Автор Тема: NOS на Мотор ?  (Прочетена 5657 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Венци (:

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 190
  • Карам за кеф :)
NOS на Мотор ?
« -: септември 30, 2009, 06:13:00 pm »
Здравейте колеги...на много от вас тази тема ще е поредния Off Topic...но за мен не е така...така искам да питам колко излиза една Nos система за мотор...и на двутактови двигатели става ли ...на Симсона двигатела дали ще издържи  :D :D

П.С. Ако според модераторите е СПАМ ... да я изтрие

sith_of_darkness

  • Гост
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #1 -: септември 30, 2009, 06:20:15 pm »
Венци, венци.. темата не е спам, но ти явно няма да спреш с глупостите.. местя темата в тунинга ..
Има гугъл, прочети за НОСа.. какво представлява, какво прави и сам прецени..


Неактивен crazydes

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 618
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #2 -: септември 30, 2009, 07:01:17 pm »
Венци венциии, Венци... Чул ли си приказката "козата си сака пръч..." - е тука е същата работа. Какви са тия залъгалки-турбини оксиди ... Ти след малко самсона и чип тунинг ше му сложиш... Щом искаш голяма мощ си купи голем мотор. За Симсонката-дет имаше в един мнооого познат на мене филм-слагай хапчета с нитроглицерин у бензина и че сцепиш мрака...  ^-^ ^-^ ^-^

Неактивен Кристиян

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1515
  • случайни хора ИЖ не карат ;)
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #3 -: септември 30, 2009, 08:20:51 pm »
Здравейте колеги...на много от вас тази тема ще е поредния Off Topic...но за мен не е така...така искам да питам колко излиза една Nos система за мотор...и на двутактови двигатели става ли ...на Симсона двигатела дали ще издържи  :D :D

П.С. Ако според модераторите е СПАМ ... да я изтрие
На 2-тактов двигател няма как да му сложиш нитро.Още по-малко на симсон.Междо другото,колегата crazydes,те бъзна за чип тунинг.И сега за да не се литнеш да отваряш друга тема дали на симсона,можеш да му сложиш чип,ще ти кажа-не може,щото е с карбуратор.

Неактивен Венци (:

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 190
  • Карам за кеф :)
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #4 -: септември 30, 2009, 11:29:46 pm »
не бе...как и чип тунинг че и турбина ще му сложа...мисля и пълна инжекция :D беше ми интересно за NOS по простата причина че съм виждал пистови мотори с нитро система...от Хасково мисля че еднaта k7 има (поправете ме ако не греша)

Неактивен gloga

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 54
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #5 -: октомври 01, 2009, 07:14:36 am »
Има нитро системи за двутактови двигатели,само че са "сухи",което ще рече че се впръсква само двуазотен окис(без гориво).
Опитвал съм от интерес да сложа 5-8 кс шот на скутер и определено има ефект,но за целта двигатела трябва да е
в перфектно състояние и без разделно мазане.
Ако нещо конкретно те интересува с радост ще ти помогна.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #6 -: октомври 03, 2009, 11:01:41 pm »
.....................................Ако нещо конкретно те интересува с радост ще ти помогна.
- Па ти от 'Га зЕма дЪ ги рЪзбирЪш тИя ми ти раЛти брЯ?!  :fireinahole: :fireinahole:

                         Не го слушай тоя - казвам ти От личен опит - Ще те накара мотора на Нитро Метан да го заджаскаш  :bravisimost: :cheers:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #7 -: октомври 07, 2009, 06:52:55 pm »
аз съм виждал на живо на едно тунинг изложение в Мачестър азотче на айрокс!!!
голям кретенизъм!


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #8 -: октомври 08, 2009, 09:14:53 am »
аз съм виждал на живо на едно тунинг изложение в Мачестър азотче на айрокс!!!
голям кретенизъм!
Има системки на "NOS" за мотори до 125сс на цена около 120-140 долара
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #9 -: октомври 14, 2009, 11:36:23 am »
това цена до БГ ли е?

