Автор Тема: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning  (Прочетена 3029 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8085
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #20 -: февруари 28, 2021, 09:14:39 pm »
Ммммм, да. Не знам дали са го патентовали, обаче БМВ използват уникален нюанс на синьото.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.


Неактивен Mit

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 224
  • Кара: Honda NC750 XD и Honda Sh 300i
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #21 -: февруари 28, 2021, 10:39:04 pm »
Този е съвършен. Много ми харесва

Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1363
  • Кара: изтребител
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #22 -: февруари 28, 2021, 11:12:34 pm »
Аз съм за разцветката 2004-2005

Виждал съм на живо и определено е мотор който те кара да си счупиш врата от заглеждане.Все едно си видял световно известна манекенка и се чудиш на късмета си

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #23 -: март 01, 2021, 09:01:29 am »
 Триколоре-то на BCR наистина е много красиво , но все още мисля да спазя - Разцветка/Година  :-\ :-\ :-\
 Така или инъче има мнооого време до момента с Боята - Пикасо каза - след месец  :SOS: :SOS:

 След обстойното разглобяване вече и със цялостен поглед над моторчето......
  Състоянието на мотора е добро в предвид 19-годишната му възраст ................... Ако като цяло изключим , че:
- и двата OHLINS-a се нуждаят от пълен ребилд подмяна на "главите" + подмяна на селенови втулки + О-пръстени , също така и двата дросела се нуждаят от пълен ребилд - подмяна на оси и втулки , слюдата също е за подмяна.......... , предният калник е карбонов и е напукан целият от забравени вериги против кражба .......... , Шлаухите в които са кабелите и е облечена цялата инсталация е изгоряла изцяло от иТалианското слънчице , има нужда от полиране на изпускателната система , трябва да се направи пълна ревизия на двигателя , преглед на всички електрически връзки , маркучите за бензина са приключили .............. абе има нужда от проверка и подмяна на вскякакви гумени уплътнения...... , голяма част от болчетата по мотора са за подмяна .........
  НАЙ-Важното е че ТОЗИ ЕКЗЕМПЛЯР Няма никакви Тунинг изпълнения и е в Напълно оригинален вид - другото ще го върнем в топ форма!!!
 
« Последна редакция: март 01, 2021, 10:27:13 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #24 -: март 01, 2021, 09:37:38 pm »
 Идаааат ..........
 първата пратка пристигна - Инжектори от R1200R със адаптори за R1100S-RS-RT-GS / R1150R-GS-RT............ :happybirthday: :occasion1:







« Последна редакция: март 01, 2021, 10:21:14 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic


Неактивен Mit

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 224
  • Кара: Honda NC750 XD и Honda Sh 300i
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #25 -: март 01, 2021, 10:34:28 pm »
Имаш стотина часа работа, whatsoever:), обаче за цвета пак да си кажа, трикольора е много спортен, грабва окото, то шареното привлича, обаче другото е stylish, chique , има стойност дългосрочно, синьото е супер специално а разпределението на комбинацията е шедьовър- от мен да знаете :)

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #26 -: март 02, 2021, 10:53:14 am »
 Аз също много харесвам РандиМамола разцветката ......... и все още ще мисля , защото пък и 2004 Трикольорето е много предизивкателна и открояваща се  :( :( :cheers:
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #27 -: март 03, 2021, 08:38:07 pm »
 След като най-после сандъкът с поръчаните части и масла за сервиза пристигна най-сетне от тая Швеция , няколко клиенти си получиха амортисьорите , ама докато бях на вълната - OHLINS на конвейер - и Бавареца намаза покрай тях  :cheers:

 Вече готови и в очакване:
 
« Последна редакция: март 06, 2021, 09:54:02 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен Mit

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 224
  • Кара: Honda NC750 XD и Honda Sh 300i
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #28 -: март 03, 2021, 09:35:20 pm »
Охооо, красавци!  Чистак, бърсак  :notworthy: кеф


Неактивен китан

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1363
  • Кара: изтребител
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #29 -: март 04, 2021, 10:39:10 am »
Аз също много харесвам РандиМамола разцветката ......... и все още ще мисля , защото пък и 2004 Трикольорето е много предизивкателна и открояваща се  :( :( :cheers:
Да си кажем истината ;D

Трикольора е по-хубав и по-ефектен,но се чудиш щото не отговаря на годината.

