.:: www.MotoForum-BG.coм ::.

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Въпрос за монтаж на по голям главен жигльор.  (Прочетена 407 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Beylian

  • Full Member
  • ***
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 78
  • Кара: балкан 50 ,етз 150 ,чезет 350

Мотора ми е 90 кубика искам малко да му вдигна мощноста оригиналния жигльор му е 0,76 аз му взех 1,30 максималния въпросът ми е може ли да се компенсира многото гориво с отпускане на много въздух и ако не може ли да се сложи спортен филтър допълнително?
Активен

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8432
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
  • E няма такъв кеф!
Re: Въпрос за монтаж на по голям главен жигльор.
« Отговор #1 -: април 20, 2023, 09:23:17 pm »

Не само, че може, ами е задължително да се вкарва повече въздух за да компенсира горницата гориво.
Обаче ми се струва, че само с гориво и въздух няма да постигнеш някакъв осезаем ефект, като не вземаме предвид увеличения разход на горивото.
Нали ще вземаш голяма кубатура? Защо си решил да издевателстваш над това моторче?
Активен
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

che

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2026
  • There is no replacement for displacement......
Re: Въпрос за монтаж на по голям главен жигльор.
« Отговор #2 -: април 21, 2023, 07:22:26 am »

Oригиналния жигльор му е 0,76 аз му взех 1,30 максималния

 :o

Според мен няма как да компенсираш толкова голямо овеличение на горивото.
Обикновено моторите от завода излизат с леко бедна смес заради еко нормите и ако не пипаш нищо друго, може да минеш с един размер нагоре и да има положителен ефект, но дотам. За още повече гориво, трябва да влиза повече въздух - спортен филтър, премахване на филтърната кутия ....
Горивото и въздуха трябва да са в съотношение 1:13, че да върви и ако вкараш повече от едното без да пипаш другото ефекта ще е негативен.

п.п.за 90 кубика мотор, колкото и да го човъркаш, едва ли ще тръгне да върви повече.
Аз бих гледал да върви нормално във всички обороти, без да има някакви зачудвания, прекъсвания и т.н.
Не забравяй, че карбуратора не е само главен жигльор, а има и игла и жигльор за ниските, които също са от значение.
Активен
'02 Aprilia RSV1000 Mille
'85 Kawasaki GPZ900R
 

Страницата е създадена за 0.134 секунди с 21 запитвания.