... https://caralyze.bg/articles/byrza-diagnostika-na-benzinov-dvigatel-zapalitelnite-sveshti
Предишната ми кола по едно време взе да не работи като хората. Като позагрееше започваше да прекъсва, да гасне след като прескочи 2000 оборота... Иначе палеше чакмак. Моноинжекция с газова уредба. Газта с електронно управление. Проблемът обаче се появяваше и с двете горива. Компютър първо поколение, който в София май никой отдавна не чете. Свещите на 1-ви и 4-ти цилиндър бяха с електроди като на снимка номер 3. Преди това никога не са се различавали от тези на 2-ри и 3-ти цилиндър. Та вариантът за бедна смес не, че не беше възможен, но малко вероятен. Оказа се дефектирал датчик на коляновия вал. Смених го и колата си стана предишната. Така и я подарих.
Ако не бях сигурен във възможността за диагностика по състоянието на свещите, можеше да си ги сменям до безкрай без никакъв ефект.