.............. тоя моя проект е готов до ниво - пластмаси...... бояджията ши иде шамари след Арменското гости дето подготвям

Само искам да ви кажа , че ЧАСТИ за БМВ са в Пъти по евтини от Части за ЯПОНСКИ Мотори - визирам ОЕМ
При БМВ много е важно да не ти се налага да купуваш Периферия , осветление и пластмаси , че там боли много - щото нали са педали и всичко е ACERBIS що е пластмаса - верно много по-качествени са от всички други пластмасите им , ама трябва ли да даряваш бъбрек ?
Иначе Табло за S1000RR да го сравним с Табло за Кой да е ЯПОНСКИ Мотор от същия клас ..........

Обаче Мигач може ли да струва 180 лв ? а Фара ? и идваме до Най-скъпото в БМВ - РЕЗЕРВОАР и РАДИАТОР особено при S1000RR
РЕЗЕРВОАРА за S1000RR ако трябва да се купи Оборудван излиза по скъпо от ЧИСТО НОВ ДВИГАТЕЛ

Но ако визираме чисто стандартни Сервизни части които са масовката така да се каже:
Ангренаж за F800S/ST/GT/GS - верига три плъзгача , обтегач , едно зъбно колело - 480 лв

Ангренаж за S1000RR се състои от: Верига , 3 плъзгача , 3 зъбни колела и Обтегач + уплътнения - 650лв !!
Ангренаж за R1150/1100/850 - две + две гарнитури за главите и цилиндрите , две вериги , четири плъзгача и два нови обтегача - 780 лв.........
няма такава цена за такива части за ЯПОНСКИ Мотоциклет!!! Имайки в предвид , че при R серията живота на ангренажа е над 200 000 км...........
Съединителите струват от 90 до 150 лв и статистически изкарват от 160 000 до 350 000 км
Генератора ремонта му е точно толкова често като на всеки АВТОМОБИЛ и ремонта струва жълти стотинки.
НЯМА Верига..........

Имаш 3,7-4,0 литра Двигателно масло по избор на всеки 10 000 км
Имаш 1,1 литър 75W140 GL-5 масло веднъж на 50 000 км
Имаш 2 или 4 свещи веднъж на 50 000 км
Препоръчително е веднъж на всеки две години да се проверяват дроселните тела (някой не го правят и по 25 години)
Препоръчително е веднъж на две години да източваш маслото на предницата и да наливаш ново ( то дефакто не е баш предница)
Препоръчително е веднъж на две години да сменяш спирачна течност на моделите със АБС
До тук им е разхода за Обслужване и ремонт на скапаните R-ки

те за това ги кара цял свят - просто един катър - нито върви много , нито е мега светлинна разработка......... просто е много здрав , много надежден , невероятно балансиран и най-важното Дооооста евтин за поддръжка и експлоатация (Визирам моделите до 2013!!)
***** Сега съм в обследване и разучаване за написване на сценарият и откриване на главният герой за следващият филм - R1100GS Dakar anniversary edition искам да докопам един такъв и да си го направя на R1100GS Dakar enduro

** Осъзнавам , че както цял свят , явно и аз се разболявам от болестта на БОКСЕРА

Но никога не бих отказал една S-ка като на КИТАН да и наредя едни спойлери и на коляно на коляново