.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Generic Xor 50 2T проблем с палене след престой от една седмица  (Прочетена 1701 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Едуард

  • Newbie
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3
  • Кара: Generic

Здравейте скутера е Generic xor 50cc 2T проблема е ,че трудно пали след престой от една седмица ако го паля през 2-3 дена няма проблем,карбуратора е сменен заедно със смукача,резервоара за масло е махнат и сам смесвам маслото и бензина,свеща и лулата са сменени и резервоара е чистен.Моля помагайте.
Активен

Mitaka_PR

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 438
  • Кара: Suzuki GSR600

Само ако знаеш каква носталгия и спомени ми навя...
Този скутер беше първото ми собствено двуколесно преди точно 9 години... Ако е и черен мат със зелени лепенки Monster ще се просълзя...
Сега по темата. Имах абсолютно същия проблем. Престои ли повече от 3 дни - почти събарях акумулатора докато запали. И аз смених свещ, лула, сложих спортен въздушен филтър, опитвах се да настроя карбуратора, но всичко без успех.
Накрая съседа ме подучи - при престой над 3 дни - пръсках дезодорант във въздушния филтър и моторчето палеше без ядове.
Сега като се връщам към тази история, бих предположил "бедна" горивна смес. Предвид, че си сменил смукача и трябва да е изправен, бих те посъветвал да довериш на специалист настройката на карбуратора.
Тук във форума пише един, но за жалост на входа на сервиза му с големи букви пише, че не поправя скутери  8) 8)
Активен
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш! Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители, а професионалистите са построили "Титаник"!

Едуард

  • Newbie
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3
  • Кара: Generic

Скутерчето е черно но е с карбоново фолио  ;D А по темата 2 -ма човека вече правиха настройка на карбуратор и няма полза...Ще опитам това с дезодоранта.Интересното е че днес не искаше да запали отново след по-дълъг престой и аз свалих карбуратора и го изчистих и запали ...Гарантирано няма боклуци в резервоара ,което ме навява на мисълта понеже аз смесвам масло и гориво дали не се утаява във карбуратора..Ако върна резервоарчето за масло дали ще има разликата.Или пак маслото се смесва в карбуратора и отново ще остава там след загасяне и ще се утаява.(Не съм запознат и за това питам ,но след вече няколко майстора и над 200 лева ще се опитам сам да се оправя)
Активен

Mitaka_PR

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 438
  • Кара: Suzuki GSR600

Едва ли е от липсата на резервоарче. Моят си имаше и не съм сипвал масло в бензина, но пак си го имах проблема.
Активен
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш! Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители, а професионалистите са построили "Титаник"!

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8430
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!

Когато не ще да запали и свалиш карбуратора, в поплавъковата камера има ли бензин или не? След отказ да запали свещта мокра ли е или не?
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Едуард

  • Newbie
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3
  • Кара: Generic

В камерката има бензин да но не съм обърнал внимание на свеща ..Ако не се лъжа е суха.
« Последна редакция: март 10, 2020, 06:56:30 pm от Едуард »
Активен
 

Страницата е създадена за 0.126 секунди с 21 запитвания.