Автор Тема: BMW S 1000 RR  (Прочетена 125670 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен ChemPrince

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 141
  • Кара: Ducati 1098S, Triumph Thruxton A1 & Ducati Multistrada 1200S Touring
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #420 -: октомври 08, 2012, 12:11:33 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=F6M0O4yXqUY    , не съм го карал още на писта , но мога да кажа че в сравнение с веобразен двигател е много по лесен за каране , имам предвид че е много по спокоен на ускорение , в завоя не се налага да се боря с обратната компресия и при подържане на висока скорост няма вибрациите в ръчките които има дукатити 1198с  , не казвам че това сто процента е по доброто а просто на мене ми се нрави повече , отделно най се кефя на високите обороти и воя който издава при 14800 оборота , докато вобразния мотор е като турбодизела (шега) , ! а за кръстосания вал на ямаха не мога да кажа нищо не съм карал , и съм готов да си разменя мотора с някой колега който има ямаха   р1 след 2009 , много ми е  интересно

Така е. Бавареца е супер прецизен, супер бърз, изпипан до последния болт. Някак си без много шум тихо, кротко, с типична немска сдържаност БМВ направиха по-добър мотор от Панигале. Медиите бълват сравнения и информация, и всички които се интересуват знаят какво предлагат двата модела. И все пак, БМВ работят с удвърдена база (тип рама и двигател), усъвършенстват и постигат най-доброто. Панигале е революционен модел за Дукати, няма рама, първия им двигател с ангренажни вериги и куп други различия и новости спрямо предния 1198. А и бюджета им е далеч под способностите на БМВ. За една малка фабрика, Дукати се справя много добре, мотора им се отличава от всички. И най-важното: THE DESIRE FACTOR. Просто всички искат да го имат, а това няма инженерно обяснение  ;) Заради този фактор си готов да му простиш всички недостатъци и да го заобичаш още повече.

Неактивен skuterboy

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 76
  • welcome to highway
  • Кара: от март S 1000 RR :)
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #421 -: октомври 08, 2012, 07:45:59 pm »
 :bravisimost:
deutschland über alles


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #422 -: октомври 09, 2012, 09:16:20 pm »
 Лелееееееееее какво се подготвя , какво чудо ще стане........... мале мале - скоро очаквайте темата S1000RR 2012 - Track bike project!
 Само да ви кажа един факт - АRROW Competition EVO-2 Replica WSBK system - цяла генерация със гърнето заедно за S1000RR тежи 4,650кг
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #423 -: декември 01, 2012, 07:44:02 am »


 :cheers:
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2790
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #424 -: декември 01, 2012, 12:48:03 pm »
 :bravisimost:

Неактивен morqka

  • RSV Mille, CB1100, Moto Guzzi V50
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 530
    • дигитален печат на тениски
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #425 -: декември 01, 2012, 01:03:53 pm »
Цитат на: kokoVmaxa
  Лелееееееееее какво се подготвя , какво чудо ще стане........... мале мале - скоро очаквайте темата S1000RR 2012 - Track bike project!
 Само да ви кажа един факт - АRROW Competition EVO-2 Replica WSBK system - цяла генерация със гърнето заедно за S1000RR тежи 4,650кг

 :bravisimost:
...и нали няма да го оставиш с този гаден цвят?  :)
"Harley Davidson....100+ years of converting fuel into noise without the harmful side effect of horsepower"

Неактивен Пламен Шопов

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2356
    • http://plamenshopov.snimka.bg/other/plamen.493734.18331532
  • Кара: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650 98
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #426 -: декември 01, 2012, 01:32:13 pm »
Какво му е на цвета?
Honda Hornet 919 03'/ Honda Hornet 600 01'/ Honda CBR 600 F4 00'/ Honda CBR 600 F2 91'
                                               Honda The Power Of Dreams

Неактивен Pancho77

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2790
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #427 -: декември 01, 2012, 03:41:05 pm »
Много километри, от сърце ти пожелавам Коко, и много радост в километрите...


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #428 -: декември 01, 2012, 04:26:27 pm »
 Meрси  :bravisimost:
 Ако трябва да съм откровен и на мен не ми харесва........... ама аз няма и да го оставя в това положение тоя мотор:

 - Има цяла тема в Проектантския раздел  :D ;)
 Само олдтаймерите и TL-Rа имат право да имат фарове и седалки .............
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен morqka

  • RSV Mille, CB1100, Moto Guzzi V50
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 530
    • дигитален печат на тениски
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #429 -: декември 09, 2012, 09:35:05 pm »
Какво му е на цвета?

