Автор Тема: Важни акценти при закупуването на вашия първи мотор  (Прочетена 68696 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен BULLDOG

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 261
И аз така прочетох всичко и благодарение на тази и още теми купих и продадох 1-вия си мотор без нито лев загуба.Втория който купих тази пролет засега хиляди километри само кеф с него.
Продават се Lancia Lybra 2,4jtd ; Peugeot 2061,9D 0888/886.886

Неактивен rva

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Важни акценти при закупуването на вашия първи мотор
« Отговор #21 -: септември 13, 2011, 10:03:47 pm »
И моя милост да сподели опит......

Исках да си купя моторетка но не знаех каква.....В крайна сметка реших да е моторетка за пътуване и да издържи на нашите пътища (китни). Разглеждах какви модели биха ми харесали и си харесах Хонда Трансалп. Питах приятели и четох по форумите почти година докато събера пари. През това време все повече се убеждавах че май Трансалпа е моторетката за мене :) И накрая след доста чакане, проверки на каквито намерих сайтове и обяви по света и у нас си намерих една моторетка :) Изкарах А категорията и на другият ден до Стара Загора за моторетка :) Никога не бях карал мотор с изключение на курса (125 кубикова хондичка ) и първите 200 километра до София беше драма, докато свикна и се преборя със страха от непознатото и мисли като - ами ако изскочи котка и тем подобни :) Е вече имам почти 6000 километра зад гърба и нито за миг не съжалявам за избора си :)
Така че ако човек няма опит да прочете, да помисли и като си хареса каквото му е на сърцето да действа :) Успехи на всички бъдещи мотористи :)

Неактивен bojyy

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 14
Re: Важни акценти при закупуването на вашия първи мотор
« Отговор #22 -: ноември 14, 2011, 08:04:22 pm »
Много добро обаче какво да прави един като мен който никога не е карал такъв мотор а на 18 ще си копувам което е съвсем скоро отивам и как точно да подкарам такава машина колко години това ми е в главата само за този мотор мисля много го искам но моля помогнете

Неактивен Swipes

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 57
  • Кара: CBR 600F2, CBR 919, CBR 929
Евала за темата, аз в момента съм на път да си закупя първият пистов мотор, доста добра информация, благодаря.  ;)

Неактивен Харабейшио

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 6
  • Кара: пеш,нема пари за мотор
Предложете евтини крузъри до 1000 лв. Само японско да е и да е от 250 до 400 cc.

Неактивен tikvenika

  • артист - моторист
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 158
  • Keep on riding!
Какво разбираш под твоето круизър? Малък чопър ли? Защото обикновено круизърите са огромни, ниски, адски тежки шосейни машини за безпроблемно минаване на много, много, много километри... И тяхната цена ако и за някои модели да е четирицифрена, то почва поне с 6ххх. Отвори някой сайт, пиши тоя ценови диапазон и огледай обявите. Предварително ти казвам, обаче, че за около 1000лв нямаш богат избор... Успех все пак !
Honda Silver Wing 600i (2005)
Cagiva Raptor 650 (2000)
Suzuki DR 800 BIG (1991)
Honda XL 600 V Transalp (1987)
Honda CB 400 N (1981)

Неактивен mv.angel

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 63
  • Кара: Honda Hornet CB600F
Re: Важни акценти при закупуването на вашия първи мотор
« Отговор #26 -: септември 18, 2013, 08:40:02 am »
всичко описано като списък е ок, но къде предлагат услугата за преглед на мотора: не като за приятели а професионално с всички точки и описание на резултата? Хонда например искаха 60ина лв, но трябваше резервация,час и прочие.

Неактивен che

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2007
  • There is no replacement for displacement......
Re: Важни акценти при закупуването на вашия първи мотор
« Отговор #27 -: септември 18, 2013, 10:37:57 am »
всичко описано като списък е ок, но къде предлагат услугата за преглед на мотора: не като за приятели а професионално с всички точки и описание на резултата? Хонда например искаха 60ина лв, но трябваше резервация,час и прочие.


А каква гаранция получаваш за тези 60лв.
в смисъл, какво правим ако "майстора" не е видял някой пробем и след това стане храс?

Преди месец си купих кола и преди да тръгна на път я закарах на сервиз за да и прегледат окачването....е така, да не ме остави на пътя или по-лошо.
Гледаха какво гледах и казаха че всичко и е наред. Да ама не, като я качих на магистралата се появи едно доста сериозно тресене. два дне след това и задницата се резкърца на всяка дупка. тампоните на задния мост имаха 1-2см луфт, толкова бяха зле. Имах и скъсан маншон на лявата полуоска и заминало вътрешно каре.

Така че файда от огледа - никаква. Не съм се връщал да се разправям, повече няма да стъпя в този сервиз. Но ако бях закарал колата преди да я купя и после да се окаже че трябва да сменям неща щеше да е доста интересно.

Така че 10-20лв си стува да дадеш на човек, който разбира да хвърли едно око. Но 60лв. според мен са много, ако няма гаранция след това.
'01 KTM SX 250
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
'98 Honda VTR1000 Firestorm
'95 KTM 620 EGS Supermoto
'89 Suzuki GSX750Fighter

Неактивен mv.angel

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 63
  • Кара: Honda Hornet CB600F
Re: Важни акценти при закупуването на вашия първи мотор
« Отговор #28 -: септември 18, 2013, 03:42:12 pm »
признавам си, че не съм водил моторът в Хонда на преглед за 60лв. Но при колите в някой сервизи, оторизираните например, има гаранция. Т.е. казват ти какво е за смяна, но ако очакваш да гарантират всякакви проблеми, не става...