Говорилня > Ремонти

Honda CBF 600S задържа оборотите след форсиране

(1/1)

kalinaki:
Здравейте колеги. Мотора е 2008 инжекцион. Преди няколко дни съвсем, случайно ми направи впечатление това странно поведение в оборотите. Когато форсирам двигателя оборотите не пада веднага до 1300 а за 2...3 секунди се задържат на 1500 и след това падат до нормалните. Пробвах и в движение при 100...120 отпускам газта и стискам съединителя и пак така...първо задържат за кратко на 1500 и след това падат. Интересно е че не го прави постоянно. Мотора върви прекрасно и не съм усетил никакви други аномалии, нито от към поведение на пътя нито от към разход. Само да отбележа, че в средата на август направих едно трипче до Украйна и преди да тръгна, мотора беше напълно сервизиран...почистване на инжектори, почистване и синхронизиране на вакуума на дроселите, ново масло и филтър и т.н Не ми пречи фа си го карам и така, но сега просто ме дразни. Ако някой има идея за какво иде реч нека да сподели. Благодаря предварително. Споделям едно клипче на проблема. Дано стане ясно какво имам предвид
  https://youtu.be/dVaOyU0fmi8

ivchotr:
Чета из обявите в последно време и не намирам мотор, който да не е "напълно сервизиран". Изброяват се смяна на масла, на спирачни течности, на лагери на предницата, почистване на карбове и инжектори, смяна на вериги и зъбни колела, на течности в коловете, на ангренажни вериги дори...
Ама никой не пише ревизирал ли е хлабините на клапаните и ако не са в били в норма, да ги е вкарал в такава. А на повечето мотори им дават интервал за проверка и евентуален реглаж от 4000 - 6000 до към 8000 км пробег. Това за повечето мотори у нас означава поне веднъж годишно. Ако не се прави, се започва с игра на оборотте, после се увеличава разходът, пада мощността...

Засягам темата, защото и аз се отнесох малко немарливо с това изискване и сега двигателят ми е на тезгяха.

kalinaki:
 Всъщност и това е направено. Въпреки, че двигателя е с хидрокомпенсатори,настоях за проверка на хлабините, но там всичко е наред. Разбира се не изключвам напълно такъв вариянт, но все си мисля, че тоя двигател трябва да е поне на 100 к за да е за ремонт на компенсаторите.

ivchotr:
Те у нас всички мотори са на по 25 - 30 000 км.

kokoVmaxa:
..... как и кой замери "Хидравлиците" на този двигател и на каква хлабина са оставени  :-\ :-\

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия