Автор Тема: BMW S 1000 RR  (Прочетена 104523 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #20 -: февруари 16, 2010, 09:06:13 pm »
Като гледам, не си много запознат, ама сееш, като самолет в поле. Вече горе ти споменаха нещо за супербайк...ама ти не та не...кво е това супербайк...какви са тия? Нима е толкова важно... Еми...да! Изненада а? Ако един мотор няма потенциала да бие в супербайк - не го хвали, няма да има потенциала и да е мотор на годината - просто невъзможно. Ако се позаинтересуваш малко, в което за момента се съмнявам, ще разбереш, че мотор на годината се избира не случайно и то той печели състезания със сигурност. Последните 2 години са Хонда с 1000рр 2008 и Ямаха с р1 2009. Това нещо не се случи нито 1 път в супербайк през миналата 2009 година. И да те светна, това чудо на техниката bmw s1000rr има бая хляб да яде още, докато стигне японците. Гледай някое състезание, ще видиш за какво става въпрос.

..сега видях, че MCN са го цъкнали за мотор на годината, което лично за мен си е платена реклама, която BMW са направили. Все пак резултатите от състезанията през ЦЯЛАТА 2009 са налице ;)



И ся к'во, ситроен като цепят мрака в ралито базовите им модели да не са суперавтомобили??

Чисто нови счупелници дето дефектират на 20хил км.

Машините ползвани  в супербайка имат доста разлики спрямо това дето ти го дават в магазина тъй че.....
Като с говорим за спортни постижения- един добър пилот може да изведе почти всяка марка на първо място.
ама дали всеки може да кара корава машина,или само ще се вози с нея.....
ТОЧНО МНОГО ТОЧНО ......ТАКАВА Е ИСТИНАТА........
« Последна редакция: февруари 16, 2010, 09:11:33 pm от GHOST READER1 »

Неактивен rumba

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 130
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #21 -: февруари 17, 2010, 08:26:22 pm »
И ся к'во, ситроен като цепят мрака в ралито базовите им модели да не са суперавтомобили??

Чисто нови счупелници дето дефектират на 20хил км.

Машините ползвани  в супербайка имат доста разлики спрямо това дето ти го дават в магазина тъй че.....
Като с говорим за спортни постижения- един добър пилот може да изведе почти всяка марка на първо място.
ама дали всеки може да кара корава машина,или само ще се вози с нея.....
http://www.s1000rr.com/#/theBike/ Поразгледай разликите ;)

Спирачки - brembo, джанти OZ (не че оригиналните са за изхвърляне, ама просто не са 16,5 на 16), Ohlins предница, малко по-висока компресия и повече обороти....базовия модел няма това...разбира се и custom CDI.

Та с тая велика разлика, о велико беемве...колко си различно! - гърнето е първото нещо дето се сменя на мотора, Ohlins предница се постига с пълнители на Ohlins и пружини (пружините струват 100 лири) - реално Ohlins искат 2000$ за цялата предница - демек колчетата им струват цифра ама останалото не, спирачките също се сменят с по-модерни - едно MC Brembo се намира за 300лв; дисковете с къдрави, като се сменят на хубава марка - зависи дали има необходимост. Един Dynojet PCV или Bazzaz + тунинг и custom CDI-то е готово. Комресията по-добре да не се пипа, щото двигателя няма да издържи 1 година на натоварване - нали трябва да мине повече от 20хил км.


Машините в супербайка нямат чааак толкова разлики с реалните машини, които се карат по улиците - все пак си има правилник за състезанията (регулации). Не си мисли, че от беемве не са си помислили за европейската конкуренция - талянките бухат всичко в моторите си, за да се продават, беемве няма как да се вместят на пазара, ако не предложат конкурентен мотор (ама по къстъмизация) иначе. Замисли се как един натъпкан с екстри мотор, излизащ за сефте изведнъж хоп - най-добър мотор на годината...Германците не падат от Марс...платили са си и то добре.

Те и от Кавазаки правят най-мощните машини, слагат къдрави дискове, вдигната слюда и какво ли още не, ама пак си остават същите кенефи, щото така и не можаха да направят конкурентен мотор на останалите марки.

Един добър пилот....абе ти чувал ли си някога за Трой Корсър?


Неактивен Steev

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 826
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #22 -: февруари 17, 2010, 09:54:16 pm »
Тъй като се санимавам с металообработка- ела да ти гравирам някакъв надпис на някое желязо и дерзай какво пише.

Ти поглеждал ли си какви хирдопатрони има в тая предница?

А  данните свалени от CDI-то чел ли си ги ?

