Всичките обяснения до тук говорят за повишено количество на бензина в горивната смес. Затова припатква, когато му отвориш газта - опитва се да запали, но не може, защото макар и с осигурена възможност за по-голям дебит, въздухът пак идва по-малко, свещта се намокря и си до там. Може и да бъркам, естествено, но за сега това ми изглежда най-вероятно. Ако приемем, разбира се, че всичко по електрическото и електронното осигуряване на запалването е наред.
В тази ситуация бих ти препоръчал да провериш в какво състояние е въздушният филтър и дали няма някакви затапвания преди и след него, които да не позволяват на въздуха да стига до карбуратора. След това идва ред на самия карбуратор. Ако не е почистен професионално, като се запуши някой въздушен жигльор, сместа отива на кино. Затова е добре да се почисти както трябва, от човек, който знае какво прави. Човекът ще ти направи и необходимите настройки и регулировки на карба, за да имаш оптималната гориво-въздушна смес. Защото дори само нивото на горивото в поплавъковата камера да е малко по-високо от необходимото, пак може да те вкара в този филм.