Автор Тема: BMW S 1000 RR  (Прочетена 139817 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

sith_of_darkness

  • Гост
BMW S 1000 RR
« -: януари 17, 2010, 10:52:32 am »
Ще го видим новия пистак на BMW. Твърди се, че ще надмине японците... ? Ето малко характеристики и клипове..

Max Power
   143.9 KW 193 hp @ 13000 rpm

Max Torque
   112 Nm 82.6 lb-ft @ 9750 rpm

Dry-Weight /  Wet Weight
   183 kg  /  204 kg

4 valves per cylinder


http://www.youtube.com/watch?v=snfBpC_qt7Q


http://www.youtube.com/watch?v=4EBo2Zl3Y6w


http://www.youtube.com/watch?v=kiKz2YqSMRs


http://www.youtube.com/watch?v=a8s3fHZn5tA


http://www.youtube.com/watch?v=EjdOTr-rKi4


http://www.youtube.com/watch?v=coa1vb-AVxY

Казват, че е мотора на 2010 ?..
« Последна редакция: януари 17, 2010, 11:00:26 am от sith_of_darkness »

Неактивен streetfighter_1988

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 197
  • Кара: kawasaki zx9r
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #1 -: януари 17, 2010, 03:47:47 pm »
ми струва ми се малко тежък за тая категория,конете не са зле но има и по добри!!съмнява ме да е мотора на 2010,при положение че японците си спукват гъзовете не ми се струва справедливо!!!


Неактивен kokoVmaxa

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3800
  • "RBT Custom motors" Ltd.
    • www.racebiketuning.com
  • Кара: му се "BMW F850GT"
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #2 -: януари 19, 2010, 10:45:40 am »
Ще го видим новия пистак на BMW. Твърди се, че ще надмине японците...  

Max Power
   143.9 KW 193 hp @ 13000 rpm

Max Torque
   112 Nm 82.6 lb-ft @ 9750 rpm

Dry-Weight /  Wet Weight
   183 kg  /  204 kg

4 valves per cylinder


 По какво ?   :-\ :-\ тея показатели са на мотор оле мале 90-те  GSX-R 1100 '86 e по лек в заредено сьстояние и е с по голям вьртящ момент бре - кое му е доброто на тва лайно само не се сещам - ако беше толкова добьр тва недоразумение,при наличието на Трой Корсьр(световен няколко пьти) и Рубен Ксаус(и той със световна титла) - то щяха поне някоя точка от тоя сезон бре ;)

 За сравнение - ДУКАТИ 1098Р е 187кг ЗАРЕДЕН 186к.с. и 135н/м на задната гума
 Моят мотор е по малко кубици 1999г и е 206кг зареден,130к.с. и 115н/м на задна гума  ;) сещаш ли се че тва БМВ е за Фенове на Марката не за разбиращи и искащи момчета  :beer:
« Последна редакция: януари 19, 2010, 10:52:33 am от kokoVmaxa »
Гаражът:
Ducati 748R Track bike '02 BMW F800SGT '08 BMW R1200R '09 Aprilia RSV1000 RP '02

Неактивен streetfighter_1988

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 197
  • Кара: kawasaki zx9r
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #3 -: януари 19, 2010, 06:07:40 pm »
нямам толкова богат речник за да го обясня по твоя начин,иначе точно това имах в предвид!! ;D ;D ;D некакси не ми се вижда като мотор на 2010-та просто няма как да е!!!

Неактивен streetfighter_1988

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 197
  • Кара: kawasaki zx9r
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #4 -: януари 19, 2010, 06:11:19 pm »
моя мотор е 1998 и е 183 кг на 143к.с без да съм пипал ништо по него!а тва за мотор по нов от моя със 12 години,нали толкова трябва да са?!?!тряя да е мн по добър!

sith_of_darkness

  • Гост
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #5 -: януари 19, 2010, 06:19:49 pm »
Не съм твърдял нищо сам... Така говорят... Не знам защо го говорят, но така беше...
 :SOS:
Май ще е излагация този мотор...

Неактивен streetfighter_1988

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 197
  • Кара: kawasaki zx9r
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #6 -: януари 22, 2010, 10:43:52 am »
мммм маи да!!!на дизаин ми се струва што годе добре неее лош.малко тая лупа на единия фар ме дразни ама както и да е!!!!