Гаден е. Като на турска гемия.  :D
Но Коко ще се погрижи...сигурен съм.   :headbang:
"Harley Davidson....100+ years of converting fuel into noise without the harmful side effect of horsepower"

Неактивен skuterboy

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 76
  • welcome to highway
  • Кара: от март S 1000 RR :)
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #430 -: февруари 06, 2013, 07:42:21 pm »
браво , безаварийно каране ! пък ше кажеш какви са ти впечатленията  ;)  , а за цвета ....  :bravisimost:
deutschland über alles

Неактивен skuterboy

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 76
  • welcome to highway
  • Кара: от март S 1000 RR :)
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #431 -: февруари 10, 2013, 10:23:19 pm »
коя марка ауспух бихте ми препоръчали за s1000rr 12godina , акрапович , ароу ... ? (цяла генерация)
deutschland über alles

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #432 -: февруари 25, 2013, 10:16:42 am »
 Към момента най-доброто което има е Титаниевата Генерация на ARROW ;)
BMW S1000RR Arrow Competition EVO Full Race Exhaust System Titanium (Silencer with carbon end cap)


  ;) цифрата от 3К не е никак малка , но си заслужава!
 Дай снимки да ти го видим де  :cheers:
 А аз ще качвам снимки тия дни на Мотора в пред сезонната подготовка.........
« Последна редакция: февруари 25, 2013, 10:30:35 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15

Неактивен KroGh

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 177
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #433 -: юни 12, 2014, 10:50:28 am »
Ще го видим новия пистак на BMW. Твърди се, че ще надмине японците... 

Max Power
   143.9 KW 193 hp @ 13000 rpm

Max Torque
   112 Nm 82.6 lb-ft @ 9750 rpm

Dry-Weight /  Wet Weight
   183 kg  /  204 kg

4 valves per cylinder


 По какво ?   :-\ :-\ тея показатели са на мотор оле мале 90-те  GSX-R 1100 '86 e по лек в заредено сьстояние и е с по голям вьртящ момент бре - кое му е доброто на тва лайно само не се сещам - ако беше толкова добьр тва недоразумение,при наличието на Трой Корсьр(световен няколко пьти) и Рубен Ксаус(и той със световна титла) - то щяха поне някоя точка от тоя сезон бре ;)

 За сравнение - ДУКАТИ 1098Р е 187кг ЗАРЕДЕН 186к.с. и 135н/м на задната гума
 Моят мотор е по малко кубици 1999г и е 206кг зареден,130к.с. и 115н/м на задна гума  ;) сещаш ли се че тва БМВ е за Фенове на Марката не за разбиращи и искащи момчета  :beer:
Коки,какви ти бяха думите в началото,а какво се купи накрая  O0

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3610
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #434 -: юни 12, 2014, 01:07:55 pm »
 aахахаха 2010 модел ;)
  айде сега земи виж 2012 модела сравни го с 2010 и с останалите ;) някой някъде да е видял/чул да му кажа че 2010 е добър ?
 Хронология:
БМВ-то не го мразя , дори бих казал че представлява дори интерес за мен .......... но както малко по рано казах , сякаш да изчакаме второто поколение  :friends:
тема - BMW S1000RR 19-та страница
следващ:
Сега някой от по запознатите с S-ката ако разясни какво е променено и какво е подобрено в новият(който вече ми представлява и интерес) ще съм много доволен и щастлив!
и следващ:
...... сега вече след като ми е разказано доста, поровил съм се доста и всичко останало............ се оказва следното:
 2012 модела реално се оказва доста доста по различен , Тракшън контрола си е въведен какъвто и както трябва - много много добре бил изпипан и не напомнял за себе си до момента който те дели от пребиването.........( това е коментар на човек който е доказал колко много може да кара) , АБС-а на мотора също бил изпипан на уникално ниво и сериино оборудваните спирачки дори със 101% сток спирачна система(дори с оригиналните маркучи е мотора) спирал зверски добре а АБС-а се държал и показвал повече от най смелите мечти и завидини резултати!
 Мотоциклетът като мощност не е кой знае какъв връх но дори и с по малкото си коне (-15/20к.с. на задната гума по малко от някой 1000РР-и или 10ки) от Японските конкуренти бил изцяло превъзхождащ ги на пистата и това се вижда от резултатите и като се сметне крайният резултатна база на капиталовложението се оказва че ето този 2012 е най удачният избор за Спортен/Състезателен Мотоциклет към този момент...........................
 Реално цените на резервните части са във пъти по ниски от на Японските конкуренти( имам чувството , че са едва ли не дотирани спонсорски цени от БМВ)
 - Относно някой неща има сериозни незгоди - като например Подгряващите дръжки и др. такива , но те не са чак толкова голям проблем да се подменят с Афтърмаркет части  ;D
 Никога не съм си и помислял че ще го кажа , ама май е време да си купя БМВ  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\





Гаражът:
TRX850'97 Aprilia RS4 125'15  748SP'02 F800S'08 S1000RR'15