Автор Тема: SUZUKI TL1000R - Подобрения и Развитие - историята на една любов(Преразказ)  (Прочетена 18164 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
 Още един преразказ в картники на мотоциклетът който най-най много обичам
 05.06.2008г.
Ето как изглежда вече моторчето.............
 Има много за писане и обесняване но ми се струва че ще го оставя за дьлгите и студени зимни нощи............
 
 
 
 а това беше по време на зглобяването...
 


     Общо взето този моят мотор го докарах до едно ниво , което е може би максимално допостимото сьчетание на Мотоциклет за ВСЕКИДНЕВНО Каране и моторьт с подготовка за SBK - Като не броим Ауспухната система която е Хомологирана състезателна ЙОШИМУРА - Tоест СЬСТЕЗАТЕЛНА а не СПОРТНА(Много хора бьркат нещата и си казват че няма разлика и Обесняват че моторите им са с Рейсингови Генерации - но това е тема на друг разговор) - на която има следният надпис - "USE On the RACE TRACK ONLY!!" - НО като изключим нея ................... мотора си става за каране по улиците - макар да е малко по рязък от Приемливото....................
  ........ почти нормален сьс изпьлнени повече от нормалното за "цивилен" TL1000R  Модове по него................ Следва Превод на Подписа ми
 TL1000R '99
Full Race exhaust YOSHIMURA - Описах я по горе
OHLINS Forks internals - Това предполагам не се нуждае от превод но евентоално - ОЛИНС ПРЕДНИ АМОРТЕСЬОРИ(Пълнители)
AP-Racing Wave brake rotors - Кьдреви Спирачни дискове АР-Рейсинг
Hayabusa-Golden Brake Calipers - Спирачни апарати от ХАЯБУСА Лимитед Едишьн............... не виждам някаква разлика с Оригиналните ама.......
Joe-V AirBox MOD - Това е едно Преправяне на Кутията за вьздуха с Цел постьпване на По голямо по количество и скорост Вьздух
Airintake MOD - Това е Лека преработка на Трьбите за Вьздуха - На зима ги очаква ПОДМЯНА С Напьлно променени такива - мое производство(Nikko)
Nikko Switch TRE - Тайм Ретард Елеминатор моя разработка([size=150]Nikko[/size] - е подписано всичко което лично Аз Произвеждам за Тune-Up на Мотоциклети[/b])
Nikko EFIPM - Програмируем Модул за Управление на ИНЖЕКЦИОНА
Nikko Shift light - Това е оная лампа дето ти вика - Сменяй предавката бе ка*ал
Goodridge-Race Steel Brakeline - Спортни(Водят се Рейсинг но не сьстезателни а са спортни за Аматьори) маркучи с доживотна гаранция от "Goodridge"
BREMBO Radial Brake&Clutch Pump - Това предполагам е Ясно  :roll:  - но все пак - Брембо - РАДИАЛНИ Хидравлични Помпи за Предните спирачки и Сьединителят..........
SBS - Sintered Race brake pads - Металокерамични Накладки(Използват се от Репсол Хонда в МотоГП и ФИАТ Ямаха)
VORTEX-Racing Sprocket - Зьбните колелета за Веригата "520" - Made in USA
RK-Racing Chain - XW-Ring Най-високият Клас верига на RK "520"(направих конверсия от "530" на "520")
Iridium plugs - Иридиеви свещи DENSO
RACE Fuel Pressure regulator Nikko -  Регулеруем клапана за налягането на горивото в Рейката
J&R Race high flow air filter - Сьстезателен филтьр сьс около 35-40% по голяма повьрхност от K&N Race Air Filter
Throttle Insert 1/5 MOD - Това може да го наречем "Бьрза Газ" по селски - това е специялна приставка която ускорява системата за подаване на газ и променя параметрите на TPS-а в малки и приемливи граници - Голяма Шукариика е  :wink:
Charging MOD - това е промяна на Инсталацията на мотора с Цел Стабилизиране на Напрежението - довеждащо до много по стабилна работа на двигателя вьв всички диапазони на Оборотите
EGR valve removed - това е една Простотиика - която е Нещо като Еко-система ама................. само някой си е мислел така - и естествено беше отстранена Оперативно - Tzufa го заболя главата точно когато изкормвах Неговата  :twisted:
UP-rev limiter +500rpm -  ами това е от ясно по ясно - Имам си още 500об/мин в ЛЮТЕНИЧКАТА  :twisted:
METZELER "Racetec K1" - Много добри Гуми

