: Èçáîð ìåæäó Suzuki Savage 650 èëè Kawasaki ZL 600 Eliminator  ( 220 )

0 1 () .

nvassilevm

  • Newbie
  • *
  • : 2
Çäðàâåéòå êîëåãè! Êîëåáàÿ ñå ìåæäó òåçè ìîòîðè. Íå ñà êëàñè÷åñêè ÷îïúðè, íî ìè õàðåñâàò êàòî âèçèÿ. Êîé å ïî íàäåæäåí è èêîíîìè÷åí? Ùå ñå êàðà ïðåäèìíî èçâúí ãðàäà íà äúëúã ïúò (300-400 êì.) Íå êàðàì áúðçî, 110- 120 êì/÷. Âèñîê ñúì 180/ 90 îêè. Ìîëÿ çà ñúâåòè.
Ïîçäðàâè.

ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • : 8374
  • E íÿìà òàêúâ êåô!
Ñóçóêèòî å ñ ïî-íèñêà âèñî÷èíà íà ñåäàëêàòà è ñ ïîâå÷å îò äâà ïúòè ïî-íèñêà ìîùíîñò. Ùå èçãëåæäàø íà íåãî êàòî âúëêà îò "Íó, ïîãîäè". Ñ 33-òå êîíñêè ñèëè ùå óñïÿâà äà òå çàìúêíå çà êúäåòî ñè òðúãíàë, àìà òðÿáâà äà ïëàíèðàø èçïðåâàðâàíèÿòà ïî ïúòèùàòà èçâúí ìàãèñòðàëèòå îâðåìå, ÷å àêî ñå íàëîæè äà ñå ñïàñÿâàø ñ ðÿçêî ïîäàâàíå íà ãàç, ùå å äîñòà òðóäíî íà÷èíàíèå. Îò äðóãà ñòðàíà ïúê íÿìà äà ìèñëèø çà àíòèôðèç, ùîòî å ñ âúçäóøíî îõëàæäàíå. Íî ïúê â ãîëåìèòå æåãè ùå ìó å òðóäíî äà ñå îõëàæäà, àêî ãî èçñèëâàø ñ íàä 100 êì/÷. Äàâàò ìó ìàëêî ïîä 143 êì/÷ êàòî ìàêñèìàëíà ñêîðîñò, êîåòî îçíà÷àâà, ÷å ñúñ 110 - 120 ùå ñè ÿ ïî÷òè äîñòèãíàë, êîåòî ùå ãî òîâàðè.

Êàâàçàêèòî ãî äàâàò ñúñ 74 ìàãàðåòà è ìàêñ ñêîðîñò îò ïî÷òè 182 êì/÷, êîåòî ïðåäïîëàãà äà ïîíàñÿ ïî-ëåñíî íàòîâàðâàíå çà ïîñòèãàíå íà ïîñòîÿííà ñêîðîñò îò 110 - 120 êì/÷, à è óñêîðåíèåòî ìó â äâèæåíèå òðÿáâà äà å ïî-äîáðî îò íà Ñóçóêèòî, çàùîòî è âúðòÿùèÿò ìó ìîìåíò å ïî-âèñîê. Å, ùå èìàø äà ïîääúðæàø òå÷íà îõëàäèòåëíà ñèñòåìà è êàðäàí, àìà íå å áîëêà çà óìèðàíå. È ñåäàëêàòà ìó å ïî-âèñîêî îò íà Ñóçóêèòî, êîåòî ãî ïðàâè ìàëêî ïî-óäîáåí çà òâîÿ ðúñò.
Êîëêî ñà çäðàâè äâàòà ìîòîðà íÿìàì íèêàêâà èäåÿ.

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zl600_95.htm

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_ls650_p_savage%2093.htm
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.