Сузукито е с по-ниска височина на седалката и с повече от два пъти по-ниска мощност. Ще изглеждаш на него като вълка от "Ну, погоди". С 33-те конски сили ще успява да те замъкне за където си тръгнал, ама трябва да планираш изпреварванията по пътищата извън магистралите овреме, че ако се наложи да се спасяваш с рязко подаване на газ, ще е доста трудно начинание. От друга страна пък няма да мислиш за антифриз, щото е с въздушно охлаждане. Но пък в големите жеги ще му е трудно да се охлажда, ако го изсилваш с над 100 км/ч. Дават му малко под 143 км/ч като максимална скорост, което означава, че със 110 - 120 ще си я почти достигнал, което ще го товари.
Кавазакито го дават със 74 магарета и макс скорост от почти 182 км/ч, което предполага да понася по-лесно натоварване за постигане на постоянна скорост от 110 - 120 км/ч, а и ускорението му в движение трябва да е по-добро от на Сузукито, защото и въртящият му момент е по-висок. Е, ще имаш да поддържаш течна охладителна система и кардан, ама не е болка за умиране. И седалката му е по-високо от на Сузукито, което го прави малко по-удобен за твоя ръст.
Колко са здрави двата мотора нямам никаква идея.
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zl600_95.htmhttps://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_ls650_p_savage%2093.htm