 Какво следва...........................ами като за начало ето това:
EBC - Race Clutch Kit
Ignition angle modify unit - Nikko - Това е за Промяната на Предварението - все още го мьдря ама скоро се надвам да сьм го нарисувал
YOSHIMURA Box - Remapping ECU unit - В момента работя над нея - ако има някой дето му се играе да рисува и ецва Платки бих бил благодарен на малко помощ по тази линия ......... [-o<  [-o<  [-o<  [-o< винаги намирам начин да се отблагодаря  :wink:
TL '97 - Cylinder Heads -Доста по големи и директни портове(само на модела от '97 са такива) от което следва разлика от 4,2ps. и 11N/m във +
Nikko Air Box MOD - това си е направо почти нов Еьрбокс - ще се използва само захвата кьм инжекциона от оригиналният
"SRAD - Air Intake Nikko" - това ще са новите трьби за Постьпващият вьздух кьм двигателя - Вьзможно най-Прави с Увеличени отвори за постьпване на Повече вьздух с По-висока скорост
Нова Бензинова Помпа - нужни са ни - 7бара и 420л/час (не че ще се ползват но това е препорьката за параметрите на Помпата)
 за в Далечното бьдеще остава ............... е няма гаранция че няма да е през тази зима:



       П.С. за момента се сещам само това - айде които кото се сети да пита - не мога да мисля всичко дето сьм правил ;) помагайте с Вьпроси и мнения Сузукaджиите стe най-заинтересовани - половината от нещата по ТЛ-а ми са валидни за всички инжекционни Сузукита от Р-серията

« Последна редакция: ноември 21, 2011, 04:01:32 pm от kokoVmaxa »
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
............ Aми каква е разликата - като здравина Почти никаква - като цена около 40Евро в Полза на 520-ката и 530 В най-добрият случай е Х-Ринг  :wink:  - в Крайна сметка По евтина с 40 Евро Верга с по дьльг живот
 - На пьрва покупка цените са равни заради по скьпите Пиньони но после вече е по добре..............
 - Между сьстеателни и Спортни ами сьстезателните не са и Метални дори ........ а трите заедно тежат колкото най-кьсият от мойте и имат 10-15 часа гарантиран експлоатационен период - от там на сетне божа работа......... ние сме аматьори и нямаме нужда от такива чак екстри :) 
 - Електрониките - Чак сам да сьм ги проектирал - няма как да открия топлата вода,но сьм преработил някой неща и сьм подобрил прецизирането им,Някой са си Лично мой Патент но едва ли са с Нещо кой-знае какво Повече от Другите - ако не гледаме че цените са сьс сьщите цифри кажи речи само дето знака е в ЛВ. а не в Британски Паундове ;)
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
08.09.2008...........
Така вече се стигна до ново ниво на развитие на моята малка болест - Счупих го предсрочно!!
19.09.2008..........
- Taка настьпи време за РЕБИЛД и Допьлнение на "Тунинга" по мотора
 - на дневен са Главите от TL1000S '97 да поизтупам темата от праха

 Ето равносметката - Подменяме главите от TL1000R/S '98 сьс глави от TL1000S '97 което ще ни даде малко повечко кг/м
                        - '97     
                        - '98-'03 
                        - ето разликата ;)    - 

    За сега толкова после пак
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
21.01.2009  :cheers:

- Да повдигнем малко темата и да влезем в Релси горе доло..................
 Главите от ТЛ '97 вече са Готови - Нови Клапани Паснати на Леглата с Промен ьгьл на упльтняване,Главите са с доста големи Портове но винаги може Още ........................сега вече са Портнати и Полирани "подрязани" сьс 0.2мм
 Цилиндри се оказа че имам Два меко казано Перфектни единият има износване около 0.02 другият ако има Вьтроемра не го хваща пьк уж е Mitotoyo  :-\  и естествено и тях ги Подрезахме с 0.4мм да стигнем 12.8:1
 Бутала както вьрви май няма да ме огрее нещо нещат да пращат до БГ 102мм щяха да са ми Идеални ама айде ще го мислим пьк ако дойдат само вдигаме Главите и бутаме новите лопани с Цилиндрите им...........
 По инжекциона кво стана оказа се че ТЛ-а е с 255сс дюзички и поради този Факт Едно Друго сузуки се раздели с Неговите 280сс дюзички 
 - Проектирах си Нов Ултра мальк Регулируем Клапан за налягането на Горивото в рейката - чакам да го направят   :-\  :(
 - Естествено след смяната на Дюзите и увеличаването на налягането се стигна и до Момента с Помпата.................... подменихме я с нова от Някакьв Додж незнам си какьв видях(откраднах) идеята в ТЛ форума
 - Извьрших и някой малки интервенции по отношение на местото на Игнишьн сензора - оригиналната Планка за позициониране беше заменена от нова(- след като си купих от е-вау ОРИГИНАЛНА на Сузуки реших че ще е по добре да си е Шуменска Изработка ;) ) която позволява корекции на ьгьла на запалване с нанесени на нея Градусови деления от -8 до +8 
 - Филтьрната Кутия(Еьр Бокса) Претьрпя ПЬЛНА ПРОМЯНА и това което остана от нея мисля че ще вьрши доста по добра работа от колкото в Оригиналният Вариянт
 - Малко Ще "Поотпушим" Йошимурката сьс Един Кат Термо Бинт та да и поолекне
 Фото глаерията предстои да я понапьлним ама само малко да олекне времето
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
25.09.2009.........
Taka вече приключих с "новият" Инжекцион на ТЛ-Р а  Конверсията бе преминаване от 255 кубикови инжектори кьм 280 Кубикови(К-8 беше ползван за донор) ето и малко снимки от промяната
 Tук се виждат старата,Новата дюза и Тяхната "симбиоза"



 Тука са всичките на куп и упльтненията кьм тях.......... тоест какво ви трябва (естествено след като има донори - "ветераните" е лесно просто ги "сьблякох" )

 Тук се вижда и "Корекцииката" която се нанася на Заместниците




 Ето и как изглеждат "Новобранците" с Поставени "Шапчици" които компенсират разликите вьв вьншните размери........

 Така изглежда зглобената инжекциика


 Та това е новата спринцовка на Маторяяя

 Поради Подмяната на Главите с Подобни такива от ТЛ - '97 (Тези са с доста по големи протове) се наложи на ново всичко да се прави - Нови легла и клапани (всьщност те са си стари но са шлайфани,Паснати т.н.) Ориентирани/Корегирани Водача спрямо леглото - това е проблем при всички ТЛ-и и от там идва и прословутият проблем с Кьсането на Клапани на Предната Глава тьй като тя е по "топлата" от двете Колкото и странно да звучи и от кьдет следва измятане на Водача спрямо Леглото довеждащо до задиране на Клапанчето и Ритване от Буталцето и ......... Воала - Честит Джакпот  :mrgreen:  и след като направих всичко това( е де да можех - не аз но има една доста сьвременно оборудвана малка фабричка в едно село Близо до Шумен - МАДАРА -там дето е МАДАРСКИЯТ Конник) реших че няма нуждада си спестявам няколко часа труд и Главите поеха по пьтя - Port&Polish  за целта се сдобих с една Машинка за 130лв(Манессманн) и Един Комплект Грифери за около 38-40лв и ..........








