Автор Тема: Проблем със палене  (Прочетена 2888 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4020
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #20 -: май 13, 2022, 09:22:46 am »
 Аз като ценител на БИРА и то КАЧЕСТВЕНА - ПРИНЦИПНО ПИЯ САМО БЕЛГИЙСКА БИРА и най вече: TONGERLO , LEFE , TRAPIST......... но Няма как да не призная че Педалите от ТУБОРГ осъзнаха , че неможе да съсипваш нещо добро и върнаха производството на Малкото ШУМЕНСКО във ШУМЕНСКИЯ Пивовар + Новото ШУМЕНСКО 100% Малц - а това вече е защото осъзнаха , че БИРА СЕ ПРАВИ ОТ ЕЧЕМИК а не ОТ ЦАРЕВИЦА както го правят тия от КАМЕНИЦА и осраха ВСИЧКИ Хубави БИРИ в България  ;)
 Та единственото което мислиш че е хубаво в тоя Пивовар - той е на 8-9 км от мен = АСТИКА (единственият завод на КАМЕНИЦА вече) е БУРГАСКО за момента , защото те пък разбраха , че всичките им бири са компрометирани заради Царевичният Грис  :violent:

 Та ако си ценител на Хубавата бира в България има няколко хубави Бири като - Шуменско Малко(Дупенце - по ново му Бомбичка или както го намислиха) Шуменско 100% Малц , Хайнекен и новото производство на италианската МОРЕТИ ......също така приемливи на вкус са КАМЕНИЦОПРОИЗВОДНИТЕ - Бургаско и Малката бутилка - СТЕЛА Артоа всичко друго което излиза от АСТИКА е пълен боклук - все пак не забравяй , че бира се прави със Изворна или Каптажна Планинска вода а не със Сондажна Вода от Узунджовското поле  ;)

 Относно щеките - поинтересувай се защото си в огромна заблуда - без значение наклон или не = щеката само се пъха

 Относно сезона - всички знаят къде съм , хладилника винаги ми е зареден само със КАЧЕСТВЕНА БИРА поне три различни Марки и изстудена до идеална температура!
 Ако ти трабвя жокер за локация - https://g.page/RBTCustom?share
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8266
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със палене
« Отговор #21 -: май 13, 2022, 09:40:31 am »
За щеките е така. Аз по принцип изправям "пистарката" когато меря, по аналогия с голямото желязо, което трябва да е вдигнато на централната стойка. В изправено положение показва действителното количество масло. Ако не забравя, ще проверя колко ще покаже, когато е подпряна на страничната стойка, за да приключим дебата. Но едва ли ще има осезаема разлика, защото все пак щеката е в горния край на картера, където нивото на маслото няма къде да мърда.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2822
Re: Проблем със палене
« Отговор #22 -: май 13, 2022, 01:32:58 pm »
Мисля, че не ставаше дума за странична стойка, а за положение "на две гуми".

На странична стойка е безсмислено да се мери и дори да се коментира. На някои мотори има изрично изискване меренето да става на централна стойка, а на други "на равно място и изправен мотор".

На последния ми мотор е второто. Пише го в менюъла. Причината е, че централната стойка е опция и не се предлага заводски.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8266
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със палене
« Отговор #23 -: май 13, 2022, 02:55:19 pm »
Аз ще го пробвам заради Панчо, че досега не ми се е налагало да го меря килнат на една страна ;)
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2903
Re: Проблем със палене
« Отговор #24 -: май 13, 2022, 04:34:37 pm »
Ивчо, въобще не си прочел внимателно това което съм написал....и от там и си се оплел ама много....."килнат" на една страна ( мотора) няма никакъв смисъл да мериш.....няма да покаже ...вярно!

Това което аз твърдя е, че когато щеката е под наклон ( щеката вътре в двигателя ) ...щеката не мотора ...
.. Мери ли се масло - мотора е прав и на равно.
Другото го "бистрим" в момента

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2903
Re: Проблем със палене
« Отговор #25 -: май 13, 2022, 04:39:15 pm »
От смукач, минахме на щеки, от там на бира....
...И от там сме на пачи крак ( странична стойка ).
Както и да е...форумната активност се върна.

Неактивен madbatt

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 20
  • Кара: К'вото падне
Re: Проблем със палене
« Отговор #26 -: май 14, 2022, 06:25:12 am »
Пропуснахте гумите  :violent: и че CBRите, на една предна сменят три Дзадни!!!

