Автор Тема: Honda CBF 600S задържа оборотите след форсиране  (Прочетена 950 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kalinaki

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
  • Кара: Honda XLV 650 Transalp, Honda CBF 600S
Здравейте колеги. Мотора е 2008 инжекцион. Преди няколко дни съвсем, случайно ми направи впечатление това странно поведение в оборотите. Когато форсирам двигателя оборотите не пада веднага до 1300 а за 2...3 секунди се задържат на 1500 и след това падат до нормалните. Пробвах и в движение при 100...120 отпускам газта и стискам съединителя и пак така...първо задържат за кратко на 1500 и след това падат. Интересно е че не го прави постоянно. Мотора върви прекрасно и не съм усетил никакви други аномалии, нито от към поведение на пътя нито от към разход. Само да отбележа, че в средата на август направих едно трипче до Украйна и преди да тръгна, мотора беше напълно сервизиран...почистване на инжектори, почистване и синхронизиране на вакуума на дроселите, ново масло и филтър и т.н Не ми пречи фа си го карам и така, но сега просто ме дразни. Ако някой има идея за какво иде реч нека да сподели. Благодаря предварително. Споделям едно клипче на проблема. Дано стане ясно какво имам предвид
  https://youtu.be/dVaOyU0fmi8
« Последна редакция: ноември 09, 2021, 06:32:12 am от kalinaki »

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8270
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Honda CBF 600S задържа оборотите след форсиране
« Отговор #1 -: ноември 09, 2021, 09:20:05 am »
Чета из обявите в последно време и не намирам мотор, който да не е "напълно сервизиран". Изброяват се смяна на масла, на спирачни течности, на лагери на предницата, почистване на карбове и инжектори, смяна на вериги и зъбни колела, на течности в коловете, на ангренажни вериги дори...
Ама никой не пише ревизирал ли е хлабините на клапаните и ако не са в били в норма, да ги е вкарал в такава. А на повечето мотори им дават интервал за проверка и евентуален реглаж от 4000 - 6000 до към 8000 км пробег. Това за повечето мотори у нас означава поне веднъж годишно. Ако не се прави, се започва с игра на оборотте, после се увеличава разходът, пада мощността...

Засягам темата, защото и аз се отнесох малко немарливо с това изискване и сега двигателят ми е на тезгяха.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен kalinaki

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 9
  • Кара: Honda XLV 650 Transalp, Honda CBF 600S
Re: Honda CBF 600S задържа оборотите след форсиране
« Отговор #2 -: ноември 09, 2021, 12:54:07 pm »
 Всъщност и това е направено. Въпреки, че двигателя е с хидрокомпенсатори,настоях за проверка на хлабините, но там всичко е наред. Разбира се не изключвам напълно такъв вариянт, но все си мисля, че тоя двигател трябва да е поне на 100 к за да е за ремонт на компенсаторите.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8270
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Honda CBF 600S задържа оборотите след форсиране
« Отговор #3 -: ноември 09, 2021, 01:38:45 pm »
Те у нас всички мотори са на по 25 - 30 000 км.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4020
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Honda CBF 600S задържа оборотите след форсиране
« Отговор #4 -: ноември 10, 2021, 08:30:44 am »
..... как и кой замери "Хидравлиците" на този двигател и на каква хлабина са оставени  :-\ :-\
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71