Не е лошо да свалиш капака и да огледаш добре зъбните колела, които се явяват част от стартерния съединител (бендикс). Ако имат сектори с изпилени зъби, в тези сектори няма да се осъществи зацепване, съответно въртеливото движение от стартера няма да стигне до коляновия вал.
Обикновено стартерните съединители от този тип са екипирани с някакъв вид храпов механизъм. Примерно ролки в улеи със специфичен "рисунък". Ако ролките (храповикът) не зацепва по някаква причина, коляновият вал пак няма да се развърти. Освен това, ако проблемът е в храповика, съществува и по-лошият вариант - да остане постоянно зацепен. В този случай цялата система обратно до стартера ще се развърта с оборотите на двигателя и в един момент стартерът ще се опече и е възможно да блокира. Ако това стане, е възможно да се скъса коляновия вал при такава "контра".