Тематични > СУПЕРМОТО

Горещ резервоар

(1/3) > >>

Lucifer 1:
Здравейте
Вчера дкато карах забелязах че резервоара стана изключително горещ.Толкова мн че не можех да си опирам краката на него.Бях с къси гащо до коленета тип брезентови,и през тях толкова ми пареше на бедрата от вътрешната страна че чак се зачервиха.
https://m.louis.at/artikel/brandit-savage-vintage-shorts/209911?list=368789880 този тип къси гащи.
Та температура на мотора стигна до 103°,но е стигала и до 114° и не ми е парило толкова.Резервоара ми събира 17л,а в него има около 10-12л в момента.Знам че когато е малко бензинът,самият той загрява,но при мен нее чак толкова малко.Външната температура беше 38°,и аз карах градско.Случвало ли се и при някой др и дали това се дължи на жегата +загряване на бензинът в резервоара от излишният такъв който се връща обратно горещ или има нещо др от което може да се получи това толкова силно парене.Чак ми изгоряха „баджаците”.

Pancho77:
Необходимо е да пуснеш линк и на типа долни къси гащи с които си карал за да установим що загрява резервоара. Или има модели при които при големи жеги са направени така, че  резервоара да помага на радиатора - лесно можеш да го установиш - когато ти загрее резервоара трябва да ти охлажда радиатора. Ако е така всичко е наред.

Lucifer 1:

--- Цитат на: Pancho77 в август 04, 2017, 05:06:27 pm ---Необходимо е да пуснеш линк и на типа долни къси гащи с които си карал за да установим що загрява резервоара. Или има модели при които при големи жеги са направени така, че  резервоара да помага на радиатора - лесно можеш да го установиш - когато ти загрее резервоара трябва да ти охлажда радиатора. Ако е така всичко е наред.

--- Край на цитат ---
Линк съм пуснал,а и както казах моторът е стигал до 114° и не ми е парило толкова със същите къси гащи.

Wild Hog:
Задният цилиндър е високо горе под задната част на резервоара, изпускателните портове на главата са най-горещото място на един двигател, при 38° външна температура и градско каране е нормално да изпитваш дискомфорт.
Температурата на самозапалване на бензина е 430° така, че имаш голям толеранс, няма да избухнеш, само ще ти е топло особено градско - лятото.  :beer:

Друг е въпроса, ако охладителната система на мотора не функционира правилно и грее повече отколкото трябва.

Lucifer 1:
Еми в  града си загрява както казах преди до 114°е стигал.И малко бавно ги смъква,но на дълго каране стои 86-89°.Може би антифризът да е за смяна.Според мен си охлажда добре..
Ще карам и ще наблюдавам температурата и колко топъл става  Резервоара.

Псс.Май съм пуснал темата в грешен раздел без да искам.Ако модераторите сметнат че темата трябва да се премести моля да го направят.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия