Автор Тема: Проблем със Kawasaki 500s  (Прочетена 900 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2656
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #20 -: май 08, 2020, 09:23:10 pm »
Синхронизатори???

 :notworthy:  :violent:

Касета!!!

Погледни, ако може да се погледне през отвора за наливане. Признакът е този:


Ако видиш тези вдлъбнатинки на корпуса, още по-трагично е и долу.
Ако ги няма... тогава пиши.
« Последна редакция: май 08, 2020, 09:30:52 pm от Гошко »


Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7931
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #21 -: май 08, 2020, 09:50:45 pm »
В другия форум в момента се дискутират различни масла в специална тема по въпроса.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 36
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #22 -: май 08, 2020, 10:14:02 pm »
Благодаря и на двамата,ще погледна касетата и ще вляза в другия форум да видя дискусиите за маслата.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 36
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #23 -: май 09, 2020, 10:36:24 am »
Гошко,погледнах касетата и няма такива наранявания,превъртях я на стартер за да видя дали няма някъде такива следи,но си е чисто.

Неактивен zix

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
  • Кара: Yamaha FZ8-NA. Ex-Ducati Monster 620 ie 2004
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #24 -: май 09, 2020, 05:16:41 pm »
Пробвай след като си го покарал мотора, на изгасен двигател, на втора с дръпнат съединител, дали можеш да буташ мотора без някакво сериозно съпротивление.


Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 36
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #25 -: май 09, 2020, 08:19:36 pm »
ОК,ще пробвам и това.

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 256
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #26 -: май 13, 2020, 06:08:50 pm »
Мотул 3000 няма. има 300 - изхвърли тая чорба и СИ НАЛЕЙ хубаво масло






Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3864
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F900GT"
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #27 -: май 14, 2020, 07:51:59 am »
 Веско - тва е ЯСно , видяхме го това ПОРЕДНО МОТУЛ ЧУДО , скоро Очаквам да пуснат и Нафта със МА2 сертификат............
 Правозъбова кутия няма как да не изравняваш с оборотите при понижаване ( така наречената междинна газ ) Кутията е "Подредена" (правозъбова със директно зацепване) а не е СИНХРОНИЗИРАНА - тоест НЯКОЙ трябва да ИЗРАВНИ Оборотите на Двигателя=Входящият Вал със Оборотите на Изходящият вал  ;)
 
 проблема със Маслото е ВИСКОЗИТЕТ и Още няколко други показателя - когато Маслото е Основният Причинител за проблем със скоростите се изразява във следното:
 Имаш ПОВЕЧЕ от ЕДНА Свободна Скорост , Трудно оцелваш Свободната Скорост когато си спрял , Имаш Трудно Превключване във Определена ПОСОКА = Повишаване / Намаляне / Определена Група Предавки

 Спомням си Случай на клиент със Z750 - идва вика: Тоя мотор трябва да му смениш скоростната кутия  ??? ??? ??? ??? ??? Що бре ? Ами изключват 5-та и 6-та и има свободна скорост навсякъде и трудно изключвам от скорост на место  :o .......... смених му маслото и му обясних къде да си слага кракът на степенката - проблема се реши , вече втори сезон не му е изключила нито една предавка и проблема с превключването изчезна.........

 Експериментирах със моят мотор - сложих SHELL ADVANCE ULTRA 4Т 10W40 , двигателя като шум нямаше никаква разлика , като разход и като мощност имаше МИНИМАЛЕН + ................ обаче със Скоростите нещата станах интересни ......... сложих си SHELL ADVANCE ULTRA 4Т 15W50 каквото е НАПИСАНО и Предписано и всичко заспа От-До

 Та пак да ти кажа пробвай първо да синтезираш и локализираш кога как и защо се случва = ДИАГНОСТИКА - после е лесно да ти се даде точният отговор.
Гаражът:
748R Track bike'02 F800S-GT'08 R1200R'09 RSV1000RP'02 RS4 125R'15 TRX850'16 CB500Four K1'71

