Автор Тема: Избор на масло?  (Прочетена 20774 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2866
Re: Избор на масло?
« Отговор #20 -: май 28, 2020, 06:41:30 pm »
Е, ти ни еба мамата...
Пардон, модераторите, къде сте!!!

 :notworthy:
 :cheers:

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8349
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Избор на масло?
« Отговор #21 -: май 28, 2020, 09:22:22 pm »
... Взех Репсол 10/40 ...

Явно не ти е много жал за мотора ^-^ ^-^ ^-^
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен yanko78

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 34
Re: Избор на масло?
« Отговор #22 -: май 28, 2020, 09:22:39 pm »
Е, ти ни еба мамата...
Пардон, модераторите, къде сте!!!

 :notworthy:
 :cheers:

Не виждам с какво, бях си навъртял на пръста тоя Амсойл и само лутане с него. Бяха предложени още доста други масла, за които също се замислях. Накрая, като теглих чертата, не намирам чак толкова невероятно преимущество. Взех си го от вносителя при който имам добра отстъпка. Колебаех се дали да не е Кастрол, но ми се струва, че почти двойната му цена, не оправдава с двойно качество. Догодина живот и здраве, може пък да е Амсойл. Съжалявам ако съм подвел някой и благодаря напотзовалите се.

Неактивен yanko78

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 34
Re: Избор на масло?
« Отговор #23 -: май 28, 2020, 09:26:08 pm »
... Взех Репсол 10/40 ...

Явно не ти е много жал за мотора ^-^ ^-^ ^-^
За какво? Репсола който взех, е най високият им клас синтетично мотоциклетно масло. Не ми пречи да го сменя и с Кастрола, но честно, непсъм убеден, че един и същ клас по спецификация масла, ке са коренно различни.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8349
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Избор на масло?
« Отговор #24 -: май 28, 2020, 09:46:58 pm »
Най-известните масла са предпочитани за фалшифициране. Този вносител дали наистина знае какво внася? Миналата година ли беше, по-миналата ли, някъде в Русия или Украйна хванаха цяла "фабрика" за масла. Ментета естествено. Мисля, че имаше и Репсол.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен yanko78

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 34
Re: Избор на масло?
« Отговор #25 -: май 28, 2020, 10:36:17 pm »
Най-известните масла са предпочитани за фалшифициране. Този вносител дали наистина знае какво внася? Миналата година ли беше, по-миналата ли, някъде в Русия или Украйна хванаха цяла "фабрика" за масла. Ментета естествено. Мисля, че имаше и Репсол.
Каква е гаранцията, че най известните Мотул, Кастрол и т.н. не са ментета по тая логика?
Сега се сещам, че когато взех мотора преди 2 години, смених и маслото в редуктора. Първоначално с някакво, не помня точно какво. Мотора, все едно му беше опъната ръчна спирачка, въобще не вървеше. Източих то и му сипах Репсол, нещата заспаха, даже бутилката оке ми седи с масло в нея.
Ако някой има конкретен довод, зако Репсола е кофти, нека сподели. Ако наистина е кофти, ще го изхвърля, бах го в маслото.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4025
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Избор на масло?
« Отговор #26 -: май 29, 2020, 07:43:22 am »
 .......само се чудя - от кога РАВЕНОЛ (Немското М10Д) стана Висок Клас Високо Качествено масло.........  :-\ :-\  То просто е Много евтино из германия и много ползвано за средният клас автомобили  :friends:
 Това че някой ти прави реклама на нещо и ти го представя за топ продукт тук в БГ не означава , че видиш ли там е нано-технологията + новата нано топла вода , по Тая Логика БАРДАЛ и МОТУЛ ще са НЕЗЕМНИ и МЕГА УЛТРА Добри ........... само дето Бардал е просто фирма за Добавки + РЕПСОЛ като собственик , а МОТУЛ е просто едни големи червени табели ......... а във времето на "социална" изолация дори нямат и раклама

 Наливай INSA Oil и хич да не ти пука  :cheers:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4025
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Избор на масло?
« Отговор #27 -: май 29, 2020, 07:46:29 am »
Най-известните масла са предпочитани за фалшифициране. Този вносител дали наистина знае какво внася? Миналата година ли беше, по-миналата ли, някъде в Русия или Украйна хванаха цяла "фабрика" за масла. Ментета естествено. Мисля, че имаше и Репсол.
Тва ............ из фейса превърташ стари статийки или не си видял какво е споделил - фабриката беше ........... олеле ква Фабрика - Хамбар , та това беше във МАКЕДОНИЯ и беше 2008 ........ пълнеха ЕЛФ , КАСТРОЛ , МОБИЛ , РЕПСОЛ и какво ли не във 4Лтр Туби АВТОМОБИЛНИ Масла  ;) маслата се доставяха от склада на ТЕXACO / HAVOLINE  :occasion1:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1417
  • Кара: изтребител
Re: Избор на масло?
« Отговор #28 -: май 29, 2020, 03:57:05 pm »
Най-известните масла са предпочитани за фалшифициране. Този вносител дали наистина знае какво внася? Миналата година ли беше, по-миналата ли, някъде в Русия или Украйна хванаха цяла "фабрика" за масла. Ментета естествено. Мисля, че имаше и Репсол.
Каква е гаранцията, че най известните Мотул, Кастрол и т.н. не са ментета по тая логика?
Сега се сещам, че когато взех мотора преди 2 години, смених и маслото в редуктора. Първоначално с някакво, не помня точно какво. Мотора, все едно му беше опъната ръчна спирачка, въобще не вървеше. Източих то и му сипах Репсол, нещата заспаха, даже бутилката оке ми седи с масло в нея.
Ако някой има конкретен довод, зако Репсола е кофти, нека сподели. Ако наистина е кофти, ще го изхвърля, бах го в маслото.
определено е най-скапаното масло,което съм сипвал(репсол) но не бързай да го изхвърляш.Ако вярваш че не е менте,просто го смени една идея по-рано и не вземай повече тоя евтин боклук.За мен лично репсол и мотул са две масла,които няма да сипя повече на мой мотор.

тая кава,не е ли с вариатор?
в смисъл,съединителя да не е в маслена баня?

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2866
Re: Избор на масло?
« Отговор #29 -: май 29, 2020, 08:16:29 pm »
Що не взе Приста?
Или Диона Супер?

Инса на индекс го докарват... между другото нафтата им бива. Отскоро съм с печка...

Неактивен yanko78

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 34
Re: Избор на масло?
« Отговор #30 -: май 29, 2020, 10:46:08 pm »
Пичове, аз не съм някое ойл гуру. Чувал съм е тази марка, гледал съм е по мотори, в цял свят присъства, най високия клас съм взел, аджеба, как така го определихте като най големия боклук? На вкус, мирис? Нали се сещате, че имидж се гради с години. Едва ли Репсол са решили да си направят харакири и от завчера, преди да си купя маслото, са решили да пуснат буклук. Айде малко по сериозно. Работата става малко българдка - един приятел на мой приятел му казал, че....
В крайна сметка, мотора е скутер и маслото дори няма да контактува със скоростите. Де да знам, колкото повече чета и се консултирам, по объркан ставам. Бухам то това масло и толкова. На предишната смяна, дори не съм се замислял какво е, звъннах в един магазин, дайте ми масло, маслен и въздушен филтър и толкоз. И М10Д да са ми дали, съм го турил в мотора.
Даже днес правих гражданска и гледам, че прегледа заминава, което е точно 2 години и 5к км. с първоначалната смяна, с незнайно и незапомнено от мен масло. На щеката е бистро и не е мръднало грам.

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1417
  • Кара: изтребител
Re: Избор на масло?
« Отговор #31 -: май 29, 2020, 11:38:21 pm »
Между другото е добре да го сменяш веднъж годишно или на изминат пробег.Което дойде първо.това и за коли и за мотори.

това двигателче най-вероятно и събира и малко като количество масло,та се сменя и по-често от на големите мотори.

аз те питах няколко пъти,дали съединителя ти е в маслото,защото разликата между маслата за коли и за мотори е в добавките за да не преплъзва съединителя при моторите.ако си е нормален скутер си му купувай масло като на колата,със сигурност е било по-добре от репсола.Викаш световно известна марка...ми тя според мен и не знае,що за масла влизат с нейното име на българския пазар.най-вероятно си ги кръщават някъде навън,не на местно ниво.Аз лично от БГ и кастрол не бих си купил,а навън само го хвалят.И консумативите на шампион избягвам,а и тях само ги хвалят навън.Ако пазара ни беше като в нормална държава,реално всяко едно масло ще ти е ок

Всичко това ти го пиша,без да имам идея точно от тоя скутер.може да е някаква изгъзица(не ми се вярва) и за това ти казах,да си провериш в Кавазаки.

И аз за най-високия клас репсол говоря

то и аз май сега се наиграх с един путолайн най-висок клас,но може и да бъркам,че тоя мотор не го познавам още,а другия ми резко остана без гуми и ме мотат вече 3 седмица.Като изкарам зверчето,ще си покаже бързо и ако не е ок...в кофата на момента

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2866
Re: Избор на масло?
« Отговор #32 -: май 30, 2020, 08:05:09 am »
Пичове, аз не съм някое ойл гуру. Чувал съм е тази марка, гледал съм е по мотори, в цял свят присъства, най високия клас съм взел, аджеба, как така го определихте като най големия боклук? На вкус, мирис? .

На база техническата спецификация, която обикновено човек чете и сравнява с други преди да купи маслото.

А ти какво имаш предвид под "най-високият клас"?
По цвят и мирис ли?
Така ли разбра, че старото ти масло е ок? По цвета???
Колко струва тоя Репсол и от кой гараж ти го продадоха?

Пояснявам: колкото е по-къдрава рекламата, толкова по-плешив е продуктът.
Демек: избягвай широко рекламирани масла, ОСОБЕНО за мотоциклети. Нишата е специфична и покрай сухото гори и мокрото. Повечето "известни" марки си бъркат бъркочите в отдалечени и мизерни "фабрики", без контрол на качеството и без РЕАЛНО стандартизирана партидност.
Ако говорим за СКУТЕР,  с вариатор, там маслото е автомобилно. Както ти каза Коко - първата цифричка е по-важна, тъй като най-големите простотии стават на студен двигател. Под студен се има предвид всичко под 40 градуса температура на маслото.

Има Репсоли специално за скутери. По данни са УАУ!!! Но на практика са ФУУУУ...
На хартия го докарват, но не и на практика. Справка - "корифеят" Мотул...
Още по-ясно казано: по темата с маслата имаме идеална представа (илюзия, теория...) и кървава действителност.
« Последна редакция: май 30, 2020, 08:34:00 am от Гошко »

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Избор на масло?
« Отговор #33 -: май 31, 2020, 07:09:27 pm »
Пичове, аз не съм някое ойл гуру. Чувал съм е тази марка, гледал съм е по мотори, в цял свят присъства, най високия клас съм взел, аджеба, как така го определихте като най големия боклук? На вкус, мирис? .

На база техническата спецификация, която обикновено човек чете и сравнява с други преди да купи маслото.

А ти какво имаш предвид под "най-високият клас"?
По цвят и мирис ли?
Така ли разбра, че старото ти масло е ок? По цвета???
Колко струва тоя Репсол и от кой гараж ти го продадоха?

Пояснявам: колкото е по-къдрава рекламата, толкова по-плешив е продуктът.
Демек: избягвай широко рекламирани масла, ОСОБЕНО за мотоциклети. Нишата е специфична и покрай сухото гори и мокрото. Повечето "известни" марки си бъркат бъркочите в отдалечени и мизерни "фабрики", без контрол на качеството и без РЕАЛНО стандартизирана партидност.
Ако говорим за СКУТЕР,  с вариатор, там маслото е автомобилно. Както ти каза Коко - първата цифричка е по-важна, тъй като най-големите простотии стават на студен двигател. Под студен се има предвид всичко под 40 градуса температура на маслото.

Има Репсоли специално за скутери. По данни са УАУ!!! Но на практика са ФУУУУ...
На хартия го докарват, но не и на практика. Справка - "корифеят" Мотул...
Още по-ясно казано: по темата с маслата имаме идеална представа (илюзия, теория...) и кървава действителност.


Ти що не спреш да ръсиш глупости???
Коя е тази известна марка , която си "бърка" "бъркоча" в мизерна фабрика , без контрол и без стандарт? Бил си във фабриката или си работил там?
И защо на скутера маслото му е автомобилно , а не мотоциклетно? Оборотите са същите , луфтовете , или какво? Викаш студен старт е когато маслото е под 40 градуса? Объркал си се с 40-50 градуса.
На базата опит със скутер , да правиш такива заключения за маслата си е направо смешно.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 822
  • Кара: Majesty 400
Re: Избор на масло?
« Отговор #34 -: май 31, 2020, 07:18:53 pm »
А пък аз мисля, че прекалено много се прехласвате, 10w40 мотоциклетно и това е, ама всеки сам си решава.
Валентин Андреев

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2866
Re: Избор на масло?
« Отговор #35 -: май 31, 2020, 08:09:14 pm »
Пичове, аз не съм някое ойл гуру. Чувал съм е тази марка, гледал съм е по мотори, в цял свят присъства, най високия клас съм взел, аджеба, как така го определихте като най големия боклук? На вкус, мирис? .

На база техническата спецификация, която обикновено човек чете и сравнява с други преди да купи маслото.

А ти какво имаш предвид под "най-високият клас"?
По цвят и мирис ли?
Така ли разбра, че старото ти масло е ок? По цвета???
Колко струва тоя Репсол и от кой гараж ти го продадоха?

