Нещо сте мазали по единия маншон на карба

Гледай сега. По-горе беше писал, че при някое от паленетата моторът е работил както трябва. За да не ще сега да се форсира, може да сте оплескали нещо при смяната на смукача. Така дистанционно едва ли ще има някой, който да ти каже точно какво му има. За всеки случай му измерете и компресията, за да се отхвърли вариантът за проблем с клапаните или с буталото. Ангренажът също би трябвало да се провери.
Този двигател как се захранва с гориво - на гравитачен способ директно от резервоара или има и помпа? И в двата случая трябва да се уверите, че до карба стига необходимото количество бензин. Защото подобряването на работата на двигателя след затапване на входа на филтърната кутия, говори за бедна горивна смес. Сиреч в карба влиза по-малко бензин от количеството, което е необходимо на двигателя да работи нормално. Ако сте сигурни, че смукачът е правилният за модела и е изправен, монтирали сте го както трябва и наистина работи коректно, остава да търсите защо сместа е бедна. А щом не смуче въздух от места, от които не трябва да смучи въздух, остава количеството на горивото да е недостатъчно.
Всичко това ще е вярно, ако клапаните са с нужните хлабини, няма някой прегорял от тях и буталото не хлопа в цилиндъра. И ауспухът е проходим, разбира се.
Най-близкият до теб сервиз, в който хората разбират от мотори, е в Узунджово. На около 55 км от Кърджали. Там шеф е KokoVmaxa, който се занимава и с този форум. Ама дали го поглежда в последно време, не мога да ти кажа. Ползваше тел. номер 0889902345.
А сестра ти да не е онова момиче, които преди се занимаваше да съживява разни екзотични моторетки, които намираше незнайно от къде