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #10 -: октомври 14, 2009, 12:31:09 pm »
 ;)
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #11 -: октомври 15, 2009, 10:14:44 am »

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #12 -: октомври 27, 2009, 09:37:06 am »
Ами ДА бре нали това си говорим   :violent: :violent: :violent:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен gloga

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 54
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #13 -: октомври 28, 2009, 08:02:18 am »
Това да не е поредната китайска простотия,дебел?
120$ с доставката струва само един качествен клапан.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3612
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #14 -: ноември 04, 2009, 10:16:29 pm »
.... да бетака си е - реаллно в едно Нитро Клапаните са Скьпотията и ПС-то де  ;D ,ама тука се говори за "дезодоранта" на NOS дето е за тея вьшки 50сс  ;)  с онея ампули дето са като едновремешните за направи си Сода в домашни условия - ся чаткаш ли дето като на тоя Франки си сложи на оня чопьр  :friends:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 440
  • Кара: TDM900
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #15 -: септември 12, 2018, 11:24:31 am »
Я да разбутам темата, че от скука се зачетох по банерите из нета.. :downtown: :D
Някой да сподели опит, дори и за автомобил- до колко е рентабилна употребата(не говорим за ежедневно ползване де), ефект среаничен има ли - то,че охлажда постъпващия въздух е ясно,но дали не отдела повече топлина, респективно да зПочва да грее двигателя, да топи бутала..
П.с.
Хубаво е да не копирате в отговорите си уикепедията, а от личен опит или нещо от род на : на чичо чинка му, че на нея учинайката, та на нея на сина й приятел пък бил...  :violent: ;D

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2411
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #16 -: септември 30, 2018, 10:10:23 am »
Мога да ти кажа нещо от личен опит, ако все още те интересува.

Неактивен ivchotr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 7261
  • E няма такъв кеф!
  • Кара: Suzuki GSX 1100 E
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #17 -: септември 30, 2018, 10:47:04 am »
Айде казвай направо, че от известно време форумът взе да замира. Щото малко ми трябва пак да подхвана божията тема ^-^ ^-^ ^-^
Why do you think I ride alone?
Cause you don't know about it anymore.
I think you all oughta get back on your bikes and go out and ride the highway until you remember what riding's all about.

Неактивен valentyno

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 684
  • Кара: Majesty 400
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #18 -: септември 30, 2018, 11:57:26 am »
И аз ще заследя с интерес...
Валентин Андреев

Неактивен Гошко

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2411
Re: NOS на Мотор ?
« Отговор #19 -: октомври 01, 2018, 10:08:24 am »
Съжалявам за забавянето, но със застудяването моторите минават на заден план.

Преди всичко, смятам че е необходимо разяснение за начина, по който "работят" N2O и сродните му азотни съединения.

Всички знаем, че за да се извлече възможно повече енергия под форма на конски сили от двигател с вътрешно горене, е необходимо да се създадат възможно по-добри условия за окислението (изгарянето) на горивото. Това най-просто казано са налягане и температура. И за двете се грижи тактът на сгъстяване. При сгъстяването на сместа, нейната температура се повишава и с това благоприятства по-ефективното й изгаряне.
Това е ясно на всички и затова слагам една запетая.

Също така всички знаем, че колкото повече гориво успеем да окислим (изгорим), толкова повече енергия ще получим. Ако това стане за единица време, ще имаме повече мощност за единица време.

От друга страна, единственото ограничение е обемът на цилиндъра. На практика колкото смес (гориво/въздух) събира един цилиндър, толкова и ще изгори. Колкото повече му подобряваме условията (сгъстяване и температура), толкова повече КПД ще извлечем под формата на кинетична енергия.