Аз не бих се зачудил и секунда,красивото си е красиво и предпочитам да ми радва окото.

При пистарките това не е от най-голяма важност,но се надявам някой ден да мога да обърна внимание и на тоя аспект.Демек да събера пари за една суперледжера последен модел



Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #30 -: март 04, 2021, 12:55:19 pm »
Аз също много харесвам РандиМамола разцветката ......... и все още ще мисля , защото пък и 2004 Трикольорето е много предизивкателна и открояваща се  :( :( :cheers:
Да си кажем истината ;D

Трикольора е по-хубав и по-ефектен,но се чудиш щото не отговаря на годината.

Аз не бих се зачудил и секунда,красивото си е красиво и предпочитам да ми радва окото.

При пистарките това не е от най-голяма важност,но се надявам някой ден да мога да обърна внимание и на тоя аспект.Демек да събера пари за една суперледжера последен модел
Абе принципно е така , ама ако имаш един Мерцедес Сребърна Стрела ..... и той има точно определена разцветка , ти ще го боядисаш ли зелен ? Или да речем Дукати Легера карбон - ще я боядисаш ли жълта........ ? Примерно това ми е дилемата , дадената разцветка ме кефи повече от другата , но не е исторически реална и адекватна - това е дилемата
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #31 -: март 04, 2021, 01:10:30 pm »
 Eто тук двете разцветки една до друга срещу друга и т.н.





 ......... но аз мисля че все пак ще се съобразя със историята на модела и разцветките в поколенията/годините..........

Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #32 -: март 04, 2021, 01:14:52 pm »
  :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

 Ето снимки на едно Нормално и обикновенно 1100S боядисано много добре във разцветката на BCR 2002  :
   ********* Код на синият цвят: BMW San Marino Blau Metallic B51























« Последна редакция: март 05, 2021, 08:33:37 am от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #33 -: март 04, 2021, 02:31:49 pm »
 Я Малко и история пак:

After canceling the factory sponsored rallye racing program, BMW created and dominated the Boxer Cup (well there only were BMW's racing).
This series features R1100S bikes with former world champions racing against each other.
On display at Seefeld were Kevin Schwantz's and Randy Mamola's bikes.

Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #34 -: март 05, 2021, 07:53:32 pm »
 "Throttle body Kit repair" и той дойде вече


 след бързо оглеждане и замерване - врътнахме едно дорниче на стругчето





 и после с малко мамата и "когато всички възможности са изчерпани прочети упътването" събрах новичките втулки , оси и т.н. и вече имаме нови дроселчета!
.......... и казахме - Сбогом тропащ боксер - добрe дошъл мъркащ боксер.....





 малко други чисто нови гумени елементи от BMW



и воала:



 ............. а това полетя в коша:

« Последна редакция: март 06, 2021, 09:58:22 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #35 -: март 05, 2021, 08:03:20 pm »
и това дойдеееееееее

 ;D ;D ;D ;D


 а като си помисля че с тия неща тоя мотор работеше перфектно.........
  :notworthy: :notworthy: :notworthy:



 Ама новия набор вече е готов да смени тия остарели уволнявки  ;D



 Шангата е тук и тя:



 но работим и над друга - регулируема щанга , която очаквам скоро да е готова(подобна на тази от снимката но със някой подобрения).

« Последна редакция: март 06, 2021, 10:05:59 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #36 -: март 07, 2021, 03:04:22 pm »
 попаднах и на нещо много интересно и де факто срещам за пръв път при BMW ......
 ....... този мотор е пряка конкуренция на YAMAHA FZR1000 - във категорията:

  "Допустим разход на масло - 1л / 1000км"    :friends: :violent:





 а това се оказва че е в следствие на допълнителният кръг маслено охлаждане на изпускателният порт и изпускателните клапани (това е много хубаво по принцип) което загрява ужасно много маслото
 

 Което се оказва е и причината за наличието и на този стикер:
« Последна редакция: март 07, 2021, 03:10:38 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #37 -: март 07, 2021, 03:48:33 pm »
 Статия.....
https://www.motorcycle.com/manufacturer/project-bmw-r1100s-14940.html

 Поради факта , че ми наближава момента да обслужвам и другото ми моторче......... днес се замислих усилено над така наречените Диференциални масла......
 Та по сервизна програма ми дават това:
  R1200R - 75W90 GL-5 , но е по добре да се ползва 75W140 GL-5 LS
  R1100S - SAE 90 GL-5 LS
Та ми изникна мисълта дали не мога  SAE 90 GL-5  да го заменя със 75W140 GL-5
 и ми се наложи да проведа бързо социологическо проучване от което е видно че отново някаква брилянтна идея ме е осенила.......

 Castrol Axle EPX 90 GL-5 LS = 195,0 cSt 40'C / 17,4 cSt 100'C
 Castrol Syntrax Limited Slip 75W-90 = 104,0 cSt 40'C / 14,6 cSt 100'C
 Castrol Transmax Axle 75W-90 = 101,0 cSt 40'C / 15,4 cSt 100'C
 Castrol MTX75W-140GL5 = 182,2 cSt 40'C / 24,99 cSt 100'C
 Rаvenol SLS 75W-140 GL 5 LS = 165,0 cSt 40'C / 25,4 cSt 100'C (на хартия това е тоталният победител)

 И всичко се свежда до това само да преценя и избера:
  24,99 cSt at 100'C *VS* 25,4 cSt at 100'C
  182,2 cSt at 40'C *VS* 165,0 cSt at 40'C
(то не че не е ясно кое ще избера)

 Castrol MTX75W-140GL5 - Това ще да налея за този сезон в дифовете и на трите БеМеВеТа :)
 *** Който има да каже нещо сега е момента или да замълчи за винаги.........🤣😂🤣😂🤣😂
« Последна редакция: март 08, 2021, 11:39:53 am от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #38 -: март 30, 2021, 09:10:17 am »
Maлко време остана , и си обслужих мотора - R1200R , обаче източих маслото във чист съд да видя на какво дередже е - около 7800км SHELL ADVANCE ULTRA 4T , доказано добро , изтече не много потъмняло(има още място за сажди и кюмюр) и си викам я Аз да го сипя за промивка в двигателя на 1100-то , все пак е иТаланску и нали се сещаш ко е вътре най-вероятно  :grin:
 Та така , след което се започна със смяна и промивки - първо масло(дето купих мотора някакво вътре в двигателя незнайно какво и на какъв пробег и възраст.......) от BXP-то изтече все едно от някое CDI беше ........ викам , е ся тъкмо браво на мене една промивка с масълцето от 1200 още и го сипвам.......... закачам диагностиката и 2 дена по 4-ри загрявания точно до 100'С след което обаче гледам прозорчето , абе потъмня доста..................... и колкото и да съм против промиващите добавки , взех решение да сложа и една PowerMax почистваща добавка , така не съм се притеснявал да наливам нещо от както за пръв път на 6г си наливах първата ракия скрит зад къщата в село  :smile: :-) :-) :-)
 

 Та поработи 10 мин със добавката след като беше загрял , ръката ми стои на ключа ако чуя и най-малък шум и викам гася ......... нямаше грижи след 10 мин изгасих мотора и го източих........ отново нещо като 5W30 масло от HDi  :( Викам - те тва е , кот такова писна ми , новото масло ще го измие , така или инъче я му направя 2000км на тоя мотор тоя сезон я не , и викам - време е да наливам новото........... , завивам си пробката , слагам нов филтър МAHLE ОС91 пълня си го с масло както е по дебелите книги (беше с оригинален на БМВ мотора държа да отбележа) и наливам първия литър 10W60 Ester , е да де ама идва колегата и ми вика  - е добре Бе , толко си играеш с тоя мотор , всичкото го пипна където никой няма да му дойде на ума , колко време старание и труд .......... Ама кажи ми верно ли няма да свалиш масления радиатор да го измиеш - представяш ли си ква е мизерия.. толкова немърливо отношение към чистотата на собственият ти мотор - обущарска ти работа  :o и Аз ко да правя , 'щот ме удари у чувствата и мЪ засегна яката , ем свалих го радиатора .......... и  :( :( :(
 1л Газ + малко Толуол


 и ти да видиш


 тва прилича ли на първата снимка  :o :(




 Новото ......... новото е RAVENOL  :o
 
 1 литър:


 
 и

 3 литра:



 и после и Демпфера му разпилях да го направя и него новичък
 

 не че няма един чисто нов Матрис подготвен
 

 Обаче някак си все повече ми се иска да запазя всичко в 100% оригинален вид , а и този оригинален демпфер , не знам коя е фирмата която го е правила тогава , но е много хитро направен , и когато го мърдаш бавно - все едно е празен , когато обаче мръднеш рязко направо се "заварява" , вътре има двупосочен клапан със стоп и байпасни връзки през клапани за маслото , определено съм възхитен от Немската технология в края на 90те  :)

 **** Тоя RAVENOL прекалено много суперлативи , има три нива на защита от копиране на всяко ШИШЕ и викам хайде да го пробвам , пък ако става , после вече ще го предложим и на клиентите на сервиза , а и е Единствената марка която разполага с няколко варианта на този вискозитет , като при това има най-висока стойност на Вискозитета при 100'С от всички които проверих , а те бяха определено много (на финала бяха Путолайн и Равенол това са двата топ продукта в 10в60 гамата) но само РАВЕНОЛ предлагат СЪСТЕЗАТЕЛНО Масло със Волфрам и Молибден , което се смесва на 100% със Другият им 10в60 естерен продукт от където последва и победа по точки за RAVENOL в този случай  :o




« Последна редакция: март 30, 2021, 12:48:59 pm от kokoVmaxa »
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3971
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: мотор със четири свещи
Re: BMW R1100S Boxer Cup Prepped #369 - Restoration&Tuning
« Отговор #39 -: март 30, 2021, 12:44:00 pm »
 Неща направени по мотора са доста , ама не остава време да ги качвам - Работа много , че всичко се извършва и помежду клиентските моторчета и те така.......... айде на темата

 Тоя модел има една слабост , горните два захвата на "магарето" се пукат ........ моят едното е направено от някого преди , на другото има обаче малка пукнатина и се оказа , че за да е както трябва , трябва да се свали този елемент......и отлетя за бай Цецо 
 - От където викам , ами така и така , ще се сваля , поне да е фулл фреш всичко и айде един нов диск на съединителя да пусна , хем да проверя в какво състояние са Шлиците на валовете , че има доста дето се оплакват , като навъртят едни 250-350 000км ............... но се оказа , че оригиналният SACS от 6,5мм е останал малко над 6,1мм при сервизен лимит 4,5мм  а съединителите без проблем изкарвали по 150-200 000 км , новото TRW по данни трябваше уж да е 6,5 .......а той показа 6,8мм което не е зле  :o :grin: .............. та може и да се окаже , че тоя мотор да излезе на реални 72 000 км дето ги пише на километража му въпреки че аз бях убеден , че километража е врътнат едни бързи -50К (по-надолу на снимките ще се види защо вече съм склонен да приема , че може и да е на реални километри)

 

 

 

 

 

 

 

 

 Кутията взе един бърз душ и изглежда като млада мома и има още много време преди да създаде каквито и да е проблеми  :grin: :)
 
 

 

 и маховика едно измиване:
 
 

 .............. новия съединител: вътре вътре - вътре целия на сухо да скърца  :-) :-) :-) :-) и кутията да го пази да не избега

 

 Изходящият вал на кутията и там нещата са перфектни(което също много ме зарадва)

 
 
 

 когато разглобявах също се видя , че мотора е със оригиналната си грес и естествено поради факта , че  там само тази грес върши работа , отново си му поставяме от нея  :grin:

 

 

 Такаа.............. филтърчето за въздуха което проектирахме(крадена идея) вече е готово , а от ляво е Оригиналният K&N за модела......
 
 

 

 

 и така и така разглобихме повечко , викам айде и малко някой други неща да почистим
 
 

 

 

 и те тоя филтър дето е наврян на мама си викам я и него:

 

 

 

  Другата малка добавка същевременно пристигна ECU Chip - Stage 10 и я набодахме:

 

 
Гаражът e вече подреден:
 R1200R'09 for Тоuring 748R '02 Race Track bike BMW K75'86Caffe CB500Four K1'71Classic