Неактивен RepsoL

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 142
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #7 -: януари 22, 2010, 03:36:39 pm »
мммм маи да!!!на дизаин ми се струва што годе добре неее лош.малко тая лупа на единия фар ме дразни ама както и да е!!!!
От целия мотор като дизайн ми харесва само еблемата БМВ друго абсолютно нищо....!!!
Душата в рая,оборотомера до края!!!!!


Неактивен streetfighter_1988

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 197
  • Кара: kawasaki zx9r
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #8 -: януари 23, 2010, 09:09:59 am »
 ;D ;D ;D ;D бая го уплюхме,горките инженерчета!!!!

Неактивен Дамяна

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 790
  • Nothing else matters
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #9 -: януари 26, 2010, 11:47:01 am »
Абе може да не е нищо особено , ама така както е чисто нов , няма да имам нищо против да заема част от гаража ми !

Неактивен The Saint

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 155
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #10 -: февруари 04, 2010, 09:11:46 pm »
А кой от вас го кара или поне видя ня живо, а !?!?

Иначе всички разбираме много от характеристики и сравнения.

Това, че някой се е из...л на фаровете не значи, че мотора е лош, нали?

А и кой е казал, че мотор на годината трябва да е задължително най-лекия, най-бързия с най-голямото ускорение и т.н. да не цитирам всички ви сега!?!?

Да, в раздел писта сме, но все пак не само сухите характеристики правят един мотор, това, което е и мисля, че всички сме съгласни с това.

Айде всички със здраве.

sith_of_darkness

  • Гост
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #11 -: февруари 04, 2010, 11:06:40 pm »
Това го казаха в клиповете, които пуснах  ;) .. По натам дали е вярно... Идея си нямам...

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #12 -: февруари 04, 2010, 11:29:59 pm »
Ми да.BMW покориха всички върхове при автомобилите :pottytrain2:Време е да направят мотора на годината2010.  Копират най безогледно всичко от японската еволюция при мотоциклетите--Сами ще се прецакат :friends:    То така ако ставаше!!!

Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #13 -: февруари 05, 2010, 12:21:43 am »
 Yamaha са почнали с пиана .
 Kawasaki с корабостроене.
 Suzuki  първо са произвеждали тъкачни и предачни машини за копринената индустрия.

Създателя на Хонда първо в бил автомобилен състезател .
Първия му бизнес е бил да снабдява военните с бутални пръстени и  Toyota държели 40% от бизнеса му .

BMW са започнали директно с производство на двигатели за самолети .

Като се замислите това ,че са наблегнали на автомобилите едва ли ще е проблем да пуснат на пазара конкурентни мотори .

Отделно в long way down  се показа ,че БМВ са здрави и издържливи мотоциклети .
Избора им беше между KTM и BMW  понеше KTM не ги спонсорираха поради лоша реклама ако се счупи някой от техните мотоциклети , те избраха BMW .


Неактивен lost_boy

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 217
  • Кара: Yamaha WR 450
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #14 -: февруари 05, 2010, 02:39:36 am »
Между другото Готлиб Даймлер  през 1885 година създава първия мотоциклет в света, а две години по-късно - първия четириколесен автомобил . Нищо чудно и Мерцедес да изкарат някой мотор .

Е гледам че volkswagen вече действат по въпроса



http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/is-this-volkswagen-s-future-superbike-ar84314.html

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #15 -: февруари 05, 2010, 03:58:48 am »
 Те и англичаните правят двигатели на самолети,автомобили, мотоциклети и какво ли не. Но са много далеч от истината.  Междуфирменната конкуренция при японците през годините ,ги е извела на ниво за което всеки европейски производител може да мечтае. Единствено  Италия може да покаже нещо достойно за "уважение"    При BMW S 1000 RR са "крали" от японците на поразия ,и са сложили кръглото фарче да не заприлича на някой  японски модел---по погрешка.Добре е че не са сложили кардан и онази хубава предница.Изглежда почват да поумняват :friends:




Неактивен rumba

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 130
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #16 -: февруари 05, 2010, 09:53:43 am »
А кой от вас го кара или поне видя ня живо, а !?!?

Иначе всички разбираме много от характеристики и сравнения.