Пояснявам: колкото е по-къдрава рекламата, толкова по-плешив е продуктът.
Демек: избягвай широко рекламирани масла, ОСОБЕНО за мотоциклети. Нишата е специфична и покрай сухото гори и мокрото. Повечето "известни" марки си бъркат бъркочите в отдалечени и мизерни "фабрики", без контрол на качеството и без РЕАЛНО стандартизирана партидност.
Ако говорим за СКУТЕР,  с вариатор, там маслото е автомобилно. Както ти каза Коко - първата цифричка е по-важна, тъй като най-големите простотии стават на студен двигател. Под студен се има предвид всичко под 40 градуса температура на маслото.

Има Репсоли специално за скутери. По данни са УАУ!!! Но на практика са ФУУУУ...
На хартия го докарват, но не и на практика. Справка - "корифеят" Мотул...
Още по-ясно казано: по темата с маслата имаме идеална представа (илюзия, теория...) и кървава действителност.


Ти що не спреш да ръсиш глупости???
Коя е тази известна марка , която си "бърка" "бъркоча" в мизерна фабрика , без контрол и без стандарт? Бил си във фабриката или си работил там?
И защо на скутера маслото му е автомобилно , а не мотоциклетно? Оборотите са същите , луфтовете , или какво? Викаш студен старт е когато маслото е под 40 градуса? Объркал си се с 40-50 градуса.
На базата опит със скутер , да правиш такива заключения за маслата си е направо смешно.

Веселине, досега бях търпелив и ти приемах нападките кротко.
Спри се и смегчи тона, защото не знам кви хонди с кви куфари къде си мислиш, че ще навираш, но търпението ми взе да се изчерпва!!!
Грубите изпълнения - другаде!
Когато не познаваш човека, който ругаеш, рискуваш да се издъниш сериозно.
В този раздел си мери приказките!

Скутерите нямат потопен в масло съединител и затова маслата за тях са като автомобилните.
Съединителите в маслена баня изискват съответният индекс масло. Иначе приплъзват.

Неактивен Veselin_YZE 750

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 282
Re: Избор на масло?
« Отговор #36 -: юни 01, 2020, 07:22:22 am »
Я не ме заплашвай , не ми се вживявай като модератор. Потопен в масло съединител няма , няма да ти обяснявам причините. При някои мотори ,малка част от съединителя е потопен в масло , при повечето не е така.  Вижда се колко ги разбираш съединителите и от останалото което си написал. Мотоциклетният двигател работи при три-четири пъти по-високи обороти от този на автомобила с който заобикаляш дупките по пътищата. Затова си има мотоциклетни масла , за мотоциклетни двигатели със "сух" или "мокър" съединител.
Разясни ни сега за "критичната" граница от 40 градуса на маслото , че там ми е най-смешно. И трябва да обясниш в коя мизерна фабрика за масла на известна марка си работил. Където всичко е бъркоч без контрол. Дано си работил в такава фабрика и имаш доказателства , че може да се наложи да даваш обяснения.

Неактивен Гошко

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2866
Re: Избор на масло?
« Отговор #37 -: юни 01, 2020, 07:49:20 am »
Я не ме заплашвай , не ми се вживявай като модератор. Потопен в масло съединител няма , няма да ти обяснявам причините. При някои мотори ,малка част от съединителя е потопен в масло , при повечето не е така.  Вижда се колко ги разбираш съединителите и от останалото което си написал. Мотоциклетният двигател работи при три-четири пъти по-високи обороти от този на автомобила с който заобикаляш дупките по пътищата. Затова си има мотоциклетни масла , за мотоциклетни двигатели със "сух" или "мокър" съединител.
Разясни ни сега за "критичната" граница от 40 градуса на маслото , че там ми е най-смешно. И трябва да обясниш в коя мизерна фабрика за масла на известна марка си работил. Където всичко е бъркоч без контрол. Дано си работил в такава фабрика и имаш доказателства , че може да се наложи да даваш обяснения  .

Следващият ти неадекватен пост ще бъде изтрит, както и заканите и грубостите от предишните.
В този раздел грубости не търпя. Или се съобразяваш с общия тон на добронамереност, или си персона нон-грата.
Обяснения НЕ давам.
При мен бабаитлъци НЕ минават.

Явно скоро ти не си давал обяснения, щом си позволяваш да ръсиш закани в публични платформи.
Казах ти го деликатно, но явно не разбираш - ВСЯКА ЗАКАНА, както и всичко написано в интернет остава и се индексира за вечни времена.
Този раздел НЕ Е и НЯМА да стане разграден двор.

За последен път апелирам да смегчиш тона.
« Последна редакция: юни 01, 2020, 08:00:16 am от Гошко »