Автор Тема: Проблем със палене  (Прочетена 420 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4005
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #20 -: май 13, 2022, 09:22:46 am »
 Аз като ценител на БИРА и то КАЧЕСТВЕНА - ПРИНЦИПНО ПИЯ САМО БЕЛГИЙСКА БИРА и най вече: TONGERLO , LEFE , TRAPIST......... но Няма как да не призная че Педалите от ТУБОРГ осъзнаха , че неможе да съсипваш нещо добро и върнаха производството на Малкото ШУМЕНСКО във ШУМЕНСКИЯ Пивовар + Новото ШУМЕНСКО 100% Малц - а това вече е защото осъзнаха , че БИРА СЕ ПРАВИ ОТ ЕЧЕМИК а не ОТ ЦАРЕВИЦА както го правят тия от КАМЕНИЦА и осраха ВСИЧКИ Хубави БИРИ в България  ;)
 Та единственото което мислиш че е хубаво в тоя Пивовар - той е на 8-9 км от мен = АСТИКА (единственият завод на КАМЕНИЦА вече) е БУРГАСКО за момента , защото те пък разбраха , че всичките им бири са компрометирани заради Царевичният Грис  :violent:

 Та ако си ценител на Хубавата бира в България има няколко хубави Бири като - Шуменско Малко(Дупенце - по ново му Бомбичка или както го намислиха) Шуменско 100% Малц , Хайнекен и новото производство на италианската МОРЕТИ ......също така приемливи на вкус са КАМЕНИЦОПРОИЗВОДНИТЕ - Бургаско и Малката бутилка - СТЕЛА Артоа всичко друго което излиза от АСТИКА е пълен боклук - все пак не забравяй , че бира се прави със Изворна или Каптажна Планинска вода а не със Сондажна Вода от Узунджовското поле  ;)

 Относно щеките - поинтересувай се защото си в огромна заблуда - без значение наклон или не = щеката само се пъха

 Относно сезона - всички знаят къде съм , хладилника винаги ми е зареден само със КАЧЕСТВЕНА БИРА поне три различни Марки и изстудена до идеална температура!
 Ако ти трабвя жокер за локация - https://g.page/RBTCustom?share
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8190
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със палене
« Отговор #21 -: май 13, 2022, 09:40:31 am »
За щеките е така. Аз по принцип изправям "пистарката" когато меря, по аналогия с голямото желязо, което трябва да е вдигнато на централната стойка. В изправено положение показва действителното количество масло. Ако не забравя, ще проверя колко ще покаже, когато е подпряна на страничната стойка, за да приключим дебата. Но едва ли ще има осезаема разлика, защото все пак щеката е в горния край на картера, където нивото на маслото няма къде да мърда.
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2786
Re: Проблем със палене
« Отговор #22 -: май 13, 2022, 01:32:58 pm »
Мисля, че не ставаше дума за странична стойка, а за положение "на две гуми".

На странична стойка е безсмислено да се мери и дори да се коментира. На някои мотори има изрично изискване меренето да става на централна стойка, а на други "на равно място и изправен мотор".

На последния ми мотор е второто. Пише го в менюъла. Причината е, че централната стойка е опция и не се предлага заводски.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8190
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем със палене
« Отговор #23 -: май 13, 2022, 02:55:19 pm »
Аз ще го пробвам заради Панчо, че досега не ми се е налагало да го меря килнат на една страна ;)
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2875
Re: Проблем със палене
« Отговор #24 -: май 13, 2022, 04:34:37 pm »
Ивчо, въобще не си прочел внимателно това което съм написал....и от там и си се оплел ама много....."килнат" на една страна ( мотора) няма никакъв смисъл да мериш.....няма да покаже ...вярно!

Това което аз твърдя е, че когато щеката е под наклон ( щеката вътре в двигателя ) ...щеката не мотора ...
.. Мери ли се масло - мотора е прав и на равно.
Другото го "бистрим" в момента

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2875
Re: Проблем със палене
« Отговор #25 -: май 13, 2022, 04:39:15 pm »
От смукач, минахме на щеки, от там на бира....
...И от там сме на пачи крак ( странична стойка ).
Както и да е...форумната активност се върна.

Неактивен madbatt

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 13
  • Кара: К'вото падне
Re: Проблем със палене
« Отговор #26 -: май 14, 2022, 06:25:12 am »
Пропуснахте гумите  :violent: и че CBRите, на една предна сменят три Дзадни!!!

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4005
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #27 -: май 14, 2022, 07:38:22 am »
От смукач, минахме на щеки, от там на бира....
...И от там сме на пачи крак ( странична стойка ).
Както и да е...форумната активност се върна.
Аз ся немоа разбера Бирата кво пречи на щеката ? и на 2 бири дори съм мерил масло и не ми е пречило  :cheers:
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2875
Re: Проблем със палене
« Отговор #28 -: май 14, 2022, 08:30:27 am »
 В една скандинавска държава където пребивавах една кратка командировка, не можах да купя хубава бира от магазин. Само по ресторантите я има. Не и помня породата (марка и модел), помня само, че не се продава масово, само в елитната кръчма на брега на фиорда!
Масовата им е много по-лоша от всяка наша бира.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2875
Re: Проблем със палене
« Отговор #29 -: май 14, 2022, 08:37:59 am »
 :) :) :)monster18 да не би тоя скутер да има и прозорче за маслото с мин. и макс.  :) :) :)

Неактивен willow75bg

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 11
Re: Проблем със палене
« Отговор #30 -: май 16, 2022, 10:04:00 am »
В ръководството на  Триумф Тигър  1050-2008г изрично пише,че измерването става след като завиеш щеката.
И аз не вярвах и го четох сто пъти,но явно има изключения.
Bandit 1200

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2875
Re: Проблем със палене
« Отговор #31 -: май 16, 2022, 06:33:49 pm »
На някой се мери точно така.

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4005
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем със палене
« Отговор #32 -: май 16, 2022, 10:37:35 pm »
В ръководството на  Триумф Тигър  1050-2008г изрично пише,че измерването става след като завиеш щеката.
И аз не вярвах и го четох сто пъти,но явно има изключения.
  Според Сервиз Мануала - не се завива........

 

 PUSHED Fully home ......or..... Screw the dipstick fully ?!?! Някой Някъде  :-\ ?

 НО Пък - Според Юзър мануала е - the filler plug/dipstick has been fullyscrewed
  :SOS: :SOS: :SOS:

 А Когато имаш MOTODATA (Аз като един наивник платих 4500 преди 12 години и продължавам по още 430 всяка година от тогава насам.........) - установяваш , че като налееш зададеното количество и нещата си идват на место точно когато  щеката е................ ПОТОПЕНА

  няма да коментирам повече  ;) :bravisimost:
« Последна редакция: май 16, 2022, 10:41:34 pm от kokoVmaxa »
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , R nine T , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен dirtlego

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 860
  • Ducater
  • Кара: Ducati Diavel; Harley Davidson Night Rod Special; Yamaha FZ1, Yamaha FZ8; Honda Hornet 600
Re: Проблем със палене
« Отговор #33 -: Днес в 08:58:04 am »
Цитат
  Според Сервиз Мануала - не се завива........

На снимката, която е прикачена пише:
Изгаси двигателя. Почисти около щеката преди да я извадиш. Отвий щеката и я забърши. След това "...screwing it fully home."
За мен, това означава, че нивото се мери при навита щека.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.