Това, че някой се е из...л на фаровете не значи, че мотора е лош, нали?

А и кой е казал, че мотор на годината трябва да е задължително най-лекия, най-бързия с най-голямото ускорение и т.н. да не цитирам всички ви сега!?!?

Да, в раздел писта сме, но все пак не само сухите характеристики правят един мотор, това, което е и мисля, че всички сме съгласни с това.

Айде всички със здраве.

Като гледам, не си много запознат, ама сееш, като самолет в поле. Вече горе ти споменаха нещо за супербайк...ама ти не та не...кво е това супербайк...какви са тия? Нима е толкова важно... Еми...да! Изненада а? Ако един мотор няма потенциала да бие в супербайк - не го хвали, няма да има потенциала и да е мотор на годината - просто невъзможно. Ако се позаинтересуваш малко, в което за момента се съмнявам, ще разбереш, че мотор на годината се избира не случайно и то той печели състезания със сигурност. Последните 2 години са Хонда с 1000рр 2008 и Ямаха с р1 2009. Това нещо не се случи нито 1 път в супербайк през миналата 2009 година. И да те светна, това чудо на техниката bmw s1000rr има бая хляб да яде още, докато стигне японците. Гледай някое състезание, ще видиш за какво става въпрос.

..сега видях, че MCN са го цъкнали за мотор на годината, което лично за мен си е платена реклама, която BMW са направили. Все пак резултатите от състезанията през ЦЯЛАТА 2009 са налице ;)


Между другото Готлиб Даймлер  през 1885 година създава първия мотоциклет в света, а две години по-късно - първия четириколесен автомобил . Нищо чудно и Мерцедес да изкарат някой мотор .

Е гледам че volkswagen вече действат по въпроса



http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/is-this-volkswagen-s-future-superbike-ar84314.html

Долни инсинуации бих казал. Това си е чиста Aprilia RSV4 Factory 2009 с емблемата на VW ;)
« Последна редакция: февруари 05, 2010, 10:03:09 am от rumba »

Неактивен GHOST RIDER1

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 410
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #17 -: февруари 13, 2010, 04:30:08 am »
    Нещо този ФОЛКСВАГЕН ми прилича на еволюирал модел на MZ-1000  от 2005г.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/mz/mz_1000st.htm Лошо няма!!!А може би работят съвместно. Сигурно вече Opel се потят върху чертожните дъски

Неактивен niki-rr

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 328
  • Обичам ХУБАВИТЕ мотори, затова карам MV AGUSTA
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #18 -: февруари 16, 2010, 11:45:40 am »
видехго на живо в КАМОР АУТО страхотен е

Неактивен Steev

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 826
Re: BMW S 1000 RR
« Отговор #19 -: февруари 16, 2010, 02:04:53 pm »
Като гледам, не си много запознат, ама сееш, като самолет в поле. Вече горе ти споменаха нещо за супербайк...ама ти не та не...кво е това супербайк...какви са тия? Нима е толкова важно... Еми...да! Изненада а? Ако един мотор няма потенциала да бие в супербайк - не го хвали, няма да има потенциала и да е мотор на годината - просто невъзможно. Ако се позаинтересуваш малко, в което за момента се съмнявам, ще разбереш, че мотор на годината се избира не случайно и то той печели състезания със сигурност. Последните 2 години са Хонда с 1000рр 2008 и Ямаха с р1 2009. Това нещо не се случи нито 1 път в супербайк през миналата 2009 година. И да те светна, това чудо на техниката bmw s1000rr има бая хляб да яде още, докато стигне японците. Гледай някое състезание, ще видиш за какво става въпрос.

..сега видях, че MCN са го цъкнали за мотор на годината, което лично за мен си е платена реклама, която BMW са направили. Все пак резултатите от състезанията през ЦЯЛАТА 2009 са налице ;)



И ся к'во, ситроен като цепят мрака в ралито базовите им модели да не са суперавтомобили??

Чисто нови счупелници дето дефектират на 20хил км.

Машините ползвани  в супербайка имат доста разлики спрямо това дето ти го дават в магазина тъй че.....
Като с говорим за спортни постижения- един добър пилот може да изведе почти всяка марка на първо място.
ама дали всеки може да кара корава машина,или само ще се вози с нея.....
Като ще е гарга-да е РУНТАВА !!!