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4020
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #27 -: май 14, 2022, 07:38:22 am »
От смукач, минахме на щеки, от там на бира....
...И от там сме на пачи крак ( странична стойка ).
Както и да е...форумната активност се върна.
Аз ся немоа разбера Бирата кво пречи на щеката ? и на 2 бири дори съм мерил масло и не ми е пречило  :cheers:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2903
Re: Проблем със палене
« Отговор #28 -: май 14, 2022, 08:30:27 am »
 В една скандинавска държава където пребивавах една кратка командировка, не можах да купя хубава бира от магазин. Само по ресторантите я има. Не и помня породата (марка и модел), помня само, че не се продава масово, само в елитната кръчма на брега на фиорда!
Масовата им е много по-лоша от всяка наша бира.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2903
Re: Проблем със палене
« Отговор #29 -: май 14, 2022, 08:37:59 am »
 :) :) :)monster18 да не би тоя скутер да има и прозорче за маслото с мин. и макс.  :) :) :)

Неактивен willow75bg

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
Re: Проблем със палене
« Отговор #30 -: май 16, 2022, 10:04:00 am »
В ръководството на  Триумф Тигър  1050-2008г изрично пише,че измерването става след като завиеш щеката.
И аз не вярвах и го четох сто пъти,но явно има изключения.
Bandit 1200

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2903
Re: Проблем със палене
« Отговор #31 -: май 16, 2022, 06:33:49 pm »
На някой се мери точно така.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4020
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #32 -: май 16, 2022, 10:37:35 pm »
В ръководството на  Триумф Тигър  1050-2008г изрично пише,че измерването става след като завиеш щеката.
И аз не вярвах и го четох сто пъти,но явно има изключения.
  Според Сервиз Мануала - не се завива........

 

 PUSHED Fully home ......or..... Screw the dipstick fully ?!?! Някой Някъде  :-\ ?

 НО Пък - Според Юзър мануала е - the filler plug/dipstick has been fullyscrewed
  :SOS: :SOS: :SOS:

 А Когато имаш MOTODATA (Аз като един наивник платих 4500 преди 12 години и продължавам по още 430 всяка година от тогава насам.........) - установяваш , че като налееш зададеното количество и нещата си идват на место точно когато  щеката е................ ПОТОПЕНА

  няма да коментирам повече  ;) :bravisimost:
« Последна редакция: май 16, 2022, 10:41:34 pm от kokoVmaxa »
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 893
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: Проблем със палене
« Отговор #33 -: май 17, 2022, 08:58:04 am »
Цитат
  Според Сервиз Мануала - не се завива........

На снимката, която е прикачена пише:
Изгаси двигателя. Почисти около щеката преди да я извадиш. Отвий щеката и я забърши. След това "...screwing it fully home."
За мен, това означава, че нивото се мери при навита щека.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4020
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #34 -: май 17, 2022, 01:14:27 pm »
Цитат
  Според Сервиз Мануала - не се завива........

На снимката, която е прикачена пише:
Изгаси двигателя. Почисти около щеката преди да я извадиш. Отвий щеката и я забърши. След това "...screwing it fully home."
За мен, това означава, че нивото се мери при навита щека.
И От доле има забележка..........
 Слава богу , вече не правят такива постоянни недоразумения от как имат нов мениджмънт и нещата осезаемо се подобриха + Вклютително и мануалите и техническата информация
 При Триумф е много важно да четеш Забележките - в началото на всяко от старите ръководства има легенда в която пише следвайте инструкциите , ако има забележки приложете тях , ако има внимание - да се изпълнява само от квалифициран механик......... и те така на сетне

 Относно завиването и развиването на щеката на всеки курс на който съм ходил всеки път е имало едно точно ясно чисто и просто уточнение - Щеките винаги само се потапят - Щеката не се завива защото докато се изпълнявате тази манипулация маслото се разплисква и никога няма да имате точно измерване , поради тази причина всеки производител изпълнява общо приетия ред при измерване на ниво със щека то тя да се потапя без допълнителни манипулации за по точно измерване...........
 отиваме на ЗАБЕЛЕЖКАТА в Сервизния каталог където пише: ЗА НАЙ-ТОЧНО ИЗМЕРВАНЕ - НАТИСНЕТЕ ЩЕКАТА ДО ДОЛО ..................
 и те так де ама всеки има право да си кара мотора без МАСЛО (слава богу аз не съм сред вас  ;D ;D ;) :bravisimost: )
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 893
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: Проблем със палене
« Отговор #35 -: май 17, 2022, 03:31:06 pm »
@Koko,
Няма никакви намерения да споря или да се правя на знаещ. Още повече с човек, на който това му е работата.

Аз само коментирам снимката, която си прикачил. Като каза виж забележката, хвърлих втори поглед.
Та забелжката казва щеката да бъде "бутната", а не завита. Доста объркващо.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8266
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със палене
« Отговор #36 -: май 22, 2022, 10:10:33 pm »
Ами някой чул - недочул е написал нещо, редакторът на книжката си е бъркал в носа и те ви го разултата. Завий, не завивай...
Ако някой има съмнения за Триумфа си, нека при следващата смяна на маслото да направи като мен - сипва предписаното количество масло, пали двигателя, за да го прекара през филтъра, гаси, изчаква малко и мери с отвита и завита щека. То ще си покаже ясно как се мери и кой от текстовете в ръководството трябва да се следва.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.