............................... и Както един познат обича да казва: ДОРИ И КУЧИЯТ ГЪЗ ГО ОГРЯВА СЛЪНЦЕ ПОНЕ ВЕДНЪЖ!!
Най-после дойде времето да се похваля.
След като преди два месеца по случайност попаднах на Този мотор , последните две седмици преди 20.02.2021(УСПЯХ ДА ГО ВИДЯ НА ЖИВО) - прекарах във търсене , ровене , четене , проверки и последните няколко нощи във безсъние от мерак - "момчетата никога не порастват"
....... днес 20.02.2021 дойде момента да отида и да го видя на живо най-накрая (доживях го тоя момент , че бях се пре-навил , колкото повече четях , рових и научавах толкова повече го исках , само се молех/надявах , да не се окаже някакъв който е бил реден от донор , макар и да имаше съвпадения със това което мислех , че е де факто този екземпляр , нямаше как да съм сигурен докато не го видя на живо и да проверя всички отличителни белези така да се каже........ в продължение на две седмици и дългата Петъчна вечер(19.02.2021) прекарана в трескаво търсене , много четене(т'ва едно време хич не можех толкова да чета) проверка на източници и какво ли не , успях да събера пълното описание на модела и си отбелязах всички важни разлики........
Ето и описанието във което снощи успях да попълня всички липсващи и неясни до скоро детайли за този модел:
BMW R1100S Boxer Cup Prepped "BXP" / този модел е произвеждан само 2002-ра година /
*****събрана и систематизирана информация относно този вариант/серия на мотора от всички достъпни и възможни източници:
The Boxer Cup Prep "BXP" was a stripped down sport model compared to the standard: equipped with smaller alternator and race suspension by OHLINS , forged crankshaft , forged connecting rods and forged pistons , Laser full exhaust system , single spark plugs cylinder heads , no spoiler , no ABS with steel braided hoses , no heating grips , no central stand , blue anodized fork legs , no carbon fiber valve covers , with seat cowl , gear box with low 6th gear ratio and reduced top speed to 211 km/h("BCR" & 1100S - 224 km/h (139 mph) Top Speed) , the model is a more lightweight compare to the "BCR" and 1100S
486 pcs. produced in gray silver metallic in 2002
*** Оказа се , че трябвало да изчета 30 страници коментари форуми , да злоупотребя и изнудя приятели и партньори за да получа достоверна информация - за да разбера , че имало печатна грешка във уж обявените бройки и те не са само 4860 а те били са цели 486......... малка грешка от една 0.
Въпросният екземпляр е със скоростна кутия със сериен номер #369 = тоест това е 369-ият екземпляр

Състоянието на мотора не е завидно................... но Ако като цяло изключим , че:
- и двата OHLINS-a се нуждаят от подмяна на "главите" , ново зареждане и подмяна на селеновите им втулки , също така и двата дросела се нуждаят от капитален ремонт - подмяна на оси и втулки , слюдата също е за подмяна , предният калник е карбонов и е напукан целият от забравени вериги против кражба , шлаухите в които са кабелите и е облечена цялата инсталация е изгоряла изцяло от ХиТалинаското слънчице , има нужда от полиране на изпускателната система , трябва да се направи пълна ревизия на двигателя , преглед на всички електрически връзки , проверка и подмяна на всякакви гумени уплътнения...... , голяма част от болтчетата по мотора са за подмяна .........
НАЙ-Важното е , че ТОЗИ ЕКЗЕМПЛЯР Няма никакви тЮнинг изпълнения и е в Напълно оригинален вид - другото ще го върнем все някога в топ форма!!!