Автор Тема: Колко голям проблем е това?  (Прочетена 2134 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Активен Mit

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 263
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #20 -: ноември 23, 2022, 08:55:46 am »
Маалеей, това е бронетехника  :o много неща може да се счупят по мотора оттук нататък, но този детайл не е между тях  :)

Неактивен BlasterMike

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Honda CBF 500 ABS
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #21 -: ноември 23, 2022, 09:06:24 am »
Маалеей, това е бронетехника  :o много неща може да се счупят по мотора оттук нататък, но този детайл не е между тях  :)
Копирах идеята от Yamaha. Видях из нета снимка на техен трипътник. Може да е бил и от кросов мотор, ама ми хареса.

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2866
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #22 -: ноември 23, 2022, 11:28:34 am »
Много добре изглежда!

Неактивен ВладиЧ

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 506
  • Кара: BMW G 650 GS Sertao
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #23 -: ноември 23, 2022, 02:14:25 pm »
Освен тънката тръба също и тия сачмени лагери, които Хонда слагат там на тоя детайл... Там освен по-дебелостенна тръба се слагат ролкови лагери и никога повече не се налага да ремонтираш тоя детайл на мотоциклета. Само че сачмените лагери и по-тънката тръба са по-евтини, нищо, че тръбата се криви, а сачмите правят там канал. Това по повод на великите майстори на Хонда.  ;)
« Последна редакция: ноември 23, 2022, 02:16:56 pm от ВладиЧ »

Неактивен BlasterMike

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Honda CBF 500 ABS
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #24 -: ноември 23, 2022, 02:25:58 pm »
Освен тънката тръба също и тия сачмени лагери, които Хонда слагат там на тоя детайл... Там освен по-дебелостенна тръба се слагат ролкови лагери и никога повече не се налага да ремонтираш тоя детайл на мотоциклета. Само че сачмените лагери и по-тънката тръба са по-евтини, нищо, че тръбата се криви, а сачмите правят там канал. Това по повод на великите майстори на Хонда.  ;)
Относно лагерите - заводските съчмени лагери явно си бяха направили легло точно в средно положение на кормилото. Като го въртиш плавно при вдигнато предно колело, точно в средата имаше едно леко фиксиране на кормилото, все едно се заключва в средно положение. При спуснато колело и в движение не се усеща, ама реално си го има. Сега ще сложа от ремонтните комплекти с ролковите лагери и се надявам да е по-добре и да не се занимавам повече с тая предница.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8349
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #25 -: ноември 23, 2022, 03:17:55 pm »
Какво стана с цилиндрите?
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен BlasterMike

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Honda CBF 500 ABS
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #26 -: ноември 23, 2022, 04:12:04 pm »
Какво стана с цилиндрите?
Още не съм сглобил предницата. След като я сглобя, тогава ще се заема с хлабините на клапаните и монтажа на карбураторите. Времето ми е много малко и основно привечер отделям по 1-2 часа, и то не всеки ден. А и изобщо не бързам...Пролетта е далече.

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2914
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #27 -: ноември 23, 2022, 07:50:39 pm »
Тройника е станал добре, истинска бронетехника, няма да мръдне!
 

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8349
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #28 -: ноември 23, 2022, 09:29:34 pm »
Мммм, да. Изглежда като 50-ти калибър ;)
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен BlasterMike

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Honda CBF 500 ABS
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #29 -: декември 29, 2022, 11:50:49 pm »
Какво стана с цилиндрите?
Аз леко-полеко си действам по задачите, ама не съм ви писал тук. Цилиндрите вече са си ОК. Двата карбуратора са синхронизирани, регулирани и т.н. Тръбите си стоят горещи постоянно и не изстиват.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 8349
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #30 -: декември 30, 2022, 10:47:26 am »
Браво!
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен 5ров

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 417
  • Кара: стари мотори....
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #31 -: януари 09, 2023, 03:02:56 pm »
Моторът е с два цилиндъра. Пали от раз на смукач, работи си по неговия странен начин, в един момент връщам смукача и освен падането на оборотите, нищо друго не забелязвам като поведение. Нито тресе, нито гасне, нито нещо друго се случва. Просто започва да му изстива едната тръба на ауспуха. Подаваш газ, той си ускорява, тръбата пак се нагрява и т.н..
Освен почистването на карбураторите и отпушване на жигльорите, ще трябва да намериш човек да направи и синхрон на двата карбуратора, тъй като от написаното от тебе излиза, че единият е мързелив.
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не можеш да го обясниш теоритически.

Неактивен BlasterMike

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Honda CBF 500 ABS
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #32 -: януари 09, 2023, 04:47:26 pm »
Освен почистването на карбураторите и отпушване на жигльорите, ще трябва да намериш човек да направи и синхрон на двата карбуратора, тъй като от написаното от тебе излиза, че единият е мързелив.
Аз съм човекът и по майстори не ходя. Правя си всичко сам. Вече карбураторите си работят като по ноти, синхронизирани и регулирани. Включително проверих как работят и с широколентова ламбда сонда. Засега нямам забележки.

             
« Последна редакция: януари 09, 2023, 04:50:11 pm от BlasterMike »

Неактивен kokoVmaxa

  • Fan of DUCATI but BMW User
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4025
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: 1100BoxerCup & 1250HP
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #33 -: януари 10, 2023, 02:07:18 pm »
ся ако покажеш и коя е сондата дето си я джъткаш през телефона........  :-\
My Garage - K75 Cafe , R1100S Boxer Cup , R1200C "Bond" edition , F800R ChrisPfifer , R1250GS Hp / DUCATI 748R Superbike / HONA CB500Four K1 '71

Неактивен BlasterMike

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
  • Кара: Honda CBF 500 ABS
Re: Колко голям проблем е това?
« Отговор #34 -: януари 10, 2023, 06:08:45 pm »
ся ако покажеш и коя е сондата дето си я джъткаш през телефона........  :-\
Здравей, това е сондата:

STAG AFR

NAGAZ24.COM



По принцип се ползва за настройка на газови уредби, ама си е чистокръвна широколентова сонда на Bosch LSU 4.9 (0 281 004 026) с малко електроника и железария покрай нея. Между другото, първо я пробвах с желязото в ауспуха, ама не влиза, защото е дебело и е правено за автомобилни ауспуси по принцип. После махнах ауспуха, ама и в тръбата преди ауспуха не влезе докрай, защото там пък има една извивка, смучеше въздух и показваше бедна смес. Наложи се да си заваря втулки на двата ауспуха на около 40-50 см от главата и тогава нещата се получиха идеално. Стърчат малко като цици отпред, ама не е толкова зле работата. Важното е, че вършат работа.

P.S.//Отделно от сондата трябва да имаш или кабел за газов инжекцион STAG през USB, или Bluetooth адаптор, за да можеш да се свържеш с нея. Има софтуер и за компютър, и приложение за Android, които са безплатни и ги има на сайта на производителя.
« Последна редакция: януари 10, 2023, 06:11:19 pm от BlasterMike »