Нееее, ревеш на голата статистика като стадово сновящо наоколо и хвалещо любимата марка..

Приятелю. Марян Цанков (лека му пръст и проклета да е нелепостта при която загина) при последните си работи бе именно механих в екип по SBK   в холандия. Доста пъти с него сме обсъждали възможностите за модване на машина по начин даващ предимство и едновременно без да се нарушават точно тези 'правилници' за които говориш.
Така че,следващия път,когато решиш да спориш на базата на прочетеното в някой онлайн каталог-моля те свери собственните си знания,огледай машините които лично си направил, и нека спориш на базата на гореспоменатото,а не на случайно прочетени неща из интернет,които за жалост се разминават в единици в всеки различен сайт в който са написани.

И междувпрочем- елементи от 'Brembo' джантите от 'oz' хидропатроните от ' marzocci' и  ' ohlins'  са нещо използвано доста през последните 10-ина години,така че-смени си сайта от които четеш-остарял е и то с много.


и когато имаш време -заповядай да видиш какво прави агрегат с отношение на сгъстяване 17:1 Редовак!!!
Пружините-ако имаш достатично знание да си ги сметнеш-бягай в казанлък при пенев да ти навият две за 20 кинта и бъди щаслив.
Цялата нпредница на олинс е 2х$2000  тъй че пак ти казвам-смени си сайта за четене,тоя не струва.


П.С> Когато спреш да робуваш на марката и почнеш нещо различно от драска ез форумите,било то каране или правене- заповядай да си сверим часовниците.Дотогава- бъди весел и щаслив и не говори странни неща.  ;)
Като ще е гарга-да е РУНТАВА !!!

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #23 -: февруари 18, 2010, 06:18:59 am »
   ]Що си ръмжите за глупости бе ,  недейте така!!. По добре кажете нещо за това---(цитат от статия) ----                                            4 клапана на всеки цилиндър, като всеки един от тях е направен от свръх олекотен титан. Този екзотичен материал все още е много скъп и мнозина хвърлят много финанси, за да го имат в мотоциклетите си.      Съединителят също е последен писък на модата и при спиране и връщане на предавките надолу не предава цялата спирачна сила на двигателя обратно към задното колело. Като резултат то е много по-стабилно и шансър за блокиране се свежда до минимум ......................Какво ще кажете за този ФРАЙ ЛАУФ  дето са го изплющяли заедно със съеденителя .

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #24 -: февруари 19, 2010, 03:58:11 am »
        Нещо много на бързо четем А???Виж пак!!!...          BMW  винаги са правили  боксериКАЩАН-и , с леки изключения  за моделите К75 И К100, за които мисля че са копирани от италянците. Прословутия им боксер на какво ли не го качваха --ендура, туристи,пистарки.Някак си на инат стил BMW.70 години зорВместо да го отчетат като отживелица и да мислят на пред.              И нещеш ли, изкачат моделите 1300 и 100рр.------Които ако не е "красивата" емблема, минават за 100% японски мотори----Е как става тази работа???  Нещо голям скок правим ???Не им е стигнало времето само да махнат  надписите ОЛИНС, и да сложатBMW.                       
« Последна редакция: февруари 19, 2010, 04:36:00 am от GHOST READER1 »

Неактивен motomanqk

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 69
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #25 -: март 09, 2010, 10:10:15 am »

Неактивен guest86

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 535
  • Кой ме накара да се кача на този мотопед
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #26 -: март 09, 2010, 02:37:53 pm »
Глоеми реклами им правят,но ме съмнява че продажбите им пак няма да са на ниво,което да ги задоволява

Неактивен The Saint

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 153
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #27 -: март 10, 2010, 11:22:30 pm »


Неактивен The Saint

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 153
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #28 -: март 10, 2010, 11:31:19 pm »
А кой от вас го кара или поне видя ня живо, а !?!?

Иначе всички разбираме много от характеристики и сравнения.

Това, че някой се е из...л на фаровете не значи, че мотора е лош, нали?

А и кой е казал, че мотор на годината трябва да е задължително най-лекия, най-бързия с най-голямото ускорение и т.н. да не цитирам всички ви сега!?!?

Да, в раздел писта сме, но все пак не само сухите характеристики правят един мотор, това, което е и мисля, че всички сме съгласни с това.

Айде всички със здраве.