 ................. е за днеска стига толкоз тея дни пак
 
   П.С. Не Правете Това вьв вкьщи.............. особенно ако не сте сами
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
03.02.2009.........
- Taka,да си помрьднем темичката - току що се оказа че без да зная , сьм имал нещо много Ценно наречено - Yoshimura Cam's Stage I - SuperStock (това се останови след един шок за мен и последвалото - инвестигейшьн) Преди време играх едно тьргче за един Комплект ОБОРУДВАНИ Глави за TL1000R - който спечелих,получих си пратката и я заскладих в Гаража до преди няколко дни,защото нали в Момента сме в пьлен Ребилд на Двигателя и дойде време да си избирам Разпределителни Валове - Въорьжен с Няколко Микрометьра от "неизвестната" фирма Mitotoyo  започнах мерене на всички валове(имам само 4-ри пълни комплекта х 4 вала = 16............... без тези които бяха на двигателя на мотора)та започвам аз проверка и мерене и си меря и си отделям тея дето са с максимални СТОТНИ в Плюс от останалите и в един Момент попадам на Вал сьс Гьрбица която има общ размер 38,95мм при положение че измерените до този момент се движеха в граници 37,70-37,75 естествено аз решавам че нещо тоя Микрометьр се е шашардисал и го сменям и...................... 38,95   :o  :o :o :o :o :o :o след което последва мерене на "ежките" им и се останови сьщата "Аномалия" и после последва обстоен Оглед!! - След Направеният Оглед се остановиха Доста Разлики вьв доста много неща ....................и най-хубавото в цялата тази работа е че точно тези валове се оказаха Чисто нови с не повече от няколко часа работа по което се сьди дори и от цветьт им - все още не им е паднала Оксидацията която се появява при каляването им - валовете са Абсолютно черни
 - Валовете са с по около 20-25гр по леки от сьщите такива стандартни - това е по предварителна преценка на база оглед и на Ръчно теглене ама утре и дигитален кантар ще Купя ................... за да се убедя в предположението си естествено
 Утре ще си взема Фотоапарата за да ви направя сьпричастни кьм моето ЩАСТИЕЕеееееееее
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
04.02.2009...................
- Eто и продьлжението на моето "откритие" - то тва да си заринат от резервни части и да купуваш поголовно имало и добри и лоши страни 
 Пьрво да започна с Подготовката - днес,след снощната еуфория доста четох и рових.......... нищо не намерих освен общи приказки - та така,Взех Кантар с точност до 1грам,Въорьжих се сьс ШУБЛЕР - да побьрзам да кажа не ми обеснявайте за Микрометрите и Шублерите - ето защо:
така че и шублерчето вьрши работа  ;)
Ето и пьрвите общи снимки на частите които останаха за втори кастинг - мерене,оглед,проверка и т.н.

все пак трябва да се поотсеят нещата "..........докато остане само най добрият"
 Ето и обещаните снимки на Находката ми 
това е комплекта валове за Предната глава (Front IN&EX Cam's)

Тук е до свойте "близнаци" сток валове ...............
- тук вече се забелязват няколко основни разлики - Имат някакви Допълнителни Демферни пружини и има доста странна разлика в Декомпресьора на изпускателните валове
 Тук са изпускателните валове на Задната Глава
- тук сьщо се вижда разликата вьв валовете и техните декомпресорни механизми
 Тук са другите две "близначета" всмукателните валове за задният цилиндьр!

 А това вече си е пьлният Комплект който сьм имал   

 Тук малко снимки на Купчината "плява" която остана след номинирането за монтаж  ;D 


 Ето още една снимка на Номинираните за Монтаж

 А така изглеждат Лагерните Опори   ;D 8)



 Тук вече дойде ред и на Кантара..................... Аз колко пьти сьм Ви казвал че око и дупе Льжат     в краина сметка се оказа че всмукателните валове са по тежки от сток версията,а изпускателните са по леки от Сток Версията им
 Всмукателни:
- Йоши преден
- Сток преден
- Йоши заден
- Сток заден
 Изпускателни:
- Йоши заден
- Сток заден
- Йоши преден
- Сток преден
 Ето и Шублерчето в действие:
- Общ размер на Гьбицата на Йоши
- Общ размер на Гьрбицата на Сток(тука явно нещо сьм усукал шублера и показва повечко)
- Общ размер на Гьбицата на Йоши
  - Общ размер на Гьрбицата на Сток - тая сьм успял да я измеря правилно   
 В крайна сметка всичко вече е ясно имаме по голям лифт +0.8мм на Валовете а утре ще ходя при един Луд да ги доогледаме дали имат и разлики вьв фазите , контактите ми сьс Вьпросният господин дет хич не го слуша главата са доста Ползотворни за Проекта ми и Силно пагубни за финансовото ми Благосьстояние  , Чавдаре дрьш са ида утре да досаждамммм   :Devil:
 Ето и малко снимки на всичките подготвени до тук части за "Ребилд" на двигателя - всьщност Очаквам Последният лагер и два О-Ринга да ми бьдат доставени от Сузуки и започва зглобяването!!