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 256
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #28 -: май 14, 2020, 08:50:51 am »
Ако има проблем с маслото , първо това ще се усети в двигателя , ще започне да загрява , после ще се появи шум в главата , после ще почне да тропа биелен лагер , .... От неподходящо масло ще усети проблем в съединителя. Но проблем със скоростите може да се появи чак ако липсва смазване при тях , примерно запушена маслена магистрала. Голяма част от каращите мотори , не знаят как правилно да превключват предавките , нито нагоре , още по-малко надолу.  Трябва точен синхрон между лява ръка , дясна ръка , и левия крак , плюс голяма доза усет и слух за оборотите на двигателя и скоростта. В случая проблема не е в съединителя , още по-малко в касетата на съединителя. Има проблем със свалянето на предавките надолу , което означава , че вторичния вал на скоростите придава движение на първичния вал , съответно феродовите дискове контактуват с обратната част на касетата на съединителя.  Та според мен има два възможни проблема:
1-Липса но опит в каращия , не е усвоил техниката за превключване на предавките.

2-Механичен проблем във превключващия механизъм , който може да е от износване , неправилен ремонт , или просто някой да е ремонтирал  зъбните колела с флекса , в частта им на зацепване едно с друго.


Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3864
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F900GT"
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #29 -: май 14, 2020, 01:15:54 pm »
 Aбе ти виждал ли си Скоростна Кутия отблизо ?
 Аз КАРАМ Без СЪЕДИНИТЕЛ във поне 85% от времето имам Мотоциклети със всички видове Съединители само да ти кажа да знаеш - и всичките реагират и работят абсолютно еднакво , и познай .......... освен това имам със поне едни 500 000 км повечко  на Мотоциклет от колкото някога може би ще имаш , а освен всичкото това за тия всички километри , докато НЕ ИЗПОЛЗВАМ Почти СЪЕДИНИТЕЛ нямам НИТО ЕДНА Счупена СКОРОСТНА Кутия и нямам Нито един Свършил съединител  :hello: ** на База статистика от 1989 на Балкан Мк 50-3 до днешният момент(провери подписа за актуалните наличности в гаража ми)

 Проблем с маслото според теб е когато ти изтропа двигателя - проблем с Вида Масло за Даден Мотор ПЪРВО се УСЕЩА в СКОРОСТИТЕ , ако вече е ПРЕКАЛЕНО Различно Можеш да го чуеш и на много места
 За да започне да ЗАГРАВЯ от МАСЛО - то НЕ ТРЯБВА ДА ГО ИМА , за да има ШУМ в ГЛАВАТА от МАСЛО - ТО НЕТРЯБВА ДА ГО ИМА .........

 Все си мислех че имаш поне минимална идея от МОТОЦИКЛЕТНИЯ Двигател , ама явно съм бил в грешка.
 П.П. най ми хареса - "Обратната част на касетата"  :headbang:

 Има КОШНИЦА и КАСЕТА (Нарицателни БЪЛГАРСКИ думи)

 ** Разяснение на Наречията
 Clutch Basket - Идеята е , че това голямото на БЪЛГАРСКИ се казва КОШНИЦА , много често някой казват КАСЕТА , КОШНИЦАТА е Онзи елемент в Който се побира целия комплект съединител - Феродови дискове/фрикционни , Огледални дискове/Метални , Касета , Демпферни пружини , Притискател и т.н.
 Inner clutch hub - Вътрешният Хъб на Съединителя е този ЕЛЕМЕНТ за Който се "закачат" МЕТАЛНИТЕ/ОГЛЕДАЛНИТЕ дискове а той е монтиртан на ВХОДЯЩИЯТ Вал на Скоростната кутия и нарицателно и незнайно от къде с времето се е приело и се казва КАСЕТА

 Мир - няма да споря с теб , защото знам до къде ще стигне , а със НЕЗНАЕЩИ , НЕУКИ и ПРЕДУБЕДЕНИ хора Вярващи че Разбират дадена материя моят РОДИТЕЛ ме е научил да НЕ СПОРЯ.
« Последна редакция: май 14, 2020, 01:25:11 pm от kokoVmaxa »
Гаражът:
748R Track bike'02 F800S-GT'08 R1200R'09 RSV1000RP'02 RS4 125R'15 TRX850'16 CB500Four K1'71

