Автор Тема: Проблем със Kawasaki 500s  (Прочетена 10081 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #40 -: юли 23, 2020, 01:17:50 pm »
Здравейте,след известни здравословни проблеми,днес се повозих на мотора,разликата във превключването на скоростите след ремонта и преди това-огромна,няма нищо общо с предишното превключване.Добре че не послушах хората,които така упорито ме убеждаваха че проблема със скоростите е във мен и във маслото,е скоростите сега превключват като нови,а маслото си е старото,което си е почти ново,Мотул 3000.Успешен и безавариен ден на всички,още веднъж,благодаря за помоща на всички.

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #41 -: юли 25, 2020, 06:46:02 pm »
Жалко за бялата глава на Коко. :cheers:

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #42 -: юли 25, 2020, 11:02:24 pm »
Човека явно си разбира от мотори,но не всеки проблем се решава със смяна на масло.Добре че не го послушах,щях да се набутам за хубаво масло и после пак да отварям двигател.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4005
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #43 -: юли 28, 2020, 08:06:18 am »
 Колко мъка има по тоя свят............
 
 - Като обявяваш , че имаш проблем с превключването след като си сменил маслото ............. винаги първо се търси , че най-вероятно е там проблема , особено с това което си изброил като масла , кого си послушал и кого не , това е твой избор на база твоите изводи и решения , в твоя случай - браво супер , спестил си от смяна на масло за 10 лева , само дето ми е интересно , ако твоето описание беше реално и беше си взел мотора от майстора и пак ти щракаха скоростите - кой щеше да е виновен , оня дето ти е взел пари за труд по скоростите или ти самият ? Не че нещо просто питам  ;)  :cheers:
 *** Когато следващият път търсиш помощ ОНЛАЙН - хубаво е да си като при доктора , да си кажеш кое как е и защо е - Пример:
 "Момци купих мотор , имаше проблем с превключването на скорсотите , смених масло , проблема остана - къде да търся проблема или кой може да помогне , аз съм от София"
  ;) :friends: :cheers:

 

   П.П. Веселине ............ като си помисля за теб и се сещам само за едно - съчувствам ти , че ти се налага да живееш с комплекса на Наполеон за което аз немога да ти помогна - Аз мога само да ти съчувствам  :-\ :-X

 
« Последна редакция: юли 28, 2020, 08:10:08 am от kokoVmaxa »
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #44 -: юли 28, 2020, 01:29:29 pm »
Само дето Веселин е прочел първото мнение в темата , и е направил заключението , че подобен проблем няма как да възникне  от маслото. Докато Коко чел не дочел , още от първото мнение почва да нарежда кой с какво масло да кара. Наливай си каквото искаш , но не нареждай на другите с какво масло да карат , никой не ти дава това право. И какво щеше да стане , ако му беше продал от твоето масло , и проблема беше останал? Най-вероятно пак щеше да изкараш някой друг виновен.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4005
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #45 -: юли 28, 2020, 01:50:08 pm »
Само дето Веселин е прочел първото мнение в темата , и е направил заключението , че подобен проблем няма как да възникне  от маслото. Докато Коко чел не дочел , още от първото мнение почва да нарежда кой с какво масло да кара. Наливай си каквото искаш , но не нареждай на другите с какво масло да карат , никой не ти дава това право. И какво щеше да стане , ако му беше продал от твоето масло , и проблема беше останал? Най-вероятно пак щеше да изкараш някой друг виновен.
Виж сега - ако не си забелязал - Аз дори МАРКА масло не съм му казал ;)
 Аз масло продавам на всеки който знае какво търси и от какво да се пази , аз масло не продавам на някой който попитал във форум какво масло да си сложи и видиш ли идва Супер Мен и му го осигурява - При НАС масло се продава като дойде човека на место и ако поиска съвет - НА МЕСТО !! Ние му препоръчваме и той на место сам вижда и прави разликата  ;)
 Ние ЕТИКЕТИ не продаваме - ние Продаваме Това което Ползваме , ползваме според нуждите и с годините , изминатите километри и поддържани мотоциклети в сервиза успяваме да покажем на хората какво как и защо и да създадем някакви норми и да предоставим знания и възможност за преценка на всеки потребител
 Аналогично е и със спрейчетата за вериги - може да попиташ относно спрейчетата за вериги които ние предлагаме колко хора са го ползвали и кой от колко години ги използва и не мисли да ги заменя с друго..........
 Аналогично е и със МАСЛЕНИТЕ Филтри , със Въздушните филтри и много други неща които са със ПОГРЕШНО Схващане и Грешно препредадени повести и поверия от всякакви чули и недовидяли гайкаджии
 Проблема на около 90% от потребителите е , че те нямат време да се занимават , да ровят да четат и да се информират и образоват и разчитат на АДЕКВАТЕН , ТОЧЕН и ПРЯМ Съвет (до тук нищо лошо) и отиват при първият ГАЙКАДЖИЯ (Ненчо да речем) Ненчо гайкаджията им вика - само МОТУЛ (-65% никой друг не дава) налива........... и после ..........после....... после лошо , ама на Гайкаджията не му пука той е взел 65-то % от сумата  :friends:
 Е да де ама аз не се кефя на това , няма как да вземеш всички пари на света , затова има толкова хора които ме познават лично могат да ти поразкажат много неща , а ако се срещнем на живо мисля , че малко по по друг начин ще ми говориш поради факта , че опита и знанията които са понатрупани през последните 20-ина години и НИВОТО което сме достигнали ............................ Ме е довлякло до едно такова ниво , което е малко по трудно и сложно за разказване във Виртуалният свят на моторизма  ;)
 ***както Чавдар(gloga) едно време викаше още = абе чудя ти се как ти се занимава да им пишеш на всичките тия ............ Мога да кажа , че май май вече разбирам какво е имал в предвид  :friends:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #46 -: юли 28, 2020, 03:55:49 pm »
Коко,ако това че някой не е съгласен с твоята диагностика от разстояние те ядосва,ок,спираме с дискусиите и ще пиша на някой модератор да затвори темата.Няма смисъл от излишно спамене и дразнене.Единствено,Панчо77 беше дал вярно предположение че проблема може да е механичен,всички останали-масло,та масло и че грешно превключвам.Както и да е,проблема е решен,да не спамим повече,няма смисъл от излишни коментари.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2786
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #47 -: юли 28, 2020, 04:56:16 pm »
Колега, в първия си пост ти споделяш за проблем в скоростите, като НА ПЪРВО МЯСТО съобщаваш за ритане при включване на първа и после за трудна смяна на предавките.
При тези симптоми първото и най-логично нещо е подмяна на маслото и ревизия на касетата.
Накрая става ясно, че имаш два коренно различни проблема, като вторият касае селектора...

