Автор Тема: Проблем Хонда NC750 SD  (Прочетена 2248 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Maxim

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: Honda NC 750 SD
Проблем Хонда NC750 SD
« -: юни 29, 2022, 07:40:29 pm »
    Привет на групата,моля за малко съдействие,ако някой е имал подобен проблем.
   Преди два месеца закупих мотор Хонда NC750 SD/автоматик/2017г.Не съм карал преди това моторчето ми е първо.
    Като подам контакт дисплея не свети няма и мигачи,мотора пали вкл. скорост ,след не повече от 50метра изключва от скорост и не вкл.Ако го загася от ключа пак вкл.и след 50 тина пак изкл.
    Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
   Благодаря предварително!

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4020
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #1 -: юни 30, 2022, 08:09:05 am »
 Най-лошото е че ще се сблъскаш от първо лице с великата Хонда и нейният неповторим "автомат"............

 Най-доброто което мога да ти препоръчам е да я закараш в ПЛОВДИВ във ХОНДА или в СОФИЯ , другаде , ще е проба грешка и ще е още по скъпо
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2822
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #2 -: юни 30, 2022, 10:44:38 am »
    Привет на групата,моля за малко съдействие,ако някой е имал подобен проблем.
   Преди два месеца закупих мотор Хонда NC750 SD/автоматик/2017г.Не съм карал преди това моторчето ми е първо.
    Като подам контакт дисплея не свети няма и мигачи,мотора пали вкл. скорост ,след не повече от 50метра изключва от скорост и не вкл.Ако го загася от ключа пак вкл.и след 50 тина пак изкл.
    Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
   Благодаря предварително!

Така го купи или стана впоследствие?

Неактивен Maxim

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: Honda NC 750 SD
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #3 -: юни 30, 2022, 12:39:29 pm »
След около месец се развали за малко,пръсхме буксите над акумулатора и се оправи след половин час,но надали от това.Сега заби тотално.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8266
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #4 -: юли 01, 2022, 02:51:46 pm »
Tова нямаше ли възможност да се превключва и с крак?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен Maxim

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: Honda NC 750 SD
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #5 -: юли 01, 2022, 08:19:31 pm »
Не само от бутон D или S.

Неактивен Maxim

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
  • Кара: Honda NC 750 SD
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #6 -: юли 05, 2022, 08:16:04 pm »
Привет отново,проблема е решен за момента.Недобър контакт на централна букса над двигателя.
    Благодаря Ви!

Неактивен Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 253
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #7 -: юли 06, 2022, 07:00:55 am »
Моето NC е на 53К км е регистрирало  само един проблем , чак енджин чека светна - разхлабена клема на акумулатора :)
Не се притеснявай за нищо, моторчето е супер, а dual clutch transmission-a е по-супер. Карай си го със здраве и с удоволствие .
Между другото, аз си поръчах нов мотор и познай, пак е с DCT :)

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2822
Re: Проблем Хонда NC750 SD
« Отговор #8 -: юли 06, 2022, 07:56:32 am »
Tова нямаше ли възможност да се превключва и с крак?

Не само от бутон D или S.

Ръчното превключване става от ЛЯВАТА страна на волана. D и S са автоматичните режими и нямат нищо общо с ръчното превключване. На лявата "дръжка" имаш бутони за нагоре и надолу, които можеш да използваш и в автоматичен режим. На дясната "дръжка" имаш бутон А/М, с който превключваш от автоматичен на ръчен режим.
За модела се предлага И КРАЧЕН ШИФТЪР, ако прекалено много си свикнал да ръчкаш с крак.

Крачният "шифтър" е изключително прост и може да бъде изработен лесно.

Има и една процедура за опознаване на границите на газта. Според много юзъри в интернет, след нея моторът превключвал много "смуут", но това са пълни глупости. Не знам какво трябва да се случи, че крайните стойности да излязат от норми...