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 256
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #30 -: май 14, 2020, 03:17:24 pm »
Aбе ти виждал ли си Скоростна Кутия отблизо ?
 Аз КАРАМ Без СЪЕДИНИТЕЛ във поне 85% от времето имам Мотоциклети със всички видове Съединители само да ти кажа да знаеш - и всичките реагират и работят абсолютно еднакво , и познай .......... освен това имам със поне едни 500 000 км повечко  на Мотоциклет от колкото някога може би ще имаш , а освен всичкото това за тия всички километри , докато НЕ ИЗПОЛЗВАМ Почти СЪЕДИНИТЕЛ нямам НИТО ЕДНА Счупена СКОРОСТНА Кутия и нямам Нито един Свършил съединител  :hello: ** на База статистика от 1989 на Балкан Мк 50-3 до днешният момент(провери подписа за актуалните наличности в гаража ми)

 Проблем с маслото според теб е когато ти изтропа двигателя - проблем с Вида Масло за Даден Мотор ПЪРВО се УСЕЩА в СКОРОСТИТЕ , ако вече е ПРЕКАЛЕНО Различно Можеш да го чуеш и на много места
 За да започне да ЗАГРАВЯ от МАСЛО - то НЕ ТРЯБВА ДА ГО ИМА , за да има ШУМ в ГЛАВАТА от МАСЛО - ТО НЕТРЯБВА ДА ГО ИМА .........

 Все си мислех че имаш поне минимална идея от МОТОЦИКЛЕТНИЯ Двигател , ама явно съм бил в грешка.
 П.П. най ми хареса - "Обратната част на касетата"  :headbang:

 Има КОШНИЦА и КАСЕТА (Нарицателни БЪЛГАРСКИ думи)

 ** Разяснение на Наречията
 Clutch Basket - Идеята е , че това голямото на БЪЛГАРСКИ се казва КОШНИЦА , много често някой казват КАСЕТА , КОШНИЦАТА е Онзи елемент в Който се побира целия комплект съединител - Феродови дискове/фрикционни , Огледални дискове/Метални , Касета , Демпферни пружини , Притискател и т.н.
 Inner clutch hub - Вътрешният Хъб на Съединителя е този ЕЛЕМЕНТ за Който се "закачат" МЕТАЛНИТЕ/ОГЛЕДАЛНИТЕ дискове а той е монтиртан на ВХОДЯЩИЯТ Вал на Скоростната кутия и нарицателно и незнайно от къде с времето се е приело и се казва КАСЕТА

 Мир - няма да споря с теб , защото знам до къде ще стигне , а със НЕЗНАЕЩИ , НЕУКИ и ПРЕДУБЕДЕНИ хора Вярващи че Разбират дадена материя моят РОДИТЕЛ ме е научил да НЕ СПОРЯ.

Когато през 1989г. си бутал Балканчето , аз съм карал Кавасаки в един клас с Рангелов , Николов , Станчев , .... дори са ме награждавали заедно с тях. А доста преди това съм карал КТМ , Сузуки , ЧЗ. Само да те светна , че по това време стартовия списък само в големия клас беше повече от 60 човека , стартирахме само първите 40. Състезанията които се провеждаха годишно , бяха колкото днешните състезания за период от десет години. До тук приключваме с това кой колко е карал и кой кого ще гони.  На първия ми личен японски мотор /Сузуки ГС250/, му напаснах основни и биелни лагери, от лагери за разпределителен вал на Фиат през 1990г. Карах го и го продадох на виетнамците. На следващата година имах Кавасаки З1000 , който също го разглобих и сглобих до последния болт. До тук приключвам и с това дали съм виждал скоростна кутия. До тоя момент ти още си бутал Балканчето. И спирам да контактувам с теб , защото просто не четеш какво се пише , стремиш се да се изтъкнеш , но в същото време ставаш смешен. Надявам се някой ден да се засечем на правилното място , и да се види кой кого трябва да догонва с каране и с технически постижения.
Само ако може да обясниш на читателите , как изравняваш оборотите с междинна газ , без да ползваш съединителя?