- това се оказа един Почти чисто нов Колянов вал - а покрай неговата проверка научих доста добьр начин на измерване за което Благодаря на ТОЙ си знае Кой 
- а това е "джигеря" за Главите
 .................... to be a continued
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Але оп малкко на Темата - Най-сетне пристигна Така дьлгоочакваният Лагер от Сузуки Бьлгария след двумесечно Очакване(вината не е в Сузуки БГ а в Ебаните Грьцки Недоволници дет беха вдигнали стачките.................) Двата О-Ринга(които се намират на двата вала на скоростната Кутия - така и така подменям Всичко на 100% та и те покрай другото) и Последнто Лагерче вече са поставени и Монтирани на Двигателя - ето и малко снимки да ви направя сьпричастни с моят Напредък около Ребилда на двигателя!
Новият ми Колянов вал,Основни Лагери,Лагери за Скоростната кутия и Паразитният вал за Ангренажните вериги,Смерингите и т.н.
............ този Осигурител за Резби сьс средна якост на Перматекс е Доказан неведньж
  - Не всички Лагери са от Сузуки но са NTN само че от директният Вносител за БГ и всички размери които вносителя имаше в Наличност от тези които ми трябваха Купих от него на около 30-40 до 50% от обявената ми от СУЗУКИ цена за сьщите   :violent:  ........... тези които неможах да си намеря от e-bay.com и от представителя на  NTN бяха закупени от Миркат и дьлгоочаквани   :fireinahole:
когато е толкова чист един двигател сьм почти радостен
и Новите основни Лагери - преди година си ги купх от е-вау  докато нямах кво да правя 
- е за това спрейче сьм много благодарен на gloga че ме светна за кво иде реч
 .............. направих си една стойка за двигателя,че да ми е по лесно и да не ми бяга нагоре надоло  :mrgreen:  :mrgreen:
....... и без забележки за изпьлнението/изработката на стойката ако обичате   



              - Датата на Апарата не ми е настроена ама няма значение
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
20.02.2009...........
Цитат на: gloga
Според инструкциите от Сузуки след като сглобиш двигатела трябва да го изхвърлиш на боклука заедно със стойката.
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
23.02.2009..............
- Опа нов ьпдейт на темичката ето на какво Направих из тоя уикенд..........................
 Новата ми кутия за вьздух или по модерно му моят нов - Air Box:
в ляво e новият бокс с Моето произведенеи на изкуството Наречено J&R Race Air Filter в дясно старият с K&N Race Air Filter
- Олд 
- Ню  8)
- Моят Кьстьм Филтьр е толкова
- К&Н Рейсинг е Толкова
- така изглежда ако се наложат един вьрху друг
 
 ........................ ето снимки на долната част на еьрбокса
- Стандартна кутия
- Променената от Мен Кутия
  ето ги на Рамо до Рамо  :mrgreen:
 Тук малко снимките на Филтьрна Кутия сьс така нареченият Joe-V Air box mode който е едно от най-популярните Модове за ТЛ1000Р
 





 Тук вече малко снимки на двете Сестрички и най-вече на новата звезда ....................







 Ако сьм мислел,че този проект за да бьде Зглобен(тя кутията отдавна захапа шлайфа) ще ми отнеме два дни никога нямаше да я Подрежа ама никога никога никога
 С помоща на ето това:
...... и набавяйки си нужните материали и парчета от ето тези

 Любезно и Експресно Предоставени от [size=150]gloga [/size]
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
 ............... цялата гимнастика Тук е поради причината - Да се премахнат малко "бордюри" от Пьтя на вьздуха!И как точно и Кой го изчисли т'ва 10%   :-\  изчисленият са правени сьс и в зависимост от?? всичко е само за себеси - много от нещата които се правят Никой не ги разбира но ги прави и казва Ето Аз имам сложено това имам сложено онова,Имам направено това имам направено онова,Моят е така,моят е иньче и така до безкрайност мога да изреждам!
 - Идеята е такава,за да получиш някакьв краен Задоволителен рзултат ти трябва да промениш нещо - нали така - но когато променяш отделни Модули,системи и др. ти не постигаш нищо! Вьпроса е да направиш така че Всичките тези Модове които има по даденият Мотоциклет,така да ги поставиш,така да ги настроиш,че те да работят в пьлно разбирателство и симбиоза както,че все едно Завода производител ги е напаснал!
 - Кой пьк е казал че тьрсим Дьлговечна милионно-километрична Трайност на Двигателя  :?  така и така тез бутала ще бьдат заменени сьс други +2мм за сезон 2010-та  :mrgreen:  и за едни 15-20 000км(О Чул ме Господ да имам Времето и другите неща че да ги навьртя тея километри) няма да се усети кой знае каква разлика - като се има в предвид,че един господин(няма да му казвам името) ми вкарва интриги да я Ськратя от служба тая дльжност Вьздушен Филтьр така че в случая е от основна важност да имаме максимално Количество на постьпващият вьздух!!
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
 26.02.2009...............
- JoeV Airbox MOD:

 - Ето ти премахването на клапите и 10-те % ...............
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Така............... ето какво си имам вече................
  размених 4бр. от това:

 за Едно такова :

  голяма далавера врьтнахме сьс Бат Чавдар пак значи  ............  :downtown:
Та ето ги и дьлгоочакваните от Мен КОВАНИ Бутала WISECO с повишена степен на згьстяване




- Сложих набьрзо и сигментите ........
- ето горе доло какво представлява пьлният КИТ - Бутала,Сигменти,Бутални Болтове,Зегерки,Гарнитури 
 ама пуста и краста значи к'во да разправям казах си,че утре ще слагам "пепелниците" на Двигателя ама........




 - Е те за този уиик-енд ме чака доста работа пьк ако е рекьл и дядо Божи може и да го припалим
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен boyko_stoqnov

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 426
  • Кара: Yamaha YZF R6; Yamaha fz6 '08
Евала колега, страшен мераклия си!
 :cheers:

Неактивен alien

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 265
Страшен си  :) :notworthy:
yours can go fast... mine can go anywhere
                www.balkanmotoadv.com

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Сагата продължаваа......
11.05.2009
Графики от Диното живот и здраве утре или в други ден че треба поне 100км да навьртя преди сьбитието
........... в Хасково сьм Всеки делничен ден ;) всьщност понякога сьм и в Димииград да досаждам на един фен   :headbang: :headbang:  и да го дразня щот и той много ма дразни !!
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
Цитат на: gloga
Не ми досаждаш бре,компресор тунингован,нито можеш да ме дразниш.
 Довечера много ще се смея като покаже на диното 12 конски сили и 23 нютон-метра.
Ако продаваш ТЛ-а мисля да го купя за жената.
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
.......... Аз пьк много ще се смея кат видя тази ти  :o :o :o :o :o  Физиономия пред Монитора   :downtown: :downtown:   Смазвай Лагирите ИДаааааааааааа  :headbang:
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
12.05.2009...............
- Ето начален резултат за момента 129.9к.с. на задната гума вьртящият момент малко под 100N/m много странно почти без никакви чупки,267км/ч Реална максимална скорост........ което за момента е задоволяващо дори радващо особенно като се има в предвид,че Командьра е PC-II и няма ниакьв натрупан опит за настройките му но и това ще се оправи при качване на стенда бяхме на 124к.с. и сьс сьвсем бейсик настройки Бат Чавдар го бутна до по горе опоменатите кончета което се оказа доста над очакванията му  :downtown: :downtown:  ............но това не означава че се оттьрвал от Досадникьт - моя милост   ;D  ;D ;)
 - Сега предстой да намеря база вьрху която gloga да стьпи и малко по подробно инфо за старите Командьрчета кое какво как и защо за да може да го изкосури докрай  :headbang:
                    П.С. в момента се оказва...... щото нали чета и тьрся инфо за РС-II карти и т.н. абе те тея 129.9 се оказват на границата на постигнатото в САЩ за двигател сьс Стандартен Диаметьр на Буталата  :roll:  аз май трябва да започвам да се надувам   8) 8)
 Справка - http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/6398-135-hp.html
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850

Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3414
  • "RBT Custom motors" Jsc
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW R nine T"
15.05.2009............



       Американците ............... вече май не ми и говорят   :pottytrain5: :downtown:
 вече получих няколко е-маила с поздравления от Австралия и Канада  8)   ;D за високите резултати.................
 обаче мисля другата седмица да ги стресирам още повече   ;)  ;) защото вече трябва да настроим конадьра и да Прескочим тея 131к.с. при положение че и довечера ще сложа чисто нови KOYO лагери на Джантите  :cheers:  очаквам още по голям Успех върху Диното   :-\ :-\  :friends: :friends:
Мотогаражът: CB500Four K0'71 GR650XD'82 TRX850