.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Проблем със палене  (Прочетена 6190 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

monster18

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
  • Кара: kawazaki ER500
Проблем със палене
« -: май 03, 2022, 05:28:27 pm »

Здравейте колеги от скоро карам сузуки бъргман 250 карбуратор когато мотора е стоял 1 ден примерно пали много трудно докато не започне да върти мудно и акумулатора падне включвам зарядното паля пак запалва за момент и изгасва после пак и така докато захапе за форсиране и дума да не става не дава да го бутна и  гасене щом поработи малко след тези премеждия мотора става пушка върви перфектно без забележка когато загрее си пали без проблем къде да търся причината смукач ,акумулатор или кое ще съм ви благодарен ако ми помогнете
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #1 -: май 03, 2022, 05:55:22 pm »

 Започни от към бензин.
Смяна на филтъра ( ако има ), почистване на карбуратор. И въобще провери как стоят нещата на "пътя на бензина".
Доколкото схванах, прави го като е престоял един ден и като запали и загрее си върви, но все пак изчисти всичко което може, по пътя на бензина. Също погледни как е и въздушния филтър.
Може да пробваш да запалиш и без филтър, само за проба.
« Последна редакция: май 03, 2022, 06:00:03 pm от Pancho77 »
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #2 -: май 03, 2022, 05:58:39 pm »

Не пречи и акумолатора да е "тръгнал да отива", но не е това основното ( понеже едно от предположенията ти е акумолатор).
Активен

monster18

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
  • Кара: kawazaki ER500
Re: Проблем със палене
« Отговор #3 -: май 03, 2022, 06:58:44 pm »

За бензинов филтър не съм сигурен но мисля че няма а въздушния до колкото знам от собственика е някакъв спортен който влиза във кутията на оригиналния филтър.Иначе да основния проблем е при първоначалното палене при напълно студен мотор престоял часове !
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8432
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Проблем със палене
« Отговор #4 -: май 03, 2022, 07:30:49 pm »

Ами виж дали жилото на смукача задейства действително механизмите. Защото ако е откачено в другия край, ще пали трудно. Както го описваш.

П.П.
Ако има проблем по пътя на бензина, няма да работи добре и когато е загрял.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #5 -: май 03, 2022, 08:06:55 pm »

Смукача се чувства когато е откачен, но не пречи да го провериш!
Активен

monster18

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
  • Кара: kawazaki ER500
Re: Проблем със палене
« Отговор #6 -: май 03, 2022, 08:09:34 pm »

При мен смукача е електронен дори поръчах нов утре го чакам да дойде  така ме посъветва един приятел и реших да го послушам
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #7 -: май 04, 2022, 11:56:27 am »

Може от там да излезе заека!
Филтъра как е?
Въздушния.


Активен

monster18

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
  • Кара: kawazaki ER500
Re: Проблем със палене
« Отговор #8 -: май 10, 2022, 01:29:45 pm »

Здравейте колеги извинявам се за забавянето смукача е сменен със нов и проблема се реши сега мотора пали със чукването ако ще и 10 дена да е седял няма проблеми дано вече нямам ремонти а само бензин и газ благодаря ви за помощта и съветите
Активен

monster18

  • Jr. Member
  • **
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
  • Кара: kawazaki ER500
Re: Проблем със палене
« Отговор #9 -: май 10, 2022, 01:31:38 pm »

И едно последно питане понеже има различни мнения как точно да гледам нивото на маслото да навивам ли щеката или като я развия само да я натопя и да я извадя
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #10 -: май 10, 2022, 05:27:46 pm »

 Навивай!
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8432
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Проблем със палене
« Отговор #11 -: май 10, 2022, 07:10:47 pm »

На Хонда ЦБР 125 след развиване и забърсване, щеката само се потапя. При твоето Сузуки не знам как е, но едва ли е по-различно. За всеки случай си намери ръководство, ако нямаш и виж какво пише вътре.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #12 -: май 11, 2022, 06:30:18 pm »

Това по мануал ли?
Два санта масло за пистарката няма да извадят душата ама все пак е добре да е според препоръките на производителя.

Да не би по мануал да са го дали така понеже принципно CBR ите много ги карат на задна гума.



 

« Последна редакция: май 11, 2022, 06:33:42 pm от Pancho77 »
Активен

Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2900
Re: Проблем със палене
« Отговор #13 -: май 12, 2022, 07:49:44 am »

Навивай!

Маслото ВИНАГИ се мери с отвита щека! Досега не съм видял мотор/мотопед/генератор/водна помпа... etc., на които в упътването да пише, че се мери с навита щека.
Може и да има, но на мен не ми се е случвало.
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Активен Активен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Проблем със палене
« Отговор #14 -: май 12, 2022, 08:10:31 am »

 Щека само се ПЪХА до където влезе - НИКОГА НЕ СЕ ЗАВИВА/НАВИВА  ;)

 Има много мотори и марки при които условията за измерване са различни на БМВ маслото винаги се мери след напълно загрял двигател и винаги на ЦЕНТРАЛНА Стойка , но винаги Щеката СМО СЕ ПОТАПЯ !!

 Ако на SC59 завиеш щеката за мерене маслото ще е със 1л по малко  резбата и е дълга около 20мм................... ;)
 на F800S/ST/GT/GS ако мотора е на колела и завиеш щеката ще ти покаже че е на МАХ още на 1,9 лтр а той е с обем 3,00 лтр
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8432
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Проблем със палене
« Отговор #15 -: май 12, 2022, 09:51:52 am »

Това по мануал ли?


Да. Оригиналната сервизна книжка, която е на няколко езика и върви с мотора.

Пистарка е образно казано за тази цикалка, но поне на спойлери го докарва ^-^

Но за маслото е проверено многократно. Няма как да се сбърка. Двигателят събира точно 1 литър масло, ако не се отваря, а само се сменя олиото. Източвам старото, като вземам всички мерки да излезе колкото може повече. С други думи му вдигам задницата на ръце, за да се оттече през пробката това, което не изтича, ако стои на колелата. Няма централна стойка. Та след всичкия фитнес покрай източването на старото масло, наливам 1 литър и щеката без да се завива показва пълно.
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #16 -: май 12, 2022, 11:42:13 am »



 Не знам на 125 кубиковите бегачки как е...може би сте прави, и най- вероятно сте.


Мотор на който щеката е под наклон се мери със завиване. Имах преди четвърт век пак хонда и пак 125, не CBR. .... И тогава инфото беше трудно за намиране и когато с триста зора намерих мануал, си мерех така. Може и да е била изключение понеже като е силно наклонена щеката и тогава грешката при незавита ще е много голяма
Активен

kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Активен Активен
  • Публикации: 4039
  • Кара: BMW & HD
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
Re: Проблем със палене
« Отговор #17 -: май 12, 2022, 03:15:45 pm »



 Не знам на 125 кубиковите бегачки как е...може би сте прави, и най- вероятно сте.


Мотор на който щеката е под наклон се мери със завиване. Имах преди четвърт век пак хонда и пак 125, не CBR. .... И тогава инфото беше трудно за намиране и когато с триста зора намерих мануал, си мерех така. Може и да е била изключение понеже като е силно наклонена щеката и тогава грешката при незавита ще е много голяма

 САМО ДА ТИ КАЖА - НЕ ГОВОРИ ГЛУПОСТИ  ;)
 НЯМА ИЗМЕРВАНЕ НА МАСЛО СЪС ЩЕКА КОЕТО ДА СЕ ПРАВИ СЛЕД ДОПЪЛНИТЕЛНИ МАНИПУЛАЦИИ - ЩЕКАТА СЕ ПОТАПЯ/ВКАРВА САМО ЕДИНСТВЕНО И ТОЛКОВА !!!
 няма завиване ,законтряне , накланяне и квто ти дойде на ум - седни отвори АУТО ДАТА/МОТО ДАТА/ремонтни каталози/Аунър Мануалс/абе кво ти дойде на ум -  и почвай да ровиш и да четеш , ако намериш един ЕДИН единствен случай - и го споделиш тук (официална извадка) АЗ ЛИЧНО ВЗЕМАМ КАСА ШУМЕНСКО 100% МАЛЦ + КИЛО ПАТЕШКИ СУДЖУК и Идвам да ги изпием за твое здраве !

 (Ако/като НЕ намериш - само напиши че няма такава глупост да си мериш маслото със завита щека)
Активен
My Garage - R1100S Boxer Cup / , H-D FXR Black Death / DUCATI 748R Superbike

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #18 -: май 12, 2022, 05:38:35 pm »

Не, мерси!
Нищо шуменско не пия!
Предпочитам марково пиво.
За доказателство - не ми трябва за доказвам на никой нищо.  През миналия век, когато карах 125 си мерех маслото по надлежния ред. Щото така си го дали хондаджиите, а за конкретния модел на скутера не съм чел мануала!

 Относно техническите особености...
...сам прецени при незавита щека, която е фабрично с наклон колко са хората които ще го изменят правилно и каква ще е грешката при леко бутване надолу ( нещо което няма да се случи ако е завита).
Естествено професионалиста ще обърне внимание, но потребителя....???... може би и ти ще обърнеш внимание, но не всеки има технически усет.
Активен

Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2924
Re: Проблем със палене
« Отговор #19 -: май 12, 2022, 05:43:31 pm »

Ако пък толкова искате - извадете мануал на човека и му кажете конкретно.
А за касата - за тебе Коко с радост.....
Най - малкото защото сега и идва сезона, и кафето вече стана демоде....ама ...... има бира с над100 годишна история .....прави се на 30 км. от твоя сервиз....СЕВЕРНО
Активен
 

Страницата е създадена за 0.15 секунди с 22 запитвания.