Автор Тема: 2012 Ducati Desmosedici RR  (Прочетена 16570 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
2012 Ducati Desmosedici RR
« -: февруари 11, 2010, 10:19:00 pm »
Тъй като, MotoGP се завръща към 1000CC през 2012г., Ducati замислят да създадат един нов Desmosedici RR, който ще се продава в ограничен брой. Това ще бъде, най - вероятно, модел с карбонова рама, а що се отнася до значително по - големият двигател, не смеем дори да си помислим за цената на новото Desmo, имайки предвид също тази на оригинала от 2008г., който остава в историята като едно от най - добрите състезателни копия излезли от завода в Болоня. Запомнете: 197к.с./171кг.


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3507
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #1 -: февруари 12, 2010, 09:15:52 am »
............ жалкото в случая е,че тези мотори ще си ги гледкаме само на картинка и на клипове в "Ю-Тубата" на сьбори на собствениците в Англия и тем подобни ..............  :'(
 иньче кво да кажем за технология и прогрес - нямам думи  :notworthy:
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 DUCATI Track bike project '02 F800S'08 TRX850'16


Неактивен streetfighter_1988

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 197
  • Кара: kawasaki zx9r
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #2 -: февруари 12, 2010, 06:45:55 pm »
ммм да наистина много жалко!!!много готина машинка!!

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #3 -: февруари 13, 2010, 04:21:27 pm »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #4 -: февруари 14, 2010, 04:40:04 am »
  Нормално. Не всеки може да има FERARI (мотоциклетно) в гаража си. СУПЕР Е :cheers:

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #5 -: февруари 14, 2010, 09:48:09 am »
  Нормално. Не всеки може да има FERARI (мотоциклетно) в гаража си. СУПЕР Е :cheers:
освен ако не ги подаряват!!!

Ето какво ферари съм карал преди 5-6 години Аз/не съм го притежавал/

карбонови споилери, магнезиеви капли, 190кг, 1100 кубика и много много иновации от преди 12-13 години. КАК Е? ;)

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #6 -: февруари 14, 2010, 10:42:24 am »
снимката сама говори
радвам се че има ценители на тези возила в България
а някой знае ли къде има музей в Европа където могат да се видят такива машини

Неактивен MX13

  • инж. Мартин Тошков Василев
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2689
  • работя в ZM-PerfOrmance Варна
    • www.motoforum-bg.com
  • Кара: yz250/RGV250/GSXR1100 '88/GSXR1100 '92/ GSXR711Turbo /TL1000R /RS250 /RD250 /ES175-2 /ES250
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #7 -: февруари 14, 2010, 12:37:23 pm »
сега се мъча да издиря мотора и да го купя, макар и разглобен ::)


Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #8 -: февруари 14, 2010, 01:43:52 pm »
сега се мъча да издиря мотора и да го купя, макар и разглобен ::)
ще го сглобиш нали с това се занимаваш
ами аз как ще сглобя моя  :violent:

Неактивен niki-rr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 328
  • Обичам ХУБАВИТЕ мотори, затова карам MV AGUSTA
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #9 -: февруари 16, 2010, 11:44:22 am »
както винаги италянците саси номер 1 в моторите,мотора е бонбон

Неактивен Steev

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 826
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #10 -: февруари 16, 2010, 02:07:14 pm »
както винаги италянците саси номер 1 в моторите,мотора е бонбон

Каза човека до вчера  'боготворящ' японската техника.  :violent:

По темата- трябва да се пробва...

Като ще е гарга-да е РУНТАВА !!!

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #11 -: февруари 16, 2010, 06:28:14 pm »
По темата- трябва да се пробва...


[/quote]ако някой раздава кръгчета и аз съм на опашката

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #12 -: февруари 16, 2010, 09:01:42 pm »
           Ако има кръгчета идвам и  аз :friends:

Неактивен guest86

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 535
  • Кой ме накара да се кача на този мотопед
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #13 -: март 06, 2010, 02:37:24 pm »
Какво може да даде един 2 цилиндров мотор на Ducati?Или как беше там 4 цилиндров работещ като 2 цилиндров?
Не вярвам,че тръпката е по-голяма от 4ц.редови двигател.

sith_of_darkness

  • Гост
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #14 -: март 06, 2010, 03:36:10 pm »
Тук се изказваш неподготвен... Тръпката е друга, защото Дукатито е за завой.. Редовак трудно му се опира там... Виж на право по магистралата няма сила.... Силата на V-twin-на на Дукати (както и всеки друг V2 пистов мотор) е във влизането и излизането от завой и като има редица от такива.. Не можеш го стигна  ;).. А що не питаш компресора на Коко, как е направите  ^-^ ^-^

Неактивен the godfather

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 626
  • начинаещ
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #15 -: март 06, 2010, 04:19:24 pm »
откакто им вдигнаха мощността над 170к.с. невярвам да не бега по магистралата

Неактивен dakata_f4

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 56
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #16 -: март 06, 2010, 04:32:04 pm »
вярно че в-образните са по-подходящи за завои, но що тогава докторчето с редоваците(ямахата и преди и с хондата) ги прави луди имено на завоите, а дукатитата най-много му се опъваха на дългите прави

Неактивен guest86

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 535
  • Кой ме накара да се кача на този мотопед
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #17 -: март 06, 2010, 07:09:08 pm »
Прав е.Отговора е точно MotoGP.
Иначе и аз така съм чувал за дукати че изтегля много в завойте,но миналата година Ямаха разби всичко и май на всики класове.
Само да ви припомня,че в мотогп отбора на дукати постоянно мрънка за нещо.Я двигателя им стигнал лимита на възможностите искали увеличение на кубатурата я друго нещо не им харесва.От BSB излезнаха,сега от AMA искали да се махат.
Преди като ги нямаше в мотогп да не беше безинтересно

Неактивен Steev

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 826
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #18 -: март 07, 2010, 02:01:36 pm »
Няка пак да припомня- в вездесъщото motoGP  всеки отбор си има по няколко моторетки,дето само те си знаят какво има вътре.
Отвън е ковната емблемата на тоя дето е дал парите,ама техниката няма нищо общо с тази дето е в магазина.
Като ще е гарга-да е РУНТАВА !!!

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3507
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Re: 2012 Ducati Desmosedici RR
« Отговор #19 -: март 08, 2010, 09:28:45 am »
 Вии СУПЕРБАЙК Гледате ли изобщо ?!?!? Вии пьрвият крьг на Филип Айльнд гледахте ли го ?!?!?
 Вии видяхте ли 1098 как Излита на правата !?!? Някой видя ли непоклатимото БМВ С1000РР с табелката: Край на колоната
 някой Видя ли лудия Хасланд колко е ненормален и как тея невьрвящи на правата ДУКАТИ В2 как го прекрачваха..............
 Що си ги смучете от прьстите тея простотии редовак и в2 няма прилика проблема е че напоследьк В2 вече е не само равностойно ами е и доста по силно на правата

      Марта - като каза за тая Бимота(Тaя е с двигателя на GSX-R1100W) издирвам едно СУЗУКИ из Варна та дори май по точно е в Шабла - GSX-R750 '87-'88 модел беше в спойлери на Р1 '98 мотора е с Механични карбуратори,Сух многодисков вьншен сьединител,Лимитирана версия 1500бр,нормална Трак предница ,17" Брембо джанта с 320ските големите спирачки,Едноместен е заводски отзад е с едни метални профилчета добавян за втора седалка - Сиво и жьлто.......... продадох го преди 7-8 години и ако е живо искам пак да си го взема и да го реставрирам .................. Ако имаш инфо или ако можеш да ми посьбереш?!?!
 Мотора е Юбилярка заради пьрвата голяма титла на Модела през '86
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 DUCATI Track bike project '02 F800S'08 TRX850'16