Сега... реши ли се проблемът с първото включване или остана?
За предавките в движение разбрахме, че проблемът е решен.

Щото... да не се окаже накрая, че пак Коко ще се смее последен и "онея колелца там" са се изпортили зарад мотула...

Само за протокола, с този ЧОВЕК Коко съм се дърлял по-яко от всеки друг и накрая съм си ПРОМЕНИЛ мнението, щот съм ПРОУМЯЛ, че знае и може повече от всички тук взети заедно.
И не го казвам щот ми е приятел (не, не ми е приятел, щото сме се виждали всичко на всичко 3 пъти), а защото ЗНАЕ И МОЖЕ!!!
И фактът, че нарцис като мен го УВАЖАВА  и му сваля шапка, след като преди това сме се изпопсували до девето коляно, следва да е повече от показателен!

Иди на място, опознай човека и ще разбереш какво говоря.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #48 -: юли 28, 2020, 07:23:54 pm »
Добре де,какво взехте да скачате всички?Заради такива като вас,почва да ме хваща яд че въобще потърсих мнение от форума,но май ще е за последно.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8190
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #49 -: юли 28, 2020, 08:10:58 pm »
Ако не ти е проблем отговори на въпроса на Гошко, че и на мен ми стана интересно.

П.П.
Имай предвид, че неподходящото масло освен скоростите скапва и двигателя.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #50 -: юли 28, 2020, 08:44:49 pm »
Мотора превключва като нов,засега имах възможност да му навъртя само около 100-ина километра и няма проблем,даже майстора,който го ремонтира остана изненадан от резултата който се получи.Нещата по ремонта бяха с опция да пробваме това,което майстора беше замислил и ако не станеше,щяхме да търсим друг механизъм за превключване.Така че,както някой се надяваше,няма да има познали верния резултат.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2786
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #51 -: юли 28, 2020, 09:15:33 pm »
Проблема е следния,при първо палене(сутрин) при включване на първа скорост мотора "рита"

А този проблем изчезна ли?
Аз за него питах

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 42
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #52 -: юли 28, 2020, 09:50:46 pm »
Сори,изпуснал съм да го спомена,да изчезна и този проблем.Само за уточнение,като отворихме двигателя,оказа се че жабара е изкривил един лост от натискане и от там проблем със механизмите около превключването,но сега всичко е окей.