Обаче, също така всички знаем, че идва един момент, в който условията за горене се "предОбрят". Връщам се на запетаята... В един момент горенето става неконтролируемо.
Тук е мястото да обясня какво е детонационно горене:

За да има правилно горене, е необходимо да се създатат условия за ПОСТЕПЕННО изгаряне на сместта или т.нар "фронт" на горене. Това се постига чрез подбор на формата на горивната камера. При превишаване на налягането и/или температурата на сместа, вместо ФРОНТ на горене се получават множество самозапалили се пламъчни ядра. В този случай скоростта на горене е многократно по-висока и имаме детонационно горене.

Иначе казано можем да увеличаваме степента на сгъстяване (налягането) до определени нива. След това горивната смес започва да се самовъзпламенява.


Отново ОТ ДРУГА СТРАНА, се връщам на тезата, че колкото повече обем смес успеем да запалим за единица време, толкова повече енергия ще получим. Обаче сме лимитирани от обема на цилиндъра. Единият от начините да вкараме повече смес в цилиндъра е като я нагнетим, вторият е ако я охладим или двете заедно. За тая цел се ползват различни компресори и интеркулери, като най-популярния сред тях е турбокомпресора (щото е най-елементарен).

Обаче се получава турболаг... щото преди да "дойде" турбото, двигателят има страшно ниско налягане на сместа... щото иначе ще детонира като "дойде" турбото.

След всичките тези общоизвестни факти, изводът е, че има граница, в която можем да блъскаме смес в един цилиндър.
А простичката причина е, че сме ограничени от АЗОТА... който е над 70% от въздуха, който дишаме. И е инертен... и не гори... демек - в цилиндъра влизат около 70% баласт при всяко засмукване. Този баласт освен ненужно налягане, не внася нищо друго. Колкото и турбокомпресора да сложим, винаги ще има лимит.

За да гори възможно по-добре една смес и да си отдава енергията, тя трябва да има "правилно" съотношение. При бензиновите двигатели образно казано това е една капка бензин на половин литър въздух. От които 70% са азот.. И стигаме до извода, че за да увеличим мощността е необходимо да ОКИСЛИМ горивото, а не да го помпаме с баластен материал


Обаче ако вместо въздух (с тия проклети 70% и кусур баласт) вкараме кислород? Тогава в единица обем можем да "наблъскаме" много повече бензин и той да изгори правилно. Обаче кислородът е адски опасен и много трудно се компресира...
Затова на помощ идват азотните съединтния, които ОТДЕЛЯТ кислород сравнително лесно.


И се връщам на N20. Той е безцветен газ, който се компресира сравнително лесно. Сравнително безопасен е. Но при малко под 600 градуса (или някъде в началото на горенето) започва да отделя чист кислород. Горе-долу 30%.

Много азотни съединения го могат. Но с това трябва да се завиши и подаването на гориво, иначе сместа ще обеднее.

NOS системите правят точно това - вкарват азотно съединение, което в началото на горенето отделя кислород и така двигателят може да "прекара" повече гориво за единица време, което да се изгорено правилно. В резултат получаваме повече калории/мощност.


Обаче... както казах има много други съединения, които също могат да се ползват, при това с доста по-голям успех. NOS изисква балон под налягане и система за регулиране и промяна на подаването на гориво. Иначе ефект йок.

Има едно друго съединение, което е в ТЕЧНА форма. Без цвят и мирис. Нарича се НИТРОМЕТАН и формулата му е CH3NO2. При началото на горенето отделя цели 53% кислород!!! Добавя се към горивото и ефектът е същия, но без сложни системи... е, до едно време. По-точно докъм 5-7%, добавен в бензина на инжекционен двигател. След това спира да се разтваря, а инжекционът не може да насмогне.

Но до 5% има осезаем ефект, БЕЗОПАСЕН е за двигателя и инжекциона успява да навакса с по-богатата смес.

Нитрометанът може да се ползва до 90% в състава на горивото, но за целта е нужно друго гориво, в които се разтваря по-добре.

Други подобни съединения са нитробензолът, тринитрометанът, тетранитрометанът, амилнитритът... второто и третото са взривоопасни. Нитрометанът е абсолютно безопасен. На атмосферни условия дори трудно гори.