Здравейте, Имам следния проблем с мотора след запалване при достигане на оптимална температура на работа на двигателя започва да прекъсва (преде) това се случваше след като не се пали мотора повече от седмица и му тряваха 50км на тормоз за да изглади работата си но след миналия сезон като го изкарах дори ми загасна на едно кръстовище и ми падна акумулатора от въртене. А на студено си запали и пак при достигането на температура започва да гъргави.. се1 не реди всички цилиндри. имам го на видео запис как звучи преди достигането на температура и малко преди 2ра чертичка се започва пак.. и след по малко от минута вече е на втора черта на таблото.
(Сменени Свещи,Датчик температурен,Дюзите проверени безупречни.) Дали може да играе роля някой датчин на валовете се чудя? или нещо свързано с горивото или тоците?