Като гледам, не си много запознат, ама сееш, като самолет в поле. Вече горе ти споменаха нещо за супербайк...ама ти не та не...кво е това супербайк...какви са тия? Нима е толкова важно... Еми...да! Изненада а? Ако един мотор няма потенциала да бие в супербайк - не го хвали, няма да има потенциала и да е мотор на годината - просто невъзможно. Ако се позаинтересуваш малко, в което за момента се съмнявам, ще разбереш, че мотор на годината се избира не случайно и то той печели състезания със сигурност. Последните 2 години са Хонда с 1000рр 2008 и Ямаха с р1 2009. Това нещо не се случи нито 1 път в супербайк през миналата 2009 година. И да те светна, това чудо на техниката bmw s1000rr има бая хляб да яде още, докато стигне японците. Гледай някое състезание, ще видиш за какво става въпрос.

..сега видях, че MCN са го цъкнали за мотор на годината, което лично за мен си е платена реклама, която BMW са направили. Все пак резултатите от състезанията през ЦЯЛАТА 2009 са налице ;)

Ей го и този професионалист, хайде малко по-спокойно, а!?
Прочети първо какво съм написал, ОПИТАЙ да го разбереш и САМО, ако можеш /да го разбереш/ си пиши романите!

Съжалявам за off topic-а!

Неактивен guest86

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 535
  • Кой ме накара да се кача на този мотопед
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #29 -: март 12, 2010, 04:50:10 pm »
Ей за това говорех и аз.Страшно много ги рекламират
Супер е клипа!Надявам се да го видя на живо.Гледам цената му е приемлива така че със сигурно ще се появят доста такива и в БГ
Да ви кажа още като излезе ми приличаше на 1000рр04-06 с малко променен дизайн
За двигателя със сигурност са направили нещо добро щом дава близо 176 на гумата,а и според мотоциклисмо дава най-добро време на пистата
Първия старт в WSBK също не беше лош за Troy Corser 9 и 7място в сравнение с миналата година,когато беше на опашката
Все пак има доста време още да се доказва нали е нова машината

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #30 -: март 14, 2010, 05:13:12 pm »
http://vbox7.com/play:95782bed
още една реклама

Неактивен turbusa

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 700
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #31 -: март 23, 2010, 01:19:37 am »
......
Важното е,че сьвсем гордо носят табелката "край на колоната" а на екипите им пише - "Никой не мой ме помести от дьното"  :notworthy: :headbang:
Абе тази година са дали най добро бреме на пистата, но с тази висока цена незнан как ще пробият в кризата

Неактивен guest86

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 535
  • Кой ме накара да се кача на този мотопед
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #32 -: март 23, 2010, 01:50:41 pm »
Цената е прилична за BMW- 15.850 euro

Неактивен Joro GP

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 118
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #33 -: април 29, 2010, 10:00:55 pm »
Нищо че отпред е грозноват, с удоволствие бих покарал BMW-то, 114Nm и 180hp на гумата за фабричен мотор са си сериозна работа, и кажете че отстрани и отзад не е красив. Но за нещастие като всеки европеиски мотоциклет който се опитва да се гони с японците е доста по-скъп от тях.

Неактивен Joro GP

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 118
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #34 -: април 30, 2010, 08:45:11 am »
Да се поправя докато не е станало късно и някой да ме е сазобал , 150 коня на колелото, 194 на вала и 112 Nm  ;) . Гледах едни клипове Onboard и нещо във високите обороти не ми харесва  :SOS:

sith_of_darkness

  • Гост
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #35 -: май 23, 2010, 01:52:13 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=85A7ZRcSmEI&feature=player_embedded

Новия крал на скоростта ..

Чакаме тези седмици другите тестове.. 400 метра, от последна предавка ускорение и т.н...
« Последна редакция: май 23, 2010, 02:01:00 pm от sith_of_darkness »

Неактивен Urban

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 365
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #36 -: май 23, 2010, 10:20:15 pm »
Е точно за цената на БМВ да кажеш колега, че е конкуретна...

Тази фирма има традиционно по-висока цена от японските аналози!

sith_of_darkness

  • Гост
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #37 -: май 23, 2010, 10:31:42 pm »
BMW - BASE MSRP:            $13,800.00

Honda - Base              $11,999.00

Suzuki - Base              $12,899.00

Kawasaki - Base          $11,799.00

Yamaha - BASE         $12,390.00 

Не са с голям разлика... Тук е разликата...

 Ducati 999R   $29,999
 MV Augusta   $31,300


Неактивен guest86

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 535
  • Кой ме накара да се кача на този мотопед
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #38 -: май 24, 2010, 01:14:37 am »
Кой модел на Agusta?Защото има и по 18.700 euro

sith_of_darkness

  • Гост
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #39 -: май 24, 2010, 02:50:04 am »
F4-ка... Стандартния 1000сс модел, не онзи 1074 (ако беше толкоз)