Автор Тема: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning  (Прочетена 37732 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4039
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: BMW & HD
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #40 -: април 04, 2021, 11:56:56 am »
 И така ......... първите произведени комплекти адаптери , вече са на лице:

 Този комплект е за филтър - K&N E-4450

 

 

 

 

 

 

 
 
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4039
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: BMW & HD
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #41 -: април 04, 2021, 12:30:52 pm »
 Toя проект тръгна пак по кофти наклона ................ пак се заиграх и се изръсих за какво ли не , ама нали е мега играчката:

 Стартер (от еВау със доставката до адрес излезе по евтино от колкото от известен доставчик на части със 40те% отстъпка.....  :violent:)
 Woospa Starter BMW R1100S 1,1 kw
 

 https://www.ebay.com/itm/Anlasser-Starter-BMW-R850-R1150-R1100-R1200-C-CL-S-RT-RS-R-GS-ABS-Motorrad/201894928760

 Бобина (поради факта , че я няма по нашите магазини се наложи да си я поръчам отвън)
 BERU HT Coil BMW ZS224/12 13 1 341 978
 

 https://www.ebay.com/itm/Ignition-Coil-HT-Beru-BMW-1100-R-GS-1994-2006-ZS224-12-13-1-341-978/203325206133?hash=item2f57206e75:g:nYgAAOSwp2dduTHO

 Кабели - отново се доверих на MAGNECOR и поради факта , че 8,5мм и 10мм използват една и съща технология и проводник със еднакво сечение
 "Magnecor's KV85 Competition (8.5mm) and R-100 Racing (10mm) Race Cables feature Magnecor's exclusive 2.5mm high capacity Metallic Inductance EMI Suppressed conductor consisting of stainless steel wire precisely wound at 200 turns per inch"
 MAGNECOR KV85 COMPETITION
 Ignition HT Leads BMW R1100S
 

 https://www.ebay.com/itm/Magnecor-KV85-Ignition-HT-Leads-BMW-R1100S-R1150GS-R1100RT-R1150R/131931587144?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 И единственото което остана да не съм сменил по тоя мотор целия е нова плочка със датчиците .......... та поръчах и нея:
 Bmw hall sensor R1100S R1150GS R RS RT 12117673277 & 12112306137
 

 https://www.ebay.com/itm/HALLGEBER-for-Bmw-hall-sensor-R1100S-R1150GS-R-RS-RT-12117673277-12112306137/123745303685?hash=item1ccfcb7c85:g:WHAAAOSwAmVcwAxb
 

 
« Последна редакция: април 05, 2021, 09:32:37 am от kokoVmaxa »
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Неактивен Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 270
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #42 -: април 05, 2021, 08:37:22 pm »
Няма да ти се продава накрая :)
Добрата новина за тебе е, че мотора си има пазарна стойност и това не са просто  разходи за х&йо&о здраве, а инвестиция. Като прибавим кефа, к’во му плащаш !
Дерзай, получава ти се!

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1424
  • Кара: изтребител
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #43 -: април 06, 2021, 12:10:06 pm »
И на мен ми направи впечатление това за цените на частите.
Миналата година на един приятел БМВто хвърли съединителя и викам,да проверя в БГ как са нещата.Там отстъпки 40% и цената пак беше по-солена отколкото в магазина до нас.Не ми се мислят обикновените хора дето си плащат пълната цена.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4039
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: BMW & HD
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #44 -: април 22, 2021, 07:17:39 am »
.............. тоя моя проект е готов до ниво - пластмаси...... бояджията ши иде шамари след Арменското гости дето подготвям  :occasion18:

 Само искам да ви кажа , че ЧАСТИ за БМВ са в Пъти по евтини от Части за ЯПОНСКИ Мотори - визирам ОЕМ
 При БМВ много е важно да не ти се налага да купуваш Периферия , осветление и пластмаси , че там боли много - щото нали са педали и всичко е ACERBIS що е пластмаса - верно много по-качествени са от всички други пластмасите им , ама трябва ли да даряваш бъбрек ?
 Иначе Табло за S1000RR да го сравним с Табло за Кой да е ЯПОНСКИ Мотор от същия клас ..........  :downtown:
 Обаче Мигач може ли да струва 180 лв ? а Фара ? и идваме до Най-скъпото в БМВ - РЕЗЕРВОАР и РАДИАТОР  особено при S1000RR
 РЕЗЕРВОАРА за S1000RR ако трябва да се купи Оборудван излиза по скъпо от ЧИСТО НОВ ДВИГАТЕЛ  :violent:
 Но ако визираме чисто стандартни Сервизни части които са масовката така да се каже:
 Ангренаж за F800S/ST/GT/GS - верига три плъзгача , обтегач , едно зъбно колело - 480 лв  :friends:
 Ангренаж за S1000RR се състои от: Верига , 3 плъзгача , 3 зъбни колела и Обтегач + уплътнения - 650лв !!
 Ангренаж за R1150/1100/850 - две + две гарнитури за главите и цилиндрите , две вериги , четири плъзгача и два нови обтегача - 780 лв.........
 няма такава цена за такива части за ЯПОНСКИ Мотоциклет!!!

 Имайки в предвид , че при R серията живота на ангренажа е над 200 000 км...........
 Съединителите струват от 90 до 150 лв и статистически изкарват от 160 000 до 350 000 км
 Генератора ремонта му е точно толкова често като на всеки АВТОМОБИЛ и ремонта струва жълти стотинки.
 НЯМА Верига..........  :friends:
 Имаш 3,7-4,0 литра Двигателно масло по избор на всеки 10 000 км  ;)
 Имаш 1,1 литър 75W140 GL-5 масло веднъж на 50 000 км 
 Имаш 2 или 4 свещи веднъж на 50 000 км
 Препоръчително е веднъж на всеки две години да се проверяват дроселните тела (някой не го правят и по 25 години)
 Препоръчително е веднъж на две години да източваш маслото на предницата и да наливаш ново ( то дефакто не е баш предница)
 Препоръчително е веднъж на две години да сменяш спирачна течност на моделите със АБС
 До тук им е разхода за Обслужване и ремонт на скапаните R-ки  :hello: :hello: те за това ги кара цял свят - просто един катър - нито върви много , нито е мега светлинна разработка......... просто е много здрав , много надежден , невероятно балансиран и най-важното Дооооста евтин за поддръжка и експлоатация (Визирам моделите до 2013!!)

 ***** Сега съм в обследване и разучаване за написване на сценарият и откриване на главният герой за следващият филм - R1100GS Dakar anniversary edition  искам да докопам един такъв и да си го направя на R1100GS Dakar enduro

 

 ** Осъзнавам , че както цял свят , явно и аз се разболявам от болестта на БОКСЕРА  :cheers: :cheers: :cheers:
 Но никога не бих отказал една S-ка като на КИТАН да и наредя едни спойлери и на коляно на коляново :)
« Последна редакция: април 22, 2021, 07:41:06 am от kokoVmaxa »
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4039
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: BMW & HD
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #45 -: април 19, 2023, 08:39:08 am »
 Един колега ме подсети ........ та да кача една снимка  ::)

My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Неактивен Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 270
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #46 -: април 20, 2023, 05:58:48 pm »
Красота, а красотата ще спаси света, както знаем!  ;)
Много добра работа !