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 256
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #31 -: май 14, 2020, 05:35:29 pm »

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3864
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F900GT"
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #32 -: май 14, 2020, 09:11:18 pm »
  :notworthy: :notworthy:

  Та ти си говори ......... не пречиш , ама земи и се образовай - дадох ти ги с Ингилийски Буквички готови написани - питай ГугЛетУ

 явно през 80те докато много си карал.............. си пропуснал уроците по ингилийски  ;)
 
 Та я дай пак колко си покарал че ми стана интересно  ;)  дай на ново че май нещо се обърка яко


 *** Абе забравих ти на колко рече че си   ;D :friends:
« Последна редакция: май 14, 2020, 09:17:56 pm от kokoVmaxa »
Гаражът:
748R Track bike'02 F800S-GT'08 R1200R'09 RSV1000RP'02 RS4 125R'15 TRX850'16 CB500Four K1'71

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 36
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #33 -: май 15, 2020, 05:17:49 pm »
ZIX,пробвах с изгасен двигател и натиснат съединител,даже и на първа се движи без много  усилие.Днес ще го закарам на майстора да го отвори.Ако не е проблема във скоростите,поне ще съм сигурен че там всичко е наред.По-добре да дам пари за такава манипулация,отколкото да дам 100+ лева за проба и пак да отварям двигателя.Възможное и да се окаже прав Коко,но аз искам дет се казва-око да види,ръка да пипне.

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3864
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F900GT"
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #34 -: май 15, 2020, 10:16:57 pm »
 .............. най лошото е , че най-вероятно Коко ще се окаже прав  :friends:  просто поради факта , че главата му е БЯЛА във буквалният смисъл точно от всякакви такива неща , а е на възраст под 50....
« Последна редакция: май 15, 2020, 10:19:40 pm от kokoVmaxa »
Гаражът:
748R Track bike'02 F800S-GT'08 R1200R'09 RSV1000RP'02 RS4 125R'15 TRX850'16 CB500Four K1'71

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3864
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F900GT"
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #35 -: май 15, 2020, 10:22:20 pm »
Гаражът:
748R Track bike'02 F800S-GT'08 R1200R'09 RSV1000RP'02 RS4 125R'15 TRX850'16 CB500Four K1'71

Неактивен zix

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 18
  • Кара: Yamaha FZ8-NA. Ex-Ducati Monster 620 ie 2004
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #36 -: май 17, 2020, 05:26:40 am »
ZIX,пробвах с изгасен двигател и натиснат съединител,даже и на първа се движи без много  усилие.Днес ще го закарам на майстора да го отвори.Ако не е проблема във скоростите,поне ще съм сигурен че там всичко е наред.По-добре да дам пари за такава манипулация,отколкото да дам 100+ лева за проба и пак да отварям двигателя.Възможное и да се окаже прав Коко,но аз искам дет се казва-око да види,ръка да пипне.

По добре.Аз така смених дисковете на съеденителя и накрая се оказа жилото , че е разтегнато и беше за смяна.

Неактивен kokoVmaxa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3864
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F900GT"
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #37 -: май 22, 2020, 08:35:39 am »
 :-\ :-\ :-\ :-\ я да видим дерта със скоростите , до къде стигна ?
Гаражът:
748R Track bike'02 F800S-GT'08 R1200R'09 RSV1000RP'02 RS4 125R'15 TRX850'16 CB500Four K1'71

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 36
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #38 -: май 22, 2020, 12:29:51 pm »
Утре ще свалим двигателя и ще пиша какво се случва,може и някоя снимка да кача.Малко се проточиха нещата защото майстора беше зает с други неща и сега ще има време за мотора.

Неактивен titan22

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 36
  • Кара: бъдещ моторист
Re: Проблем със Kawasaki 500s
« Отговор #39 -: май 23, 2020, 12:14:46 pm »
Проблема със скоростите се оказа във механизма който предава движението на скоростния лост към копирния вал.Някъде там,в някое колело е проблема,при превключване заяжда механизъма.На първо четене е това,оставих майстора да го доразгледа за още евентуални проблеми по скоростите.