Минималната цена ..................... ще е 8001 лв за да се разделя с моят Ф800 , но това след като мине тест трипа 6-7-8 със тоя големия , снощи малко го пипнах тук там , че малко като на ИЖ Планетa Спорт ми идваше стойката му , понаместихме това онова , подредбата на скоростите я поставихме в правилният ред(1-ва нагоре другите надоло , че тва - 1-ва надоло другите нагоре , малко ми е чуждо ) , че на първото кръгче четири пъти включих от 2-ра 1-ва........
Смених всички чорбички , филтри и т.н. + свещи , оказа се че Швейцареца освен мотора в перфектно здраве ме е подготвил и със чисто нови ПРЕДНИ Накладки EBC HH , остана да измия Спирачната система с 500 мл DOT4 на BREMBO , че снощи жената прекъсна обслужването с един Гъши дроб и ледена бира.......
Относно моят мотор ............ ако на някой му представлява интерес:
BMW F800S 2008
- Мотоциклета е 20.11.2007 произведен , доставен е на клиента 03.12.2007 / BMW F800S 86к.с.
Ниво на оборудване и екстри по мотора
- Има всички възможни Екстри за модела + Новият Борд с Допълнителните функции за сервизни интервали и сервиз ремайндър на масло , клапани и т.н.
- ABS Brake asistance
- Оригинална Аларма на БМВ с две дистанционни
- Два ключа
- Ремъкът който е на мотоциклета в момента е на около 32 000 км изглежда като нов ( 75 000 гарантиран живот )
- Оригинален Комплект КУФАРИ - 3 броя + Облегалка за централният Оригинална чисто нова поставена от мен преди месец
- Двата странични куфара са със друг ключ ( има два броя ) защото са закупени от Друг мотор от Германия - може да им се подменят ключалките и да станат със същият ключ като на мотора и на централният куфар.
- Въздушен филтър K&N
- Пълнители в предницата - MUPO Racing Italy
- Чисто нов комплект гуми METZELER Z8 Interact
- Цяла Изпускателна система и гърне + DB Killer - GPR Italy.
- Горен тройник от F800ST
- RIZOMA - Кормилo Fat Bar , Райзъри и Тапи на кормилото
- Подложки/добавки на Огледалата
- "SW Motech" система с чанта за "резервоара"
- USB чарджър със Волт метър
- Стойка за телефон със зарадно за същият
- Запалка слот оригинален
- GIVI GT Windscreen F800
- GT Housing cover на таблото
- GILLES Levers - ръчки съединител и спирачка
- Предпазен гард на Радиатора
- R&G Racing предпазен слайдер на задната ос
- Нови Грипове (принципно гриповете са проблем заради подгравянето на ръкохватките)
Техническо състояние на мотоцклета
- Моторът е със Пълен голям сервиз направен 03.2019 , в буквалният смисъл бе разглобен до последното болче и всеки един елемент бе проверен , след което от два мотоциклета бе събран един.
- Подръжката за трите сезона е изпълнявана със:
Маслен Филтър само Оригнален по БМВ ( MAHLE OC619 )
Mасло - BMW MOTORRAD ADVANTEC PRO/SHELL ADVANCE ULTRA 15W50 GTL+
Антифриз - ENEOS G12+ Organic
Спирачна течност - BREMBO DOT 5.1
Mасло в предницата - PUTOLINE Formula GP 10W
Към мотоцклета има още един почти цял (челно ударен) за части.............. от него е и двигателят на който беше направен пълен сервиз ( към даденият момент бе на 27 000км ) и е поставен на Моят мотоциклет. Оригиналният двигател на този мотоциклет трябва да бъде сервизиран ангренажа и касета на съединителя(има шум от нея) задвижващият Ремък е на 38 000 км който е на той двигател , и двата шарнира са със подменени ос и лагер на задната джанта