Ами огледай какво има под всички леснодостъпни капаци. Все някъде трябва да има бушони за всички по-важни и яки консуматори. Ако този до акумулатора е на 30 ампера или повече, би трябвало да е главният предпазител. Той ще спре захранването на цялата инсталация. Освен това се увери, че крушките във фаровете и габарита са здрави. Ако имаш идея как се работи с мултицет, провери дали до буксите за крушките на фаровете и габарита достига напрежение. Ако няма, трябва да намериш бушона, който предпазва тази верига. Ако фаровете не се включват автоматично, когато дадеш на контакт, а с отделен ключ, трябва да го провериш и него. Ако се включват автоматично и до буксите им ходи "+", трябва да провериш къде им се губи минусът. Последното е слабо вероятно, защото стопът и мигачите ти работят, което говори, че масата между двигателя и рамата на моторчето не е прекъсната, но все пак може да се е предал минусов кабел в инсталацията. Ако фаровете се включват автоматично, когато дадеш на контакт, може да се е предало релето, което вероятно ги включва. Така че трябва да търсиш кутията с бушоните и евентуално такава с релета, ако са ги монтирали отделно от бушоните.