Браво! А тези "уши" отдолу и отпред на резервоара за какво служат, че не се вижда добре на снимката?
С тях резервоарът се захваща за рамата.
Резервоарът беше очукан отвън и ръждясал отвътре. Кранчето беше тотално затлачено. Липсваше основната сонда, както и цедката. Възстанових го.
Всички лагери по колелата, както и втулките на задната вилка бяха заминали (най-вече от ръжда).
Всички жила бяха блокирали. Ауспухът беше спукан. Веригата беше тотално ръждясала. Първоначално поставих индустриална Renold, но впоследствие я смених с D.I.D - 415S. Индустриалната отговаряше по стъпка и диаметър на ролките, но беше с около 0,8mm по-широка.
Идната седмица ще изработя заден венец, който е с 4 или 5 зъба по-малък (за проба).
"Охлювът" беше изчекнат, заради блокаж...
Двигателят е напълно ревизиран и обновен.
Всичкият крепеж беше заменен с неръждаем.
Моторчето е с центробежен съединител, потопен в масло.