Автор Тема: Нестабилни обороти на студен двигател на Honda Hornet 2010г.  (Прочетена 619 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Здравейте на всички.Нов съм във форума, и за пръв път пиша.
Мотора ми е Хонда Хорнет 600 2010год.Имам го от три месеца.
От скоро при запалване при студен двигател ,оборотите са доста нестабилни докато загрее до работна темперетура.В начало са около2000 след 5 секунди падат на 1100 така работи около 10сек.и започват да се повишават пак до около2000,след което плавно спадат докато загрява до около1400.Благодаря на всеки който даде мнение от къде може да е проблема.

Неактивен Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 516
  • Кара: 600 Hornet '08
И при мен са така. Стана по-изразено като сложих KN филтър. Докато загрее (някъде 67 градуса) играят. Последният път като го карах на диагностика в Хонда, момчето ми каза, че ако е махан акумулатора трябва да го оставиш около 12 минути да работи без да пипаш масура, за да се настрои. Опитай го това.


Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Благодаря ти за отговора.Ще пробвам и ще пиша.При тебе оправи ли се след тази процедура?Имам още един въпрос.При включване на 1-ва така чатка,че направо имам чувството,че ще падне двигателя.При теб така ли е ако си със същия мотор?Масло Мотул10/40  7100.

Неактивен Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 516
  • Кара: 600 Hornet '08
Моя е 2008, но те са еднакви.
Цитат
При тебе оправи ли се след тази процедура?
Ако имаш КН филтър и си сменил гърнето няма да се оправи. Поне при мен това ми каза момчето в сервиза. Обаче има разлика в поведението ако минеш процедурата(или поне така си мисля :D )
Цитат
При включване на 1-ва така чатка,че направо имам чувството,че ще падне двигателя.При теб така ли е ако си със същия мотор?Масло Мотул10/40  7100.
Не е като да не се е случвало, но по принцип не е така. Аз понеже не го карам като застудее и слагам 10/50(слагал съм и 60). Един път съм слагал мотул и не съм повтарял.

Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Всичко е оригиналмо по мотора ,не съм пипал нищо.Смяташ ли че е от маслото?Ти с какво масло караш,и колко точно ти събира?

Неактивен Firehand

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 516
  • Кара: 600 Hornet '08
Не мога да кажа дали е от него. Сега съм с Бардал, но не е нещо особено спрямо предишното(Мидланд). Събира 2.8л ако си сменял масления филтър.


Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Би ли ми дал телефонния си номер,че имам и някой други въпроси?

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 540
  • Кара: TDM900
Научете се да си четете менуалите за моторите...
Там са описсни и дори най-честите грешки* и възможните причини за тях
П.с.
Регулирай си съединителя (мога ти кажа и покажа,но и това го има в менюъла)


Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Съединителя е регулиран както е
по менуал.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7653
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Ако са високи оборотите, при включване на 1-ва предавка ще чатка и дори подскача.

Откачането на акумулатора помага за чистене на грешки в компа. "Обучава" се по принцип с каране в различни режими.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Това с акумулатура го пробвах,не  се получи поне при мен.Що се отнася до оборотите 1300-1400при оптимална температура .Чаткането е същото!

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3785
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
 Иди при някой който си има елементарно понятие от инжекциони и да ти го оправи
Гаражът:
Ducati 748SP/R Track bike '02 BMW F800S Special '08 Aprilia RSV1000R RP '02

Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Проблема е,че тези които се занимават с мотори тук поправят само кросови мотори.

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 540
  • Кара: TDM900
 това "ТУК" къде е?

Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Гр.Троян

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 540
  • Кара: TDM900
Гр.Троян
Мчи ей го де е Търново, Севлиево...

Неактивен Ivan4641

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
Прати имена ,телефони ,кого да търся?Може на лични.

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 540
  • Кара: TDM900
Прати имена ,телефони ,кого да търся?Може на лични.
Бих, но не съм от тоя район,та нямам инфо за колеги/сервизи
Звънни на някой от мотомагазините(примерно mlracing  в Търново) все ще знаят сервизи

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3785
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
 Маслото - е за канала , пробвай с нещо по читаво
 в Троян няма кой да ти направи мотора
 около Троян............ май май пак няма
 Търново - Митачето евентуално ( Гришата )  за друг не се сещам лично аз
 Последният такъв Хорнет който правих имаше аналогичен проблем , собственика пристигна със 3 комплекта тротъл бодита......... опитвал се сам да си го оправи като сменя едно след друго  :headbang: :notworthy:
 
 
Гаражът:
Ducati 748SP/R Track bike '02 BMW F800S Special '08 Aprilia RSV1000R RP '02

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7653
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
...собственика пристигна със 3 комплекта тротъл бодита......... опитвал се сам да си го оправи като сменя едно след друго  :headbang: :notworthy:

Мммм, дааа... Надеждата умира последна :friends:
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.