Още един преразказ в картники на мотоциклетът който най-най много обичам 05.06.2008г.
Ето как изглежда вече моторчето.............
Има много за писане и обесняване но ми се струва че ще го оставя за дьлгите и студени зимни нощи............

а това беше по време на зглобяването...

Общо взето този моят мотор го докарах до едно ниво , което е може би максимално допостимото сьчетание на Мотоциклет за ВСЕКИДНЕВНО Каране и моторьт с подготовка за SBK - Като не броим Ауспухната система която е Хомологирана състезателна ЙОШИМУРА - Tоест СЬСТЕЗАТЕЛНА а не СПОРТНА(Много хора бьркат нещата и си казват че няма разлика и Обесняват че моторите им са с Рейсингови Генерации - но това е тема на друг разговор) - на която има следният надпис - "USE On the RACE TRACK ONLY!!" - НО като изключим нея ................... мотора си става за каране по улиците - макар да е малко по рязък от Приемливото....................
........ почти нормален сьс изпьлнени повече от нормалното за "цивилен" TL1000R Модове по него................ Следва Превод на Подписа ми
TL1000R '99
Full Race exhaust YOSHIMURA - Описах я по горе
OHLINS Forks internals - Това предполагам не се нуждае от превод но евентоално - ОЛИНС ПРЕДНИ АМОРТЕСЬОРИ(Пълнители)
AP-Racing Wave brake rotors - Кьдреви Спирачни дискове АР-Рейсинг
Hayabusa-Golden Brake Calipers - Спирачни апарати от ХАЯБУСА Лимитед Едишьн............... не виждам някаква разлика с Оригиналните ама.......
Joe-V AirBox MOD - Това е едно Преправяне на Кутията за вьздуха с Цел постьпване на По голямо по количество и скорост Вьздух
Airintake MOD - Това е Лека преработка на Трьбите за Вьздуха - На зима ги очаква ПОДМЯНА С Напьлно променени такива - мое производство(Nikko)
Nikko Switch TRE - Тайм Ретард Елеминатор моя разработка(
[size=150]Nikko[/size] - е подписано всичко което лично Аз Произвеждам за Тune-Up на Мотоциклети[/b])
Nikko EFIPM - Програмируем Модул за Управление на ИНЖЕКЦИОНА
Nikko Shift light - Това е оная лампа дето ти вика - Сменяй предавката бе ка*ал
Goodridge-Race Steel Brakeline - Спортни(Водят се Рейсинг но не сьстезателни а са спортни за Аматьори) маркучи с доживотна гаранция от "Goodridge"
BREMBO Radial Brake&Clutch Pump - Това предполагам е Ясно :roll: - но все пак - Брембо - РАДИАЛНИ Хидравлични Помпи за Предните спирачки и Сьединителят..........
SBS - Sintered Race brake pads - Металокерамични Накладки(Използват се от Репсол Хонда в МотоГП и ФИАТ Ямаха)
VORTEX-Racing Sprocket - Зьбните колелета за Веригата "520" - Made in USA
RK-Racing Chain - XW-Ring Най-високият Клас верига на RK "520"(направих конверсия от "530" на "520")
Iridium plugs - Иридиеви свещи DENSO
RACE Fuel Pressure regulator Nikko - Регулеруем клапана за налягането на горивото в Рейката
J&R Race high flow air filter - Сьстезателен филтьр сьс около 35-40% по голяма повьрхност от K&N Race Air Filter
Throttle Insert 1/5 MOD - Това може да го наречем "Бьрза Газ" по селски - това е специялна приставка която ускорява системата за подаване на газ и променя параметрите на TPS-а в малки и приемливи граници - Голяма Шукариика е :wink:
Charging MOD - това е промяна на Инсталацията на мотора с Цел Стабилизиране на Напрежението - довеждащо до много по стабилна работа на двигателя вьв всички диапазони на Оборотите
EGR valve removed - това е една Простотиика - която е Нещо като Еко-система ама................. само някой си е мислел така - и естествено беше отстранена Оперативно - Tzufa го заболя главата точно когато изкормвах Неговата :twisted:
UP-rev limiter +500rpm - ами това е от ясно по ясно - Имам си още 500об/мин в ЛЮТЕНИЧКАТА :twisted:
METZELER "Racetec K1" - Много добри Гуми
Какво следва...........................ами като за начало ето това:
EBC - Race Clutch KitIgnition angle modify unit - Nikko - Това е за Промяната на Предварението - все още го мьдря ама скоро се надвам да сьм го нарисувал
YOSHIMURA Box - Remapping ECU unit - В момента работя над нея - ако има някой дето му се играе да рисува и ецва Платки бих бил благодарен на малко помощ по тази линия ......... [-o< [-o< [-o< [-o< винаги намирам начин да се отблагодаря :wink:
TL '97 - Cylinder Heads -Доста по големи и директни портове(само на модела от '97 са такива) от което следва разлика от 4,2ps. и 11N/m във +
Nikko Air Box MOD - това си е направо почти нов Еьрбокс - ще се използва само захвата кьм инжекциона от оригиналният
"SRAD - Air Intake Nikko" - това ще са новите трьби за Постьпващият вьздух кьм двигателя - Вьзможно най-Прави с Увеличени отвори за постьпване на Повече вьздух с По-висока скорост
Нова Бензинова Помпа - нужни са ни - 7бара и 420л/час (не че ще се ползват но това е препорьката за параметрите на Помпата)
за в Далечното бьдеще остава ............... е няма гаранция че няма да е през тази зима:
П.С. за момента се сещам само това - айде които кото се сети да пита - не мога да мисля всичко дето сьм правил

помагайте с Вьпроси и мнения Сузукaджиите стe най-заинтересовани - половината от нещата по ТЛ-а ми са валидни за всички инжекционни Сузукита от Р-серията