оттърве от тотален дебил с оилгофренични отклонения инж. Люцканова е готова да му подари незаслужена 3-ка , в което е и фундаменталният проблем на образованието в България  :downtown: и както инж.Карагьозов jr. обича да казва - то да е Хуй да ти го набия , ама то акъл..............
 
 Ти така като гледаш тая клавиатура и изведнъж някакъв порив на величие и сила ли те обвзема или ? че си ми доста странен .............. кога викаш ги учи тия Двигатели докато са ми писали 3-ки на мене ?  :notworthy:
« Последна редакция: май 21, 2019, 06:33:03 am от kokoVmaxa »
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2812
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #2 -: май 21, 2019, 06:28:03 am »
Тоо... едно време к'ви двигатели имаше! Здрава работа! Не ка'т сегашните.

Па к'ви тройки имаше..! Едни такива тлъсти, мазни, засукани. Не ка'т сегашните мършави.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #3 -: май 21, 2019, 06:31:18 am »
Тоо... едно време к'ви двигатели имаше! Здрава работа! Не ка'т сегашните.

Па к'ви тройки имаше..! Едни такива тлъсти, мазни, засукани. Не ка'т сегашните мършави.
Ти бе , ко се прайш и на тебе некви тройки са ти писали , па може и 4-ки да е имало за тебе ........ ей ся ще те разгадаят и тебе , ама то на тебе са ти ги писали сигурно докато си бил в предучилищната  :friends: пишлеме с пишлеме  O0
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8249
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #4 -: май 21, 2019, 08:35:03 pm »
Карагьозов, тази фамилия някаква турска ми се струва и вероятно заради това българският ти куца. Не, че имам нещо против останалите етноси, ама ако поне малко уважаваш другите, трябва да се пообучиш. Чудя се как точно си си взел кетапите, като не можеш да пишеш? Сега, ако ще си ги мерим, трябва да си наясно, че също съм инженер. Дипломата си съм взел с много над 5. Наистина не работя тясно по специалността, но пък наученото ми позволява да се справям сам. В сервиз ходя когато не ми се занимава на мен по някаква причина. Мога да си го позволя. Все пак и такива като теб трябва да се хранят от нещо. А пък преди да стана машинен инженер, инженер по ДВГ и инженер по ремонт и експлоатация на АТТ, станах автомобилен механик. 4-ти разряд от 7 възможни по онова време. Бъди така добър да спреш с епитетите по мой адрес, защото така нито изглеждаш по-голям мъж, нито ще станеш по-умен отколкото си. А това, че си модератор не ти дава право да се държиш като цървул. Освен ако не си наистина такъв, което може би донякъде те оправдава.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #5 -: май 22, 2019, 07:34:21 am »
Коко , знаеш кой е причината да пиша в този форум. Искате да тръгне форума , но това няма да стане по този начин. Някакви безсмислени спорове , налагане на "правилния" мотор и "правилното"масло. След време ще си останете само двамата с професорчето дето подскача и се натяга на всичко написано от теб.
И понеже съм обещал да не пиша в другия форум , ще те питам за едно мнение от там , много ми се иска да ми го обясниш как става едновременната работа на двата цилиндъра.

 Трябва си - Профилактика и Настройка на Тихите  Very Happy проблема е че се прави само със сервизна диагностика , почти няма GS дето да не "плете" като дойде и всички викат - Боксера "люлее" .............. да бе докато не го оправиш да работят двата едновременно "люлее" после Мърка  Surprised

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #6 -: май 22, 2019, 07:58:30 am »
......
Няма да ти се хабя много - какво ти звучи и как не ме притеснява , относно писането и как съм взел това и онова - има гугъл питай , кой разряд си станал ........ жив и здрав 4-ти разряд го даваха в 9-ти клас успокой се моля те че ще претропаш , колко и как можеш който може да чете е разбрал , епитети - ако искаш и на живо мога да ти ги кажа СЛЕД като ти ГО ДОКАЖА  ;) айде сега със здраве , успокой се и пази кръвното ( аз също имам проблеми с него спокойно от ЕГН-то е )
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #7 -: май 22, 2019, 08:07:37 am »
Коко , знаеш кой е причината да пиша в този форум. Искате да тръгне форума , но това няма да стане по този начин. Някакви безсмислени спорове , налагане на "правилния" мотор и "правилното"масло. След време ще си останете само двамата с професорчето дето подскача и се натяга на всичко написано от теб.
И понеже съм обещал да не пиша в другия форум , ще те питам за едно мнение от там , много ми се иска да ми го обясниш как става едновременната работа на двата цилиндъра.

 Трябва си - Профилактика и Настройка на Тихите  Very Happy проблема е че се прави само със сервизна диагностика , почти няма GS дето да не "плете" като дойде и всички викат - Боксера "люлее" .............. да бе докато не го оправиш да работят двата едновременно "люлее" после Мърка  Surprised

 Виж сега - ти се имаш за технически грамотен , след като си виждал 1200GS следователно трябва да ти е ясно как , ако не ти е ще ти дам жокер - Стъпковите мотори за празен ход без апаратура неможеш да ги заключиш , на 1150GS без апаратура неможеш дори и тихите да му настройш както трябва , само не се опитвай да ми обесняваш кое как и защо , аз не искам да споря или да ти доказвам на теб или на някой друг , аз най-обичам да минавам след такива дето могат да се справят и по другият начин , аз мога само и единствено по ПРАВИЛНИЯТ.


*******  Относно маслата - давам само препоръки и показвам "запетайките" , не съм застанал и не съм заявил САМО ТОВА , ако си забелязал и никога не съм визирал - Най-Най-Най Марка , освен ако не е в графа Най-СКАПАНА щото там две прехвалени в БГ марки се борят за Дъното , ама аз лично немога да преценя , в момента имам 4-ри двигателя на земята като два от тях са с МОТУЛ , един е с БАРДАЛ и един е ........... "У" и инструктора дори незнае какво масло му били наляли миналата година.......... но там по цвят залагам на 5100
 Ако ти преча в Бизнеса с продажба на МОТУЛ кажи спирам Разяснителната кампания  :friends:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #8 -: май 22, 2019, 08:18:42 am »
Не ме разбра , не те питам за стъпковите мотори , питам те за едновременната работа на двата цилиндъра , да разбирам ли , че левият и десният палят едновременно?
Масла не продавам , сменям си маслата на моторите и автомобилите.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 822
  • Кара: Majesty 400
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #9 -: май 22, 2019, 10:14:33 am »
Коко , знаеш кой е причината да пиша в този форум. Искате да тръгне форума , но това няма да стане по този начин. Някакви безсмислени спорове , налагане на "правилния" мотор и "правилното"масло. След време ще си останете само двамата с професорчето дето подскача и се натяга на всичко написано от теб.

Еее има доста дето четат форума и се образоват, но не смеем да се изказваме, че да не ни определят за глупаци...  :)
Валентин Андреев

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #10 -: май 22, 2019, 11:55:56 am »
Не ме разбра , не те питам за стъпковите мотори , питам те за едновременната работа на двата цилиндъра , да разбирам ли , че левият и десният палят едновременно?
Масла не продавам , сменям си маслата на моторите и автомобилите.
какво е ЕДНВОРЕМЕННА работа ? Я дай определение  :-\

 **** ако съм разбрал правилно въпроса - то тогава Палят винаги когато са горе(*в страни) през едно , искра мисля , че имаше винаги когато са горе до 1100 ли до 1150 ли беше.......
 Та ако ми обясниш какво е ЕДНОВРЕМЕННО във твойте виждания ще ти отговоря по точно най-вероятно
« Последна редакция: май 22, 2019, 12:01:12 pm от kokoVmaxa »
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8249
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #11 -: май 22, 2019, 12:09:30 pm »
Веселин те е цитирал теб за едновременната работа на двата цилиндъра, ако не си разбрал. Или има някой друг, дето пише от твоя акаунт?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #12 -: май 22, 2019, 12:35:38 pm »
Веселин те е цитирал теб за едновременната работа на двата цилиндъра, ако не си разбрал. Или има някой друг, дето пише от твоя акаунт?
Ako e относно това визира "едновременна" работа , то тогава става въпрос за еднакви порции гориво , еднакви порции въздух - Едновременно и по равно за двата цилиндъра
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #13 -: май 22, 2019, 02:51:10 pm »
Не ме разбра , не те питам за стъпковите мотори , питам те за едновременната работа на двата цилиндъра , да разбирам ли , че левият и десният палят едновременно?
Масла не продавам , сменям си маслата на моторите и автомобилите.
какво е ЕДНВОРЕМЕННА работа ? Я дай определение  :-\

 **** ако съм разбрал правилно въпроса - то тогава Палят винаги когато са горе(*в страни) през едно , искра мисля , че имаше винаги когато са горе до 1100 ли до 1150 ли беше.......
 Та ако ми обясниш какво е ЕДНОВРЕМЕННО във твойте виждания ще ти отговоря по точно най-вероятно

Ще те помоля да не слагаш твои думи в моята уста! Когато единият цилиндър пали , а другият е в края на изпускане , не се случва нищо едновременно. Също не се случва нищо едновременно и когато единия всмуква а другия работи. Едновременно е само достигането на Г.М.Т.  Първо си помислих , че си искал да кажеш друго , но то не се връзва с люлеенето което си споменал , и което лекуваш. Една люлка се люлее като я тласкаш от едната страна или от двете през равни интервали , спира да се люля като я тласкаш едновременно от двете страни. Надявам се , че не си правил луфтовете на клапаните едновременно на двата цилиндъра , а си направил първо правилния , след което си завъртял един оборот и си правил другия.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #14 -: май 22, 2019, 03:18:51 pm »
 Люлеенето при GS-ите е когато единият им се "вози" а той се вози когато някой ги е правил по един по един на око в гаража  ;) с "часовниците"
 Клапаните явно ги разбираш , на теб ще ги оставя .................. :-*


 ** и само да ти подметна - има и Боксери които палят едновременно и двата цилиндъра .  сега остава да отгатнеш марката  ;) :friends:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #15 -: май 23, 2019, 10:45:59 am »
Боксера на БМВ има много предимства , едно от тях е , че при така разположените цилиндри , работещи по този начин , не се нуждае от балансиращи валове като при редовия"близнак". При двутактовия боксер може да работят едновременно.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4015
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Да не спамим темата на новобранеца.
« Отговор #16 -: май 23, 2019, 03:38:32 pm »
Боксера на БМВ има много предимства , едно от тях е , че при така разположените цилиндри , работещи по този начин , не се нуждае от балансиращи валове като при редовия"близнак". При двутактовия боксер може да работят едновременно.
"Близнака" дори има трета Биела .............

 така е Двутактовия боксер си работят(палят) едновременно